Kuldskærs log


Kuldskær
 Share

Recommended Posts

Tirsdag, 5/10-04.

MorgenPW: 44 minutter (+9,5 kg) i silende regn. :smile:

Line-up..sølle 5 minutter + et par gange rundt.

Skulle møde alt for tidligt idag, så morgenens program blev lidt forkortet.

Træning i OBBC - dag 2.

Squat

20 kg x10, 2 sæt

30 kg x8, 2 sæt

40 kg x6, 2 sæt

50 kg x5, 2 sæt

55 kg x2

60 kg x1, 10 sæt

50 kg x5, 5 sæt

Bent over barbell... 20 kg x8 :dry:...tog istedet:

Chin-ups (med "modvægt")

Modv. 20 x8

Modv. 15 x8

Modv. 15x6, 3 sæt

Godtnok længe siden jeg har været i den maskine sidst, men den var jo ganske OK, når man (som mig idag) er for flad og træt til rigtige chins.. :smile:

Rows

7 pl x8, 4 sæt

Lidt let, men til gengæld fokus på stilen..

Stivbenet (..og stivrygget) DL

20 kg x8

30 kg x8, 5 sæt

35 kg x8, 2 sæt

40 kg x6, 3 sæt

Læg, stående

175 x8

200 x8, 4 sæt

Step: 10 minutter (level 12-14) :w00t:

Jeg var totalt flad og træt idag. Havde mest af alt lyst til at gå i seng, da jeg kom fra arbejde ved 1730-tiden... :sleeping:

Men trænes skulle der jo... :satisfied: På vej til OBBC var jeg forbi Angel og hente sko, det hjalp gevaldigt på energien!! :4jumpy::4jumpy: Jeg har været spændt på hvordan de så ud! Heldivis er de ligeså feeede :721: , som jeg havde forestillet mig. :smile::smile:..nu skal jeg så bare lære at gå på de meget høje hæle! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Onsdag, 6/10-04.

MorgenPW: 53 minutter (+9,5 kg)

Line up + 4 x sider (ryggen spiller stadig slet ikke... :crybaby:)

Træning i OBBC - dag 3.

Skulderpres

10 kg x8, 2 sæt

11 kg x6, 2 sæt

12 kg x4, 2 sæt

12,5 kg x3, 2 sæt

13 kg x2

14 kg x1, 10 sæt

11 kg x5, 5 sæt

Lige mave

Mig x10

Mig+5 kg x8, 5 sæt

DB incline

12 kg x8, 2 sæt

12,5 kg x6, 2 sæt

13 kg x4, 2 sæt

Laterals

5 kg x8, 5 sæt

Træk til nakke

6 pl x8, 2 sæt

7 pl x6, 3 sæt

Latt. pulldown (smalt greb)

7 pl x8, 5 sæt

Rotator cuff (int. og ext.)

8 kg x8, 3 sæt

Mødtes idag med OBBC's e-rep og fik gode fif til den :4ranting: rygposering, som jeg stadig bakser en del med.

Mødte også Angel og af ren refleks var det bare :blahblah::blahblah::laugh: , så lidt kæbe fik jeg da kørt idag. Og Uuuuuuhuuu nu nærmer dagen sig og det begynder at blive spændende for alvor! :w00t:

Powerwalk: 36 minutter.

Link to comment
Share on other sites

Og Uuuuuuhuuu nu nærmer dagen sig og det begynder at blive spændende for alvor!  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Godt at læse! :biggrin: Lyder som om, du virkelig har fundet det gode humør frem. :cheer:(Selvom du ikke er helt tilfreds med med ryggen. :wink:)

Har du forresten bemærket, at :743: er kommet tilbage? :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Godt at læse! :biggrin: Lyder som om, du virkelig har fundet det gode humør frem. :cheer: (Selvom du ikke er helt tilfreds med med ryggen.:wink: )

Det er ligefør at jeg er mere spændt (på den gode måde) end nervøs nu...så det går bestemt den rigtige vej! :w00t: , :cheer::cheer:

(ikke sikkert ryggen når at blive meget bedre end nu... :sly:)

Wauw!!! :743: er tilbage.

Det må fejres:

:743: :743: :743: :743: :743: :743: :743: :4winkkiss:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag, 7/10-04.

MorgenPW: 52 minutter (+9,5 kg)

Line-up (10 minutter) + 4 x sider ...morgenmad og så endnu en:

Line-up + sider.

Træning i OBBC -cardio.

Step: 15 minutter.

Roning: 15 minutter.

Cykling: 15 minutter.

Havde ondt i hele kroppen da jeg vågnede (sådan føltes det virkeligt! :chicken:) - en blanding af DOMS og myoser vil jeg tro. Ku' slet ikke holde tanken om dødløft og chins ud idag, så derfor blev det istedet en let omgang cardio.

:bunny::bunny:

Til aften har Angel og jeg været hos skrædderen. Temmelig cool at få skræddersyet bikini og badedragt :w00t: - og så er hun bare dygtig! Det sad bare, og vi så fantastiske ud!! :thumbs-up:

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Til aften har Angel og jeg været hos skrædderen. Temmelig cool at få skræddersyet bikini og badedragt  :w00t: - og så er hun bare dygtig! Det sad bare, og vi så fantastiske ud!! :thumbs-up:

JA... FUCK hvor du så LEEEE' ud STINE :devil:

... altså på en virkelig smuk måde :w00t:

Du er jo i super topform... og DAMN et væskebræt du render rundt med :bowdown:

- cut to the bone og meget misunderligt har du stadigvæk kvalitets mass på ben og ikke mindst booty :4jumpy:

- du kommer til at styre for VILDT siger jeg dig :smilerock:

Link to comment
Share on other sites

JA... FUCK hvor du så LEEEE' ud STINE  :devil: 

... altså på en virkelig smuk måde  :w00t:

Du er jo i super topform... og DAMN et væskebræt du render rundt med  :bowdown:

- cut to the bone og meget misunderligt har du stadigvæk kvalitets mass på ben og ikke mindst booty  :w00t:

- du kommer til at styre for VILDT siger jeg dig :smilerock:

:blush::blush::blush:

Tak :smile:-i lige måde. Din form er nu temmelig top-nice!!! :4jumpy::4jumpy:

Jeg ku' godt ønske mig lidt af dine lange ben og din vilde ryg (kom nuuu, du har da rigeligt til to!! ..jeg har tilgengæld booty til to :dry::laugh::laugh:).

Link to comment
Share on other sites

Fredag, 8/10-04.

MorgenPW: 44 minutter.

Træning i OBBC - dag 4.

Dødløft

40 kg x8, 3 sæt

50 kg x5, 3 sæt

55 kg x4, 3 sæt

60 kg x2, 3 sæt

65 kg x1

Chins

5+4+3+3

Donkey raises

100 kg x8, 5 sæt

Læg (stående)

200 x8, 3 sæt

Curls

10 kg x6, 2 sæt

11 kg x6, 2 sæt

Lige mave

Mig x12

Mig+5 kg x8, 4 sæt

Det var dét. Kort og godt. Nåede lige at blive generet lidt af BØF og Loonie, før jeg skyndte mig videre for at "protte aw" med et par veninder. :4mewantfood:

(som var så søde at have lavet diæt-egnet mad til mig! :4thumbup:)

Link to comment
Share on other sites

Lørdag, 9/10-04.

MorgenPW: 50 minutter (+8 kg) ..med selskab af :4police: (nu er vikinge-smileyen væk igen :blink::dry: )

Line-up og div. posering.

Powerwalk: 33 minutter. :walking: (mavepine gjorde dog at det blev en ret powerløs PW :crybaby: )

Træning i OBBC - dag 1.

Bænkpres

20 kg x10, 2 sæt

30 kg x8, 3 sæt

35 kg x4, 3 sæt

40 kg x3, 2 sæt

45 kg x2

47,5 kg x1 -argh..:gal: jeg var presset og tilmed alene i centeret, derfor:

45 kg x1, 10 sæt

35 kg x5, 5 sæt

Hyperextension

Mig x8, 4 sæt

Træk til nakke

7 pl x8, 5 sæt

Incline rows

30 kg x8

35 kg x8, 5 sæt

Skulderpres

10 kg x8, 2 sæt

11 kg x6, 2 sæt

12 kg x3, 3 sæt

Dips

10+10+10

Torso rotation

110 x8, 3 sæt

Triceps pushdown (med tov..det var hårdt!)

25 x7, 5 sæt

Derefter lidt snak med Loonie og Nina, der var ved at lave nye nøgler til mændenes omklædningsrum... :smile:

AftenPW: 56 minutter (+8 kg)

Meningen med dagen var at holde en rimelig strikt diæt og så slappe af med træningen (dvs et par PW og ikke mere). Det viste sig så at blive lige omvendt - der røg en del ikke diæt-egnet indenbords...til gengæld fik jeg trænet, så jeg håber det kan veje det ekstra kalorieindtag en smule op... :blush::smile:

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

JA... FUCK hvor du så LEEEE' ud STINE  :devil:  

... altså på en virkelig smuk måde  :w00t:

Du er jo i super topform... og DAMN et væskebræt du render rundt med  :bowdown:

- cut to the bone og meget misunderligt har du stadigvæk kvalitets mass på ben og ikke mindst booty  :w00t:

- du kommer til at styre for VILDT siger jeg dig :smilerock:

:blush::blush::blush:

Tak :smile:-i lige måde. Din form er nu temmelig top-nice!!! :4jumpy::4jumpy:

Jeg ku' godt ønske mig lidt af dine lange ben og din vilde ryg (kom nuuu, du har da rigeligt til to!! ..jeg har tilgengæld booty til to :dry::laugh::laugh:).

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis man dog bare kunne lave en sådan byttehandel .. SUK :innocent:

Men vi må jo bare arbejde på det :wink:

Vi kan lave en deal ... at næste år stiller du op igen - denne gang med forbedret ryg (benlængden bliver nok lidt svær :blink: ) og lidt mere skuldermuskel .... og så stiller jeg op med større booty og bare lidt sweep på lårene :4thumbup:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Vi kan lave en deal ... at næste år stiller du op igen - denne gang med forbedret ryg (benlængden bliver nok lidt svær :blink: ) og lidt mere skuldermuskel .... og så stiller jeg op med større booty og bare lidt sweep på lårene :4thumbup:

DEAL!!!!! :w00t: Jeg får skulder og ryg (og så VIL jeg have ben...vi saver bare lidt... mon ikke Jsc den store ortopæd. ka' give en hånd?! :laugh:).

Sweep HAR du da!..du kan få 2xbooty istedet for??!! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Mandag, 11/10-04.

MorgenPW: ca. 55 minutter. :cold::cold::cold:

Line-up: 15 minutter + posering.

...og så gik jeg fuldstændig kold. Sov på sofaen fuldt påklædt (incl 2 bluser) med dynen oppe om næsen. Lå bare og frøøøøs, indtil jeg faldt i søvn og snorkede i 3 timer! :blink: Kan simpelthen ikke huske, hvornår det sidst er sket... men måske har det noget at gøre med dårlig og afbrudt søvn inat og så den :cold: morgentur.

Powerwalk: 26 minutter.

Gåtur: 38 minutter.

Træning i OBBC - dag 2.

Squat

20 kg x10, 2 sæt

30 kg x8

40 kg x6, 2 sæt

45 kg x5, 2 sæt

50 kg x4, 2 sæt

55 kg x1, 10 sæt

45 kg x5, 5 sæt

Bent over barbell rows

20 kg x8, 2 sæt

25 kg x8, 4 sæt

27,5 kg x8, 3 sæt

Læg (stående)

200 x8, 5 sæt

Stiffleg DL

20 kg x8

30 kg x8, 2 sæt

40 kg x6, 5 sæt

Rows

7 pl x8, 5 sæt

Træk til nakke

7 pl x8, 5 sæt

Det er, til min egen store utilfredshed, ikke den store motivation der driver mig disse dage. Især diæten er :baaa: hvilket jo bare SLET ikke spiller, så tæt på konkurrence!! Prøver at holde humøret oppe og ihvertfald få trænet...

Idag blev det endda til hyggelig snak i receptionen først - med MissFitness to be, :cheer: Nina :smile:

Har lige regnet ud, at jeg har drukket næsten 6 liter væske dag. Hvordan kan det så være jeg stadig er så sulten??! :raisebrow::blink:

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag, 12/10-04.

MorgenPW: 54 minutter (...ikke meget spark i benene idag åbenbart! :dry: )

Line-up (15 min) + posering.

Træning i OBBC - dag 3.

Skulderpres

10 kg x8, 2 sæt

11 kg x4, 3 sæt

12 kg x3, 3sæt

13 kk x1, 10 sæt -bræændte godt!

10 kg x5

11 kg x5, 5 sæt

Curls

10 kg x8, 2 sæt

11 kg x6, 5 sæt

Lige mave

Mig x 10

Mig+5 kg x8, 5 sæt

DB incline

11 kg x8, 2 sæt

12 kg x6, 5 sæt

Laterals

5 kg x7, 5 sæt

Lynhurtig træning idag - der blev supersettet en del. :tongue: Var så heldig at støde på Angel på vej ud af døren, så vi fik lige holdt et lille "omklædningsrumsmøde". :wink: Der bliver ved med at dukke ting op, som jeg slet ikke har tænkt på, men forhåbentlig klapper det hele tilsidst som det skal. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag, 13/10-04.

MorgenPW: 53 minutter (+8 kg).

Line-up: 15 min, Posering: 4xsider, Line-up: 5 min.

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaav mine fødder!! :laugh:

Træning i OBBC - dag 4.

Dødløft

40 kg x8, 2 sæt

45 kg x6, 2 sæt

50 kg x4, 3 sæt

55 kg x3, 3 sæt

60 kg x3, 3 sæt

65 kg x2, 3 sæt

70 kg x1

75 kg x1

80 kg x1 ..er da lige ved at tro, det er en PR! :4jumpy::4jumpy::4jumpy:

Chins

4+4+4+4

Pulldown (smalt greb)

7 plx8

8 pl c6, 4 sæt

Læg (Donkey raises)

100 kg x8, 5 sæt

Kort og godt. :smile:

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Torsdag, 14/10-04.

MorgenPW: 35 minutter (+ 8 kg)

Træt! til morgen :sleeping: Stod ikke op 5.20 som jeg skulle for at nå det hele. :blush: Derfor amputeret PW og ingen posering. :dry:

Tog direkte fra job ud og hentede Englen og afsted til skrædderen...og som ved et trylleslag forsvandt al stress - wauw :w00t:, nu skriver jeg det lige igen-igen, men det er altså nogle for fede bikinier vi får :4thumbup::cheer:! Jeg er spændt på om der kan nå at ske noget med formen på den sidste uge... selvom jeg prøver at affinde mig med synet, er jeg stadig hamrende nervøs over snart at skulle stå på en scene...i bikini! :blink: :huh2:

(men det er jo dét, der er hele udfordringen.. :460:)

AftenPW: 60 minutter (+ 8 kg)

Link to comment
Share on other sites

Jeg er spændt på om der kan nå at ske noget med formen på den sidste uge... selvom jeg prøver at affinde mig med synet, er jeg stadig hamrende nervøs over snart at skulle stå på en scene...i bikini!  :blink:  :huh2:

(men det er jo dét, der er hele udfordringen.. :460:) 

ØHHHHH.... Stine - hvad er det lige du synes der mangler med din form???!! :blink::blink:

Her vil jeg godt lige gøre opmærksom på at vi har at gøre med et styk MEGET kristisk pigbarn!! :confused: Tror simpelthen ikke at hun kigger RIGTIGT på sig selv :raisebrow: for der står Stine helt fast og tør, total markeret six-pack så man tror det er løgn og striber i bryst og skulder... og så tager hun sig på maven og én eller anden kommentar ryger ud om at hun synes hun stadigvæk er feeee.... og det værste er - at man er ikke i tvivl om at hun mener det :4slap:

STINE - din form er kanon og det kan ikke siges nok - men når du træder ind på scenen i den bikini ... HUUUUUUUUU :cooldance::cooldance::cooldance:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

ØHHHHH.... Stine - hvad er det lige du synes der mangler med din form???!! 

Her vil jeg godt lige gøre opmærksom på at vi har at gøre med et styk MEGET kristisk pigbarn!! :confused:  Tror simpelthen ikke at hun kigger RIGTIGT på sig selv :raisebrow: for der står Stine helt fast og tør, total markeret six-pack så man tror det er løgn og striber i bryst og skulder... og så tager hun sig på maven og én eller anden kommentar ryger ud om at hun synes hun stadigvæk er feeee.... og det værste er - at man er ikke i tvivl om at hun mener det :4slap:

:blush: Øøhh, man sku' jo tro du kendte mig. Rigtigt godt endda!! :tongue:

"Objektivt" set ved jeg godt, jeg burde skamme mig. Min krop fungerer - jeg er hverken lam eller spastisk. Det er nok i virkeligheden mest mit hovede den er gal med... :blink:(det kan kilder tæt på mig helt sikkert bekræfte :laugh: ). Det værste er, at jeg jo mener det, når jeg bare ikke synes min krop ser OK ud. :mad: - og da slet ikke til at vise sig offentligt i en bikini - men som vi har snakket om, kan det godt være at netop det er supergod medicin! En slags "face the fear". :tongue::w00t:

STINE - din form er kanon og det kan ikke siges nok - men når du træder ind på scenen i den bikini ... HUUUUUUUUU  :cooldance:  :cooldance:  :cooldance:
:blush:Taaaaak... ..jeg er simpelthen spændt! :cooldance:
Link to comment
Share on other sites

Søndag, 17/10-04.

MorgenPW: 46 minutter (+ 10,5 kg)

Træning i OBBC - fullbody (improviseret og så meget jeg ku' nå).

Step: 10 minutter (level 11-14)

Squat

20 kg x10, 2 sæt

30 kg x8, 2 sæt

40 kg x6, 3 sæt

45 kg x5, 2 sæt

50 kg x4, 2 sæt

Chins

5+4+5 -ifølge Angel de første 5 i perfekt stil! :w00t:

Læg, stående

200 kg x8, 5 sæt

Triceps pushdown

17,5 kg x8, 4 sæt -så kom Loonie og belærte mig om "bryst før triceps"...

Bænkpres

25 kg x8, 2 sæt

30 kg x8, 3 sæt

35 kg x4, 2 sæt

Træk til nakke

7 pl x8, 5 sæt

Curls

10 kg x8, 2 sæt

11 kg x6, 2 sæt

12 kg x4, 2 sæt

Mave

Mig x12

Mig+5 kg x8, 4 sæt

Alt blev supersettet med alt, fordi jeg skulle skynde mig på arbejde (er det en standardsætning i denne log eller hva'?! :tongue: ).

Nåede dog liige lidt obligatorisk :blahblah: med Angel. Der var god plads i OBBC idag, men dog alligevel kendte ansigter: MASS, Crawdaddy, Angel og Loonie (jajajaja, Loonie, jeg er nemlig ikke for fin til at nævne dig i min log! :lol: ).

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Mandag, 18/10-04.

MorgenPW: 53 minutter (+10,5 kg).

Træning i OBBC -fullbody (let).

Step: 10 minutter (level 12-14)

Eneste tidspunkt jeg rigtigt har haft varmen idag...hvor jeg har levet fuldt op til mit navn. :laugh:

Læg extension

70 kg x8

80 kg x8, 4 sæt

Leg curl

70 kg x8

80 kg x8, 4 sæt

Læg, Donkey raises

110 kg x8, 5 sæt

Dips

15 REP PR!! +10+10

Pulldown (smalt greb)

7 pl x8

8 pl x8, 4 sæt

Pull-up (smalt greb)

6+3+4+3

Incline Rows

35 kg x8, 5 sæt

Skulderpres

10 kg x8, 3 sæt

11 kg x6, 3 sæt

12 kg x4, 3 sæt

Mave

Mig x10

Mig+5 kg x8, 4 sæt

Laterals

5 kg x8, 4 sæt

Dagens diæt har taget rimelig hårdt på mig - vel fordi det har været temmelig meget en kold tyrker ifht (mine elskede :heartpump:) carbs.

Der var nærmest ingen energi til træning, men det hjalp jo alligevel på energien at komme lidt igang.. ren diskopump, var hvad det ku' blive til idag. :blush::smile:

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Hej Stine

Lad nu være med at gå og tænke på at du ingen carbs får... det gør blot skidt værre!!! :raisebrow:

Hvis du hele tiden dvæler ved tanker som..." Nå - ja - jeg er jo også så træt fordi jeg ikke har fået brød i dag" ... JA - så bliver du træt!!

Nu er din krop sådan sat sammen at den sagtens kan få nok energi fra din fedtlagre + protein kan omdannes til kulhydraterne som din hjerne skal bruge!! Så du lider ingen nød!! :smile:

IT IS ALL IN YOUR MIND :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hej Stine

Lad nu være med at gå og tænke på at du ingen carbs får... det gør blot skidt værre!!!  :raisebrow:

Hvis du hele tiden dvæler ved tanker som..." Nå - ja - jeg er jo også så træt fordi jeg ikke har fået brød i dag" ... JA - så bliver du træt!!

Nu er din krop sådan sat sammen at den sagtens kan få nok energi fra din fedtlagre + protein kan omdannes til kulhydraterne som din hjerne skal bruge!! Så du lider ingen nød!!  :smile:

IT IS ALL IN YOUR MIND  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, jeg ved det egentlig godt. :unsure: ...havde bare kvalme og svært ved at spise idag (og så er dampet torsk jo ikke lige 1. valg, vel?! :laugh: ).

Her til aften har jeg dog fået kvalitetsprots :4mewantfood: - og humøret er steget ganske betydeligt. :smile::smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share