Videoklip


AndersL
 Share

Recommended Posts

Grineren, ham med de grønne og rød vanter var godt nok imponerende. Det er utroligt at se hvilke evner man kan opnå :blink:

Et lille øvelses spørgsmål: Her ser jeg zerchersquats udført med en "ikke helt ret ryg" og mener også at have set den beskrevet af simmons, som en round back øvelse.Andre kilder har jeg dog givet mig den opfattelse at hele pointen i zerchers er at træne at holde ryggen 100% ret på trods af den vanskelige position? Hvad siger i? Er det blot en øvelse der kan varieres alt efter mål ligesom GM's?

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

Det ligner en slags jackass mere end noget seriøst synes jeg

Say what ?? De her gutter tager det altså MEGET seriøst. Der er mange folk rundt omkring i verden som går meget op i old-school løft, og alternative måder at udtrykke styrke på. Det har intet med jackass at gøre.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Anyone, nu ved jeg godt det her er off-topic men...... :unsure:

Var der ikke noget med du engang prøvede at finde ud af hvem Mikkel Sand's avastar var? Jeg husker noget med du postede billedet på et amerikansk board. Fandt du nogensinde ud af det?

Link to comment
Share on other sites

TJ: Sagde også bare at jeg synes det ligner noget jackass agtigt...nok mest fordi jeg tænkte 'det der kan da ikke være sundt' og 'av nu går det da galt' mens jeg så klippet. Ingen tvivl om at de kan nogle tricks, men det ligner nu mere noget ækvilibrisme af en art ;)

Link to comment
Share on other sites

Anyone, nu ved jeg godt det her er off-topic men...... :unsure:

Var der ikke noget med du engang prøvede at finde ud af hvem Mikkel Sand's avastar var? Jeg husker noget med du postede billedet på et amerikansk board. Fandt du nogensinde ud af det?

Det kan jeg ikke liiige selv huske desværre… :unsure::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share