Konkurance svømning og snart en kærste


Jonas
 Share

Recommended Posts

For et år siden var jeg svømmer, men jeg er stoppede nu. Vi skal i svømmehal her om en uges tid med klassen og jeg har lavet et lille væddemål med en fra klassen om at jeg er hurtigere end ham, men det er jeg også :). Problemet er det at der er jo den her pige fra klassen som jeg meget snart kommer sammen med håber jeg da. Og når jeg ser hende kan jeg nemt få stå dreng :( og jeg bliver jo nød til at tage nogen små tæt siddende badebukser på for ellers kan jeg jo nok ikke svømme fra ham. Så hvad gør jeg? Kan jeg få nogen bade bukser jeg kan svømme hurtig i. Hvor man samtid dig ikke kan se at jeg har stå dreng eller hvad skal jeg gøre? I forstår måske ikke rigtig det her som et problem, men det er altså et stort og alvorligt problem.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Slettet bruger

Du kunne jo tage den desperate løsning og brække benet, og så sig hun skal komme hen til dig og ønske dig god bedring.

Eller

Hvergang du lige skal til at få stivert tar du et billed frem af THE KARTOFFEL WOMAN så skulle det nok kun gå væk.

God bedring he he he

Link to comment
Share on other sites

du kan bare køre en deca only cycle, så skulle problemet være løst....hehe.....sorry jeg er blevet miljøskadet af at bruge for meget tid på de forkerte boards. :crazy:

Du kan jo prøve det gamle råd om at forestille dig din bedstemor nøgen, og hvis det ikke hjælper så bare tænk på de her billeder :freaked:

http://www.repetrope.com/media/galleries/2...e/24005-051.jpg

http://www.repetrope.com/media/galleries/2...ze/24006-28.jpg

ellers må du jo overveje om det virkeligt er så vigtigt for dig vinde over din kammerat.

Link to comment
Share on other sites

Gør som Prehn siger!! Riv i aben et par gange inden du skal i vandet!! Så burde der ikke ske det store :bounce:

PS.

Set fra en objektiv synsvinkel, er det sgu lidt sært, at en masse unge gutter sidder og giver gode råd omkring penisproblemer :)

Fedt der ogs er plads til det herinde :D

Link to comment
Share on other sites

Ja det er lige en tand for skummelt til mig det her. Få en af dine venner til at trampe på den.

Eller tænk på den her lov:I romerriget havde man en effektiv kur mod voldtægt: Første gang man blev snuppet, blev vedkommendes testikler simpelthen knust mellem to sten

Den fjerner alt lyst. Hvis ikke det gør, så mener jeg at du skal gå til læge, for så har du sære lyster :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Ej ej ej Pumba.......de er altså for klamme de der billeder!!! Jeg havde det lige så godt, men nu fik jeg det møgdårligt :)

Jonas, no offence, men det er altså en totalt funny historie :D Håber lortet holder sig i ro når du skal i svømmeren ;)

Link to comment
Share on other sites

Jonas, jeg ved ikke, om du tager pis på os, men du får alligevel et seriøst svar:

Sørg for at komme til svømmehallen først, og så svøm nogle baner, så du får godt gang i hele systemet. Eller det vil sige: næsten hele systemet, for når du dyrker intens sport, så er det faktisk sværere at få erektion. Når din krop er indstillet på at skulle yde noget (og her mener jeg ikke på lagnerne), så bliver blodtilførslen til kyk'en ikke prioriteret særlig højt, og flaget hejses ikke så let.

Til de fysiologi-kyndige: er jeg helt på vildspor her? ;)

Morten

Link to comment
Share on other sites

Ok nu har jeg været henne i svømmehallen. Jeg vant stort over ham jeg skulle svømme om kamp med, men min xxx ville ikke holde sig i ro. Så jeg fik stå dreng :( det vil sige at jeg slet ikke  kunne nærme mig hende pigen :( Så skal jeg ikke have fat i nogen andre badebukser til en anden gang?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share