Salg af motionscenter


MichaelEbeltoft
 Share

Recommended Posts

Jo, jeg ved godt at dette ikke er den Blå Avis, men vi må jo gøre en fælles indsats for at skabe så mange motionscentre i lille Danmark som overhovedet muligt.

I Københavnsområdet er der et komplet 600 kvm stort center til salg. Hjælp københavnerne til at bevare dette motionscenter, så lokalerne ikke bliver solgt til andet formål, og maskinerne solgt enkeltvis.

Så hvis der er nogen som kender nogen, eller selv har lyst til at købe et center, så drop lige et indlæg eller en Privat Meddelelse.

Link to comment
Share on other sites

Mindst fem smithstativer! - Desuden skal vi have nogle af de der elektroder man kan sætte på maven. Og massere af bicep curl maskiner.

Så kan jeg sidde og køre bicep curls all day og så bare have elektroder på resten af kroppen så jeg bliver kæææmpestor, og taber fedt samtidig. - glæder mig allerede :notify:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

det er selvfølgelig sjovt at drømme om, men det skal jo også løbe rundt!!

så man er nok nødt til at have lidt maskiner, det er der jo nogen der gerne vil køre med......

og fjedertyperne betaler også for træne.....

Link to comment
Share on other sites

tja,måske skulle man prøve lidt nytænkning... hvad med

anpartscentre, økologiske centre, work-in-centre, workout-at-night

og hvis man er rigtig desparat:

maskarade-workout

:D

En god ide kunne faktisk være et virtuelt træningscenter.

Flere offline centre går online sammen, så man kan se, hvem der træner samtidig med en og hvad de andre tager.

Ok, det ville kræve lidt ekstra investering, men det er da nyt :)

Link to comment
Share on other sites

ok, jeg havde faktisk ikke tænkt på webcams, selv om det da sikkert er en bedre ide :)

Jeg tænkte mere i retning af at sætte en lille terminal ved hver "stand" i det enkelte center.

Så kan folk indtaste deres træningstal(sæt, reps) direkte.

Alle data gemmes så, så man kan se grafer osv. når man har lyst - selv hjemmefra :)

Det er så også disse data, at andre online kan se.

Men selvfølgelig ville webcams være en god ide. Problemet er vel bare, at nogle folk har noget imod overvågning. Desuden kræver det større terminaler, mere fiber og en masse webcams.

Terminalerne til non-cam versionen behøver ikke at være dyre. Jeg læste for et par uger siden om en skole, som havde en moderne PC og en række gamle teminaler, som alle kørte det samme lille program. De var så alle i samme netværk og trak på serveren. Det gode ved den måde er, at de gamle terminaler kan næsten fås gratis, hvis man ikke ligefrem får dem foræret.

Så hvad koster det hele?

-en række gamle terminaler(måske gratis.)

-adsl(burde kunne trække systemet uden webcams)

-licenser til det lille styreprogram(koster ikke noget videre)

-lidt webarbejde(en handyman kan klare det på et dage)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share