Er du et solarie dyr ?


Sark
 Share

  

46 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

He he, jeg synes bestemt der ser noget fjollet ud med folk, som tager alt for meget sol, specielt når man bliver rød i fjæset. :)

Anyway, jeg tager ikke sol selv, eftersom jeg ikke ikke træner for udseendets skyld(hvilket forbindes med det at tage sol), og fordi jeg har farven fra naturens hånd af, er et resultat af  blandet ægteskab...

Mht. selvbruner, så har jeg hørt at det skal helst ikke sidde for længe, ellers så skulle vist enten lugte slemt eller være svært at få af igen. Ved ikke rigtig om der er noget hold i disse påstande... :lookaround:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tager sol i gennemsnit 2 gange om ugen, og jeg er sq glad for at have lidt kulør på kroppen - det giver en pænere hud, og muskler træder mere frem. At det måske ikke er helt sundt for huden, vælger jeg at se stort på :)

Link to comment
Share on other sites

...Dem der ligner lort, det er nok hardcore BB'ere :)

Jeg tager selv sol omkring 2 gange om ugen - dvs. ca. 8 gange/mdr.

Er normalt ret lys, så det ser ikke overdrevet ud - det kræver en del at holde farven ved lige.

Jeg tager sol fordi jeg ikke gider rende rundt og ligne en frostbidt snemand :skull: , og så fordi man af en eller anden mærkelig grund kommer til at se lidt mere markeret ud!!

Om selvbruner virker?? Det gør det - du bliver BRUN. HELT SIKKERT. Den ene gang jeg prøvede blev jeg så overdrevet brun, at alle i min klasse sad og gloede mistroisk på mig dagen efter, og min lærer spurgte om jeg havde været på skiferie... og jeg plejer ellers normalt at være brun...

Men hvis du bruger det, så brug endelig ikke for meget, og lade være med at putte det for meget i håret, da det ellers vil få en lidt gullig farve...

Men der er andre, jeg kender, der bruger det - og det ser helt normalt ud på dem!! Så go for it! Men prøv det lige et sted ingen kan se først!

SunGyver :sun:

Link to comment
Share on other sites

jeg tager sol ca. 1 gang om ugen (bliver dog nærmere til 3 gange/måned, da jeg ikke rigtigt gider), men jeg gør det pga. at jeg har det bedre bagefter!  Jeg bliver sku led og ked af alt den kulde, og så hjælper det altså at tage noget sol!!  Jeg vil ikke gå så vidt at sige at jeg har en vinter deprission, men måske nærmere en længsel efter sommer.......

  Og det er naturligvis kun om vinteren jeg tager sol, om sommeren får jeg rigeligt naturlig sol...... :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg tager en gang hver uge, og det har jeg gjort i et par år vil jeg tro. Jeg vil ikke blive vinter bleg, og så vedligeholder jeg det Let brune look. Det ser ikke så kustigt ud fordi jeg holder det på en gang om ugen. Jeg træner jo også meget for udseenden, så derfor er det jo også næsten et must. Samtidige er det rart at blive varmet igennem i hele kroppen her i den kolde vinter tid hvor det ellers er nemt at redde sig en vinter deprision.

Huden kommer til at se misfarvet og lædder agtig ud hvis man tager for meget . Det er rigtigt.

Link to comment
Share on other sites

Selvbruner virker. Det er rigtigt man kan få grimme hænder af det. Men jeg er sikker på man også kan få grimme fingre hvis man ligger for længe i solarium ;)

Man skal bare lige lære at styre det så går det fint. Man skal vaske hænder når man har smurt det på - ellers så har der sat sig for meget under neglene og i sprækkerne på hænderne - og så får man nogle hænder der ser temmelig spøjse ud. Så - vask hænder et par gange - og så smør et tyndt lag på hænderne men pas på ikke at få for meget i sprækker- under negle og mellem fingrene.

Det kan også godt lugte lidt. Men det er nu ikke værre end hvordan en dåse tun eller makrel lugter ;) Det har de fleste af jer nok erfaring med.

Og som andre har nævnt så test det på et lille område(på underarmen eller benet eller noget) før du putter det over det hele.

Min mening er at det kan være lidt trist at gå rundt og se så hvid/bleg ud at man ligner en levende død... specielt med kulden udenfor - det gør det jo ikke meget bedre.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share