Bliver ikke stærkere ??


Banner
 Share

Recommended Posts

Kan du SÅ se at komme ned i reps!

Alt for mange mennesker går i stå belastningsmæssigt, ved at køre så mange reps der.

En vægtløfter kører f.eks. 2-5 reps afhængig af øvelse, og heniomod stævner går man gerne ned og kører 1´ere. Og det er da lykkedes en del af dem at blive temmeligt stærke.

Det kan dog føles lidt underligt at køre så få reps i starten.

Styrkeløftere og atletikudøvere gør formodentligt det samme.

God træning!

Link to comment
Share on other sites

mvp. > Helt enig, jeg startede med utrolig mange reps og jeg havde meget lidt fremgang i øgelse af vægt i de forskellige øvelser, men nu efter og ha lyttet til "de vises" ord herinde på orakelsiden(og NEJ, jeg nedgør jer ikke, jeg mener det!)

Nu er jeg begyndt på 3-6 reps og jeg har haft en utrolig fremgang i vægtøgelsen! - alene i dumb-bi-curls er jeg gået fra 7 kilo til 16½ kilo på den måned jeg har trænet...:biggrin: - Ved ik om det er vildt godt, men jeg er stolt...

Link to comment
Share on other sites

Hehe !!

Jeg har nu endnu engang lyttet til de "vises" råd og gået længere ned i reps. 3-5 stykker....og ja jeg må give jer ret i at det føles lidt underligt...

Har lige et andet spørgsmål...tror nu ikke det hører til i dette forum, men her kommer det:

Ang. bestilling af bla.

Protein Pulver

Weight Gainer

Creatin

Jeg bestiller selv på bodycore.dk, men det ville sku da være lækkert hvis nogle kendte til andre steder hvor priserne var mere menneskelige ???

Mvh. Wied

Link to comment
Share on other sites

Ehh sort Don kane. han siger han laver mellem 3-5 og så siger du at hvis det skal være for styrke så er 1-5 bedre. Hmm hvor er det nu lige forskellen ligger, ud over Singels og dubbels.

banner ja det er fint. Mener også godt at du kunne klare dig med mindre. Jeg kan bare ikke huske hvor "ny" du er i faget. Så skal man jo passe på med at sige noget.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share