Resultatliste fra ER Open


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Højttalere omme bagved er nok en god idé.

En anden ting, som jeg personligt godt kunne tænke mig er at løfterne selv må vælge deres indgangsmusik. Hvordan det rent praktisk gribes an og om det kan lade sig gøres, er et godt spørgsmål, men det burde da ikke være så svært igen.

Hvis jeg skal fremhæve noget ved dette års stævne, så må det være 110 kg's klassen. Asbjørn og Tonni's duel på juniorekorden var helt forrygende og stemningen kogte virkelig på det tidspunkt. :w00t:

Men mest fantastisk(synes jeg) var Peter Eriksens sidste løft. Efter at han klart missede de to første forsøg på 220 kg, hæver han den til 230,5 kg i sidste forsøg, får den og tager dermed den danske rekord i bænkpres. Det er satme godt gået Peter. icon4.gif :respekt:

Link to comment
Share on other sites

Men det synes en af vores løftere(idet han kom for sent!), og der var op til flere som havde lidt travlt, så jeg synes det er værd at undersøge nærmere. :)

Ang. musikken, så bliver det naturligvis et logistisk mareridt med så mange løftere :D, men det er vel ikke umuligt, hvis løfterne på forhånd angiver de numre de kunne tænke sig(f.eks. sammen med tilmeldingen). Så kunne man lave et par cd'erne med de forskellige numre, og så var det ellers op til stævne-dj'en at holde styr på det derfra.

Link to comment
Share on other sites

Hvis der er nogen der har noget ris/ros kan i jo passene komme af med det i denne tråd.

Det kunne jo være vi kunne rette op på noget af det næste år.

Istedet for at alle atleterne havde deres tasker stående rundt omkring, kunne det være smart om der havde været en reol/stativ/skab til alle taskerne.

Ellers at godt stævne ...selvom maden var forsinket ;)

Link to comment
Share on other sites

det må vi kikke på, med lyden.

vi har en gang før, haft en computer skærm, til at stå så man kan følge med på den.

Så den er med næste år.

Maden var ikke forsinket. vi var bare færdige før end beregnet.

Link to comment
Share on other sites

jeg var der som tilskuer og det var helt kanon....satme nogle flotte løft!!!syntes dog godt i kan (for klubkassens skyld ) tag entre....jeg vil da absolut gerne betale et mindre beløb for at komme ind og se det!!kæmpe ros til løftere og arrangøre....

Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg kan tilsluttet mig de andre, og sige, at det var et rigtig godt stævne. En stor ros til Ak Frem og alle de frivillige, som alle gav deres bidrag.

Rent sportsligt var det også et godt stævne, hvem husker fx ikke 110 klassen, hvor Lars Sørrige og PHE kæmpede om den danske rekord samt Leif Nielsen, som også var med i det tætte løb og Asbjørn og Tonni, som begge lavede nogle vilde løft.

Rix i 125+ som lavede en gigantpause på 220 for bagefter at smide dem op som det rene ingenting. Derefter 240 kg godkendt og et flot forsøg på 250 kg.

De mange danske rekorder og den tætte dyst i holdkonkurrence mellem AK Frem og AAK

Jessica Engdahl med 116,5 kg med en kropsvægt på 73,6 kg :w00t: og så lige Dmitry Orel med 220 kg med en kropsvægt på ca. 88 kg, en ond russer, som forhåbelig kommer næste år :)

Et stævne med international klasse, glæder mig allerede til næste år :thumbwink:

Link to comment
Share on other sites

Et godt stævne på mange punkter, hvis jeg skal sætte et minus var det at lyden fra højtalerne ikke var klar nok, man kunne ikke rigtig høre hvad der blev sagt, det var som om der manglede noget diskant.

Det med spise tidspunktet, fuck det, for det var sku vær at vente på.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share