10 timers program


t3ch
 Share

Recommended Posts

Har hørt et program, men kan ikke huske det helt konkret.

Noget med man træner ca. 10 timer nonstop, selvfølgelig drikker en masse proteinshakes imellem de forskellige sæts.

Det skulle give en ret god gain, det præcise tal har jeg dog forglemt.

Programmet må kun køres omkring 3 gange / år

Synes det lyder spændende, og kunne godt tænke mig at prøve.

Nogen der kender til det, og kan fortælle lidt? Evt. url...

Link to comment
Share on other sites

Det skulle give en ret god gain, det præcise tal har jeg dog forglemt.
Man kan aldrig vide hvor meget man gainer.
Programmet må kun køres omkring 3 gange / år

Må man så kun træne 3 gange i året.

Jeg må ærlig talt indrømme at det program lyder som noget fis, men det kan da godt være jeg har misforstået noget...

Link to comment
Share on other sites

Hehe tror jeg du har :P

Nej man ved ikke præcis hvor meget man gainer, men et ca. skøn kan dog gives.. Nu jeg husker efter, skulle det vist give omkring 1kg muskemasse efter dette program.

Du skal selvfølgelig træne som du altid har gjort, men for at give din muskelmasse et ekstra kick, kan du udføre dette program 3 gange årligt. Dvs. du en weekend fx. træner 10 timer, folder pause fra træningen i 2 dage (mener det var 2 dage), herefter træner du på normal vis igen.

Et gain på omkring 1kg, må jo siges at være ganske ok, når man tænker på det kun er 1 dags hård træning.

Link to comment
Share on other sites

Et gain på omkring 1kg, må jo siges at være ganske ok, når man tænker på det kun er 1 dags hård træning.

Er du rablende gal. 1 kg ekstra muskelmasse på baggrund af et langt træningspas. Det er ikke andet end en drømmeagtig forestilling. De programmer som anbefaler sådan en omgang seriøs overreaching, giver faktisk ikke så meget reel masse som man kunne tro. Der er f.eks det arm-program man kalder "the one-day arm cure", hvor man træner sine arme hele dagen. Mange oplever at deres arme er noget større dagen efter, men desværre skyldes det en masse andre ting end regulær muskeltilvækst. For efter et par dage, så er armene tilbage til normal størrelse, når pumpet fortager sig, og de restitutive processer er løbet færdig.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

teddy> ja, det er en kopi af Charles Poliquins "one-day arm cure". Og programmet virker da også. Men folk skal bestemt ikke forvente mirakler. Og da slet ikke 1 kg ekstra muskelmasse. En ekstremt genetisk begavet person på begynder niveauet kan måske opbygge 1 kg muskelmasse på en måned. Men i respons på 1 enkelt træningspas ?? No way in hell.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Nok er det meget at bruge en dag på træning af en muskelgruppe, men sådan som jeg har forstået dagsprogrammet syntes jeg ikke selve træningen virker særligt hård.

Jeg mener, sammenlignet med bentræning i supersæt. Se det er noget der trækker tænder ud hvis man giver sig - og det er jo det sjove ved træningen :lol:

Link to comment
Share on other sites

Hehe.. bentræning er ikke ligefrem min favorit, men burde da helt klart gøre noget mere ud af det. Overvejer at lave en kombi af Sheiko vs. mit eget program. 4 ugers program, hvor der er fuld knalp på hele tiden. Efter de 4 uger, skal musklerne så hvile, ligesom i Sheiko :bigsmile:

Burde give ret godt :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share