Krampe i foden


tulle
 Share

Recommended Posts

Hejsa allesammen :bigsmile:

Jeg har de sidste dage døjet lidt med min højre fod (for mig selv og evt læsere af min log vil det ikke komme bag på nogen det er højre fod, det er altid i højre side det er galt :tongue: ).

Oplever flere gange om dagen at det nærmest begynder at trække nede under foden helt inde til venste/ved ydersiden og ud i storetåen så den nærmest begynder at trække sig ind under foden :w00t: Det er ret ubehageligt og kommer på alle tidspukter, men mest når jeg tager sko på, bøjer mig ned, men også når jeg bare står op :blink: I dag har det været helt galt og jeg har stået på tæer flere gange og forsøgt at strække det ved at sætte tæerne op ad væggen... Nogle som ved hvad det kan skyldes og evt hvordan jeg får bugt med det???

Mange hilsener fra Tulle :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har haft et lignende problem i mange år, hvor jeg oplever krampe i buen under foden. Det kan komme når som helst, men oftest når jeg ligger ned. Jeg aner ikke hvad det er, og den eneste det måde, jeg kan få det væk på, er ved at rejse mig op og ligge al vægt på den fod, der har krampe, og så ellers "mase" den ned i gulvet.

Link to comment
Share on other sites

Jeg oplevede det så sent som i går - mit under min sidste rep i bænkpres.

Jeg fik krampe i både læg, og buen under foden. Jeg troede jeg skulle til at faile løftet, men smerten gjorde at jeg brølede helt vildt, og nærmest smed stangen op igen....

Av av..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share