Højde og vægt forhold


Zipcode
 Share

Recommended Posts

Hej :)

Jeg skriver fordi jeg er lidt i tvivl hvad jeg skal stile efter i vægt, og vil gerne høre om andres mål i den sammenhæng. Jeg har trænet i en del år, og har en rimelig lav fedtprocent (ved dog ikke præcist hvad).

Jeg er 195 cm og vejer 94-95 kg. Har egentlig et mål om at veje omkring 98 - 100 kg.

Kunne derudover godt tænke mig at høre andres mål..!!

:bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

fist -> dunno, det kommer lidt an på hvor godt de næste par måneder går mht til at gaine. Går det godt uden der kommer for meget fedt oven i tager jeg nok et par måneder mere i plus. Hvis jeg slet ikke kan tage på eller der kommer for meget fedt med vil jeg nok cutte efter de cirka 10 uger mit kommende DFHT-program varer.

Jeg har ingen specielle intentioner om at skulle være superrippet til strandsæsonen :)

Link to comment
Share on other sites

fist -> dunno, det kommer lidt an på hvor godt de næste par måneder går mht til at gaine. Går det godt uden der kommer for meget fedt oven i tager jeg nok et par måneder mere i plus. Hvis jeg slet ikke kan tage på eller der kommer for meget fedt med vil jeg nok cutte efter de cirka 10 uger mit kommende DFHT-program varer.

Jeg har ingen specielle intentioner om at skulle være superrippet til strandsæsonen :)

Du vil måske gerne op og passere de magiske 100?

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Er selv 195cm høj og vejer omkring de 100kg. Mit mål at kunne bænke 100kg X 10 uden problemer og have et max på omkring 130kg. Vægt mæssigt kunne jeg godt tænke mig at ligge omkring 100kg med en lavere fedt procent end den jeg har nu.

Link to comment
Share on other sites

Højde 192 cm og 102,5 kg.

Fedtprocent: no clue B)

Regner med at veje omkring 110 i slutning af året, da jeg stadig mangler en del masse på arme og ben.

Nuværende højde og vægt forhold giver et BMI-tal på 27,8, hvilket putter mig ind under kategorien overvægtig :lol:

Bedøm selv (af hensyn til sarte sjæle vedhæftes billede, hvor jeg er påklædt B):

post-3-1073208015.jpg

Edited by donprehn
Link to comment
Share on other sites

Højde 192 cm og 102,5 kg.

Fedtprocent: no clue B)

Regner med at veje omkring 110 i slutning af året, da jeg stadig mangler en del masse på arme og ben.

Nuværende højde og vægt forhold giver et BMI-tal på 27,8, hvilket putter mig ind under kategorien overvægtig :lol:

Bedøm selv (af hensyn til sarte sjæle vedhæftes billede, hvor jeg er påklædt B):

Jeg vil sige omkring 12%, men det er lidt svært når plakaten hænger så langt væk...

Mit eget mål er at komme under 10% BF.

Edited by Wannabe
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Højde: 191 cm

Vægt: 95 kg

Men skal veje lidt mere inden jeg begynder at cutte, det kunne jo være lidt feee at veje 0,1 ton som der er sagt tidligere, men ikke hvis det skal være på bekostning af en høj fedt%

Jeg vil skyde min fedt% til omkring 11-13 % bare et bud evt lidt højere, men den skal ned på et 1 cifret inden sommer :devil: SÅ man kan blive en trimmet mofo ;)

Edited by Granhof
Link to comment
Share on other sites

Højde: 187cm

Vægt: 97-98kg

Fedtprocent: Aner det ikke, og som styrkeløfter er jeg også aldeles ligeglad.

Målet er at komme tilbage til de 105kg, som jeg vejede for et års tid siden. Helst ved øget muskelmasse. Det ser ud til, at mit nye squatprogram har standset vægttabet og er begyndt at sende vægten i vejret i stedet for. Samtidig går mit bænkpres bare super for tiden, så måske er der noget om, at squat gør et eller andet ved hormonerne :w00t: . Damn, så slipper man jo aldrig af med den skodøvelse... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share