Massive quads


Devious Builder
 Share

Recommended Posts

Til dem som vil have nogle gustne ben:

Yeah! B)

hvorfor ikke nøjes med den første øvelse, fjerne de latterlige skiver han står på og træne nogle flere sæt???

Og så hans sidste kommentar: If I can walk away after finishing, I haven’t done enough...

den stinker efter min mening

Link to comment
Share on other sites

Godt nok har manden store ben, men jeg kører Lunges tungere end CUTLER himself :devil:

Lunges "I do these year-‘round, because they allow me to develop a lot of detail in the off-season

Specielt med de tunge håndvægte du gør brug af HR. cutler :lol: Godaw Do.

Det er gammel Flex-viden det her, ligesom vi allesammen også "ved" at flyes specielt rammer the pec delt tie in (kløften mellem skulder og bryst) og at leg extensions bruges til at carve out the details og at vender man tomlen samme vej som Cutler gør og tænker man på det lange hovede af biceps mens man curler så udvikler man det berømte "peak" på biceps osv. osv. :lol:

Edited by sas
Link to comment
Share on other sites

Squat med skiver under hælen og en knævandring der kan gøre selv Klaus Jensen misundelig  :lol:

HEEEY!!! :lol:

Eller kunne man konkludere at klausjensen rent faktisk var Jay Cutler? :crazy:

Men skulle man lytte til en kendt bodybuilder omkring bentræning, så ville jeg nok foretrække Tom Platz. :lol:

Seriøst faktisk. ;)

Link to comment
Share on other sites

Men skulle man lytte til en kendt bodybuilder omkring bentræning, så ville jeg nok foretrække Tom Platz. :lol:

Seriøst faktisk. ;)

Ja, selv når man kigger langt tilbage så har mandens ben været imponerende. Uden at vide formoder jeg heller ikke at manden har brugt de samme mængder AAS som Cutler.

Er han forøvrigt ikke blevet formand for et eller andet institut der fremmer viden omkring træning/fitness?

Anyone:

Sjovt, mit første bud ville nu ha' været at han var genetisk veldisponeret til at gro massive lår, men jeg kan tage fejl… 
Yep. gode gener har man hvis man kan køre lunges med 20 kg's håndvægte og bygge store lår fyldt med detaljer :lol: :lol: :lol:
Mener du med den sætning at bladet Flex er pseudo-"videnskab"?
Nej selvfølgelig ikke :lol: Specielt ikke et blad der påstår at alle kosttilskud der bliver annonceret med i bladet virker. Det er også derfor du ikke finder en eneste kritisk artikel om kosttilskud i FLEX - det er luder journalistik ;) Edited by sas
Link to comment
Share on other sites

Saa vidt jeg ved er han med i ISSA som Bla. Dr Squat (Fred Hatfield) staar bag. Et af de faa serioese fitness institutter..

our_professionals.gif

tom.jpg

Tom Platz, B.Sc. MFS

ISSA Director of Body Building Sciences

Tom Platz is the ISSA Director of Bodybuilding Science. He has a Bachelor of Science Degree in Physical Education and Nutrition from Wayne State University in Detroit, and a Master's Degree in Business Administration from the University of California, Los Angeles. Platz is a retired bodybuilding superstar, winning the Mr. Universe title several times. He now uses the expertise gathered from many years of professional bodybuilding to teach and certify ISSA fitness trainers at seminars throughout the United States. His skills and dynamic teaching style have inspired thousands of fitness trainers to achieve new levels of excellence.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share