Fiskeolietabeletter??


keyser
 Share

Recommended Posts

Hejsa....

Så har jeg lige været en tur i den lokale Aldi og købt deres sindsygt dyre fiskeoliepiller (18,95kr for 120) :lol:

Vil bare lige høre hvor mange af disse der skal indtages på en dag???

Og skal man evt. kombinere det med noget andet kosttilskud???

forslag til disse???

Keyser B)

Link to comment
Share on other sites

Det kommer lidt an på indholdet i kapslen - Hvis det er "L*******" fra Aldi er indholdet 500mg pr. kapsel, hvilket vil sige 2-3 kapsler pr. dag efter mit bedste skøn. Der foreligger mig bekendt ikke en anbefalet daglig dosering af fiskeolie.

Fiskeolie kan uden problemer kombineres med andre kvalitetsolier.

Kim S

Edited by Kim S
Link to comment
Share on other sites

Hejsa....

Så har jeg lige været en tur i den lokale Aldi og købt deres sindsygt dyre fiskeoliepiller (18,95kr for 120) :lol:

Vil bare lige høre hvor mange af disse der skal indtages på en dag???

Og skal man evt. kombinere det med noget andet kosttilskud???

forslag til disse???

Keyser B)

Tak for tippet.

Jeg spiser idag Futura med 1000 mg/kapsel til næsten en hund for 120 stk. Jeg tager 3 om dagen, fordi det står på pakningen. Det svarer til 6 stk. af dem du har indkøbt. Jeg er sgu' da blevet dobbelt snydt hvis de halve indtag er nok. :sneaky:

Link to comment
Share on other sites

kim S -> diverse olier falder ikke ind under den "nye" regel om kosttilskud, så du må godt sige de hedder lekaform ;)

Okey dokey - har vi iøvrigt en oversigt over hvad der konkret hører ind under den nye regel ?

Kim S

Link to comment
Share on other sites

Jeg spiser idag Futura med 1000 mg/kapsel til næsten en hund for 120 stk. Jeg tager 3 om dagen, fordi det står på pakningen. Det svarer til 6 stk. af dem du har indkøbt. Jeg er sgu' da blevet dobbelt snydt hvis de halve indtag er nok

Føler mig altså os snydt godt og grundigt! jeg gav 190kr for 200 kapsler og var endda på tilbud hvor man fik 20 kapsler ekstra. :thumb_down:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share