Højde og vægt forhold


Zipcode
 Share

Recommended Posts

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Højde: 180cm

Vægt: 72kg

Fedtprocent: 7-8% (estimeret)

Målet mht masse må være en 80-85kg med lav fedtprocent og så tager jeg det derfra.

Det kan sgu da ikke passe jeg har laveste BMI indtil nu i tråden? Der må være nogle mega tynde folk der kan redde mig ud af kniben  Kom nu små mennesker!!!

Desværre ikke, men jeg kom da tæt på :D

Link to comment
Share on other sites

Højde: 181

Vægt: 78

Fedtprocent: 15% :(

Mål: fedtprocent i intervallet ]0-11[

Masse (læs muskler) er ikke særlig intressesant, er født med en ret heldige gener(Mor Elite svømmer, far fodboldspiller og opvokset på landet!(+ smed)), og jeg har ingen intentioner om at blive et muskelbundt!

Link to comment
Share on other sites

Højde: 186 cm

Vægt: 101 kg

Fedtprocent: 18-20

Mål:

Jeg har virkelig problemer med at vælge strategien som er enten:

1) At cutte ned på en 93-95 kg. Det kunne være sjovt at se sig selv uden dunken :lol:

eller;

2) Men på den anden side er det nice at være over 100 kg. Det er en vægt der passer mig meget godt. Så strategien her skulle være at holde vægten og erstatte blæver med muskelmasse.

:unsure::unsure::unsure:

Link to comment
Share on other sites

Højde:177

Vægt: 89,9kg.

Fedtprocent: forkerte side af en hjemmelavet flødebolle.

For små 4 måneder siden:

Vægt: 98kg.

Mål:

83-85kg., og så en seriøs stigning i frekvensen af vægtløftning & spinning. Ønsket fedtprocent: 10-15%(mest realistisk).

Niske

Link to comment
Share on other sites

Ikke under 100

Som altid for mig, er græsset grønnere hos naboen - så når jeg er let ønsker jeg at være tung og omvendt. Men hver vægt har sin charme ;) - da jeg var på 111 kg følte jeg mig stor, tung og stærk (alle på den gode måde), men samtidig også småkvabset. Nu hvor jeg er på de 99, er det en fed følelse, at spænde mavsen og se 4½-packen titte frem og det giver en anden følelse af velvære og tilfredshed, at være "rippet" (der er stadig nok at tage af) og let til bens.

Skal jeg vælge, vælger jeg den rippede form - det giver mig trods alt en større tilfredshed.

/Bellini

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share