Hvad er bedst...


3413
 Share

Recommended Posts

Hvilket dansk mærke er det bedste, det mest troværdig produkt vdr, protein & kreatin.

Hvilken mærker bruger i??

Det bedste mærke findes ikke! Proteinpulver er proteinpulver, derfra kan man så komme ind på whey og div. andre varianter. det er ikke mærket du skal gå efter. Den forskel folk gør deres erfaringer med, er uden tvivl smagen!

Link to comment
Share on other sites

Proteinpulver er proteinpulver

Ikke i min verden - Jeg vil mene at der er forskel på "renheden" af produktet (herunder laktose, fedt samt andet) - af samme grund er der absolut mærker jeg holder fra, da jeg får knopper af dem. Det er naturligvis i høj grad individuelt hvor følsom man er overfor de pgl. produkter - men det kan betale sig at prøve sig frem hvis man oplever problemer.

Resultatmæssigt er vil det nok være svært at fremhæve et enkeltstående produkt, 30g protein er 30g protein uanset hvilken bøtte det kommer fra.

Kim S

Link to comment
Share on other sites

Proteinpulver er proteinpulver

Ikke i min verden - Jeg vil mene at der er forskel på "renheden" af produktet (herunder laktose, fedt samt andet) - af samme grund er der absolut mærker jeg holder fra, da jeg får knopper af dem. Det er naturligvis i høj grad individuelt hvor følsom man er overfor de pgl. produkter - men det kan betale sig at prøve sig frem hvis man oplever problemer.

Resultatmæssigt er vil det nok være svært at fremhæve et enkeltstående produkt, 30g protein er 30g protein uanset hvilken bøtte det kommer fra.

Kim S

Kim S --> :a-okhand: Jeg giver dig 100% ret, jeg tænkte ikke lige i de baner, men du har ganske ret i at "renheden" i produktet også bør overvejes.

Link to comment
Share on other sites

3413:

Jeg fråder med stor fornøjelse proteinpulveret fra Danlab. Og drikker det, der hedder "UltraWheyII - jordbær". Jeg synes det smager overdrevet godt, og ofre så lidt flere penge på det. Jeg har købt det hos: www.fitnessgruppen.dk

Og i den forbindelse vil jeg gerne sige, at det er en fed side, og at de har gode produkter og yder en god service for forbrugeren, hurtig behandling af ordren osv. (synes bare at de fortjente den ros og omtale)

Og når du skriver "det mest troværdig produkt", går jeg udfra, at du tænker på risikoen for, at hormonlignende produkter skulle været smitet af. Man har jo som forbruger ikke rigtig mulighed for, at undersøge denne risiko til bunds. Men du kan jo kigge på udbyderne samt forhandlerne og selv vurdere troværdigheden af dem. På Danlabs hjemmeside står der lidt om netop dette: http://www.danlabnutrition.dk/forhandler_info.php4

Når du har vurderet det kan du ikke gøre så meget andet, måske kan du købe pulveret i en forretning istedet over nette, da kontrollen af forretninger er mere omfattende end med internetvirksomheder.

Edited by Basanal
Link to comment
Share on other sites

DER ER KÆMPE FORSKEL PÅ PROTEIN PULVER :

Der findes utrolig meget PROTEIN PULVER crap på markedet - sjovt nok - er det især de billige varianter der har et problem.

Nemlig mangel på de ESSENTIELLE PROTEINER - Hvilket vil sige de proteiner kroppen ikke selv danner.

Det er disse ESSENTIELLE PROTEINER som top idrætsudøverer tager - resten danner de selv.

Hvorfor et proteinpulver?

Proteiner, nærmere bestemt de proteinbyggeklodser, som kaldes aminosyrer, er væsentlige

komponenter i praktisk alle kroppens celler. Immunforsvaret, huden, håret og musklernes celler afhænger alle af, at de fungerer og vokser ordentligt.

Jeg kunne nævne dig et par protein supplement pulver fabrikater - som er virkelig gode - og som fungerer og anvendes at top idrætsudøvere.

Men flere her på MOL for jo ondt i r...., så dem må du jo nok selv finde frem til.

Link to comment
Share on other sites

DER ER KÆMPE FORSKEL PÅ PROTEIN PULVER :

Der findes utrolig meget PROTEIN PULVER crap på markedet - sjovt nok - er det især de billige varianter der har et problem.

Nemlig mangel på de ESSENTIELLE PROTEINER - Hvilket vil sige de proteiner kroppen ikke selv danner.

Det er disse ESSENTIELLE PROTEINER som top idrætsudøverer tager - resten danner de selv.

Hvorfor et proteinpulver?

Proteiner, nærmere bestemt de proteinbyggeklodser, som kaldes aminosyrer, er væsentlige

komponenter i praktisk alle kroppens celler. Immunforsvaret, huden, håret og musklernes celler afhænger alle af, at de fungerer og vokser ordentligt.

Jeg kunne nævne dig et par protein supplement pulver fabrikater - som er virkelig gode - og som fungerer og anvendes at top idrætsudøvere.

Men flere her på MOL for jo ondt i r...., så dem må du jo nok selv finde frem til.

Der er ikke noget der hedder essentielle proteiner. Der er noget der hedder essentielle aminosyrer, men det ved du nok alt om :)

Link to comment
Share on other sites

Danner kroppen selv proteiner?  Hvorfor har ingen fortalt mig det?
Proteinerne bliver i kroppen nedbrudt til aminosyrer. Kroppen kan selv OMdanne disse aminosyrer, hvis den mangler en slags, men har en anden slags tilgængeligt. Der eksisterer dog en gruppe aminosyrer som kroppen ikke kan danne, deraf navnet de essentielle aminosyrer.

At der er stor forskel mellem proteiner vil jeg give Ferrari ret i. Det er dog noget vås at sig at der er stor forskel mellem de forskellige mærker med den samme proteinkilde. Producenterne får alle leveret proteinpulveret fra de samme få leverandører. Det de gør er ”bare” at tilsætte smags og farvestoffer.

Jeg kunne nævne dig et par protein supplement pulver fabrikater - som er virkelig gode - og som fungerer og anvendes at top idrætsudøvere.

Jeg har hørt at Herbal Life og Maxim skulle være fremragende. :lol:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Jeg kunne nævne dig et par protein supplement pulver fabrikater - som er virkelig gode - og som fungerer og anvendes at top idrætsudøvere.

Men flere her på MOL for jo ondt i r...., så dem må du jo nok selv finde frem til.

Jojo, jeg har da hørt om visse topidrætsudøvere, som f.eks. Iben... Flink oige og nyt medlem på MOL :lol:

Link to comment
Share on other sites

Hey folkens....

Jeg siger OPTIMUM NUTRITION PRO COMPLEX med cacaosmag.......er du sindsyg det smager godt..... :bigsmile:

det stads kan forvandle et glas mælk til den lækreste kakao/ trøffel smagsvariant som man bare kunne drikke mere og mere af...

Men tilbage til virkeligheden....pt drikker jeg viking protein fordi jeg i sin tid købte optimum nutrition fordi jeg ikke anede hvad protein kostede og derfor ikke var ked af at give 500 kr for 2,75 kg..... :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share