Bryst skade


BrainRoid
 Share

Recommended Posts

Når i knækker brystet ?

Nej ?

Det brusk der sidder lige i midten af brystkassen, knækker jeg pt. et par gange om dagen, jeg knækker det for at få det 'på plads' da det ellers er end underlig 'begrænset' fornemmelse.. jeg skal sådan set bare strække mig godt ud, så knækker det 'på plads' helt af sig selv.. det gør lidt nas, og er ømt bagefter, men befriende at få det gjort! Det lyder lissom' folk der knækker fingre, det er(kan være) højlydt, og der bliver lige kigget en extra gang når lyden 'popper'...

Nogen andre der har prøvet det her ? Det er sku LIDT underligt... Og det er specielt her efter jeg er begyndt på tunge eccentriske flyes at den er gal, som om de prøver at åbne brystkassen på mig eller noget... :blink:

remedy : jaja, hold inde med at træne så tungt ... gaah!!

Link to comment
Share on other sites

Yep. Jeg har det samme "problem". Det er lige som det spænder i brystet. Og når jeg så trækker skuldrene bag ud og skyder brystet så meget frem jeg kan, giver det lige som et lille smæld, og så forsvinder disse spændinger. Det kan gøre ret så ondt ind til man kan få det strukket ud på den måde.

Jeg oplever dog ikke smerte bag efter. Tværtimod føles det ret befriende.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share