Posering


AndersL
 Share

  

28 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Her er så en lille POLL fra mig.

Jeg vil llige starte med at understrege at når jeg siger posering, mener jeg IKKE gutten som ligger foran spejlet og laver 200 crunches med sin t-shirt trukket op til hagen, det er ren og skær narcisisme! (Og noget jeg egentlig kun kan grine af ! :D)

Jeg mener konstruktiv posering. F.eks. hvor man efter rygtræning laver en front lat spread foran spejlet i omklædningsrummet for at tjekke ens symmetri.

Jeg posere selv ALTID i omklædningsrummet efter træning! Jeg føler at det er en vigtig for at holde styr på fremskridt/symmetri. Jeg prøver på at gøre det når ingen kigger, men nogen gange er der en der vandrer forbi. De tænker sikkert at man er en selvglad nar, men jeg plejer at sammenligne det med at en Kunster ikke former en lerskulptur med bind for øjnene og tænker: "Det bli'r nok ok!"

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil ike sige at posering er en nødvendig del af træningen, men det er helt bestemt noget man med fordel kan implementere i sin træning. Jeg gør det selv, også under træning.

At strække, flexe og "hit a pose" for den pågældende muskel man træner er en god ting. Det hjælper til at etablere "mind-muscle connection"

Og gøre brug af spejlet i omklædningsrummet er bestemt også en vigting ting for at vudere om man er symmetrisk eller ej.

Lige en sidste ting, omklædningsrummene hos H&M rykker fordi at det er muligt at se sin ryg :) (ja ja jeg er måske lidt selvglad)

Link to comment
Share on other sites

Hmm jeg mener nu at der er flere H & M butikker der har de spejle. Men den på strøget er ret ok. Måske jeg skulle der ind snart. Hmm

Synes også efterhånden det er blevet en del af min træning, dog frygtelig trist når man ser dem der er rigtig store, så bliver man nød til at tvinge sine øjne over på de små gutter så man kan blive glad igen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share