Styrkeløfter-knæbind


Fistandantilus
 Share

Recommended Posts

du kan prøve Bodycore det ser ud til at være noget Twinlab-crap. Jeg har fået mine knæbind (Inzer) fra Choice of Champions i tyskland der har et rigtigt godt udvælg i knæbind osv.

Det bliver vel lidt for dyrt i transport fra Tyskland?

Søren W<< Det er ordenlige kvali-bind eller hvad? -Hvilke anbefaler du af dem, de har?

Link to comment
Share on other sites

Det er ganske vist lidt dyrt i fragt (kan ikke lige huske hvad jeg gav) - til gengæld har hr. Korte sååååå meget andet lækkert udstyr at man næsten bliver nødt til at købe lidt ekstra... når man nu alligevel er igang..... men hvis du ikke skal have andet end knæbind synes jeg da du skal holde pengene i dk.....

mvh.

Jay

Link to comment
Share on other sites

lige et sidespørgsmål...

på den tjekkiske side Prehn henviste til kan man se en ny Inzer bænkprestrøje "Rage"..... den er åbenbart så nu at man ikke engang kan se yderligere detaljer om den på Inzers hjemmeside - nogen der ligger inde med noget info om den? IPF-lovlig? :unsure:

Det er sgu billigt i tjekkiet.......

mvh.

Jay

Link to comment
Share on other sites

Søren W<< Det er ordenlige kvali-bind eller hvad? -Hvilke anbefaler du af dem, de har?

Nu er din ven jo ikke styrkeløfter, men skal kun bruge dem til at skåne knæene, så hvorfor ikke bare de billigste. Jeg har selv THP, og har forresten ikke erfaring for at de ikke holder særligt længe.

Link to comment
Share on other sites

på den tjekkiske side Prehn henviste til kan man se en ny Inzer bænkprestrøje "Rage"..... den er åbenbart så nu at man ikke engang kan se yderligere detaljer om den på Inzers hjemmeside - nogen der ligger inde med noget info om den? IPF-lovlig? :unsure:

Den er lovlig, ja.

Kilde: http://www.powerlifting-ipf.com/IPF%20Approved%20List.htm

Link to comment
Share on other sites

Søren W <---- hvor længe har du haft dine?? - og har du også haft inzer knæbind??

Mine har været brugt under stævne forberelse, og til 2 stævner. jeg fandt hurtigt ud af at elastikken gik ret hurtigt, og har 1, som jeg nu udelukkende har reserveret til stævne brug, og et andet der kun bliver taget i brug på de tunge træningsløft. Det redje par jeg har, har ikke særlig meget elastik. Man kan virkelig mærke det når man lægger det på en anden(har brugt det 1 gang til at lægge det på en anden). Der er virkelig forskel på det knænind, og så de inzer knæbind som de gamle i klubbe har, og har haft i meget længere tid, end jeg har haft mine THP :(

Den anden der bruger THP i klubben, har iøvrigt samme bitre erfaring

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share