Filmstjerner i USA


TimK
 Share

Recommended Posts

Man ser tit filmstjerner som meget hurtigt kan blive veltrænet for at være med i en filmrolle. De har en personlig træner som overvåger dem og siger hvad de skal spise og hvordan de skal træne. Mit spørgsmål er, hvad kan de personlige trænere som vi ikke ved eller er der nogle som hve hvad de gør ved stjernerne for at gøre dem veltrænede på så kort tid. Har hørt at de skal spise 5 weight gainers om dagen men det burde gøre dem fede med alle de kcal. Jeg undrer mig meget. <_<

Link to comment
Share on other sites

Enig med Anders. De personlige trænere ved næppe noget af betydning, som MOLboerne ikke ved.

Hvis du vil noget konkret om det, kan du evt. søge på Brad Pitt her på MOL eller getbig.dk

Jeg mener der har været en del snak om et påstået ASbrug op til indspildningen af "Troy" (jaja, kun rygter, jeg ved det godt, men alligevel) ;)

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg selv været i Californien, og det er langt flere kosttilskud og langt færre restriktioner på disse end i Europa og især Danmark!

Dette betyder ikke nødvendigvis at de propper sig med steroider, men der er andre kosttilskud som kan benyttes.

Charlie Sheen er jo et glimrende eksempel, da han skulle trænes op til filmen Hot Shots, blev der jo heller ikke lagt skjul på at han havde ca. 6 mdr til rådighed for at komme i form, forfulgt af 2 personlige trænere som sørgede for at han fik korrekt træning samt ernæring. Under alle scener skulle han pumpe jern og han er undervejs i hele filmen smurt ind i olie og fanget fra gode vinkler.

Det er således gengældt når du snakker om Hollywood stjerner generalt. Brad Pitt er jo ikke særlig stor i filmen Fight Club, men han er bestemt ripped og det har han jo fået kyndig vejledning i. Du skal tænke på, at så snart en skuespiller påbegynder at "lade" op til en filmrolle så er det det eneste som dagen bruges på og de følger diverse programmer til dette formål. Hvad enten det er om at kunne finde sig tilpas i nye roller eller komme i form, eller gro sig langt hår.

Ikke nødvendigvis KUN steroider. Fordi jeg tvivler på at man store skuespillere ville modtage injektioner m.m.

Samtidig så skal I tænke på at der altså også pilles med retouch i selve filmens redigerinsrunde. Et pragt eksempel er jo f.eks. at I kan se sammenligningen imellem en typisk dansk film, eller en australsk TV-serie, og se hvorledes film kvaliteten er. Dernæst kan I skrue over og se Playboy channel, hvor der f.eks. er show med en kendis - Hertil er kvaliteten jo TYDELIGVIS meget større! I kunne jo mere sobert, se på en Britney Spears video (Den hvor hun ruller rundt sammen med Kelly Slater på en strand, mener det er hendes 4 eller 5 video), den er jo blevet optaget og redigeret af en kendt playboy fotograf, og der kan man tydeligvis se foreskel.

Et godt råd og ord med på vejen som jeg lærte overthere:

In Hollywood, nothing is what it seems!

Link to comment
Share on other sites

Kameravinkel, lyssætning, solbrun hud osv. spiller da helt klart en stor rolle i forhold til når vi står vinterblege på vores badeværelse badet i lys fra 3 lysstofrør.

Hvis du kigger i billedgalleriet er der da et par MOL'ere som er meget godt med i størrelse og definition.

Jeg tror sagtens at man ved "stjerner" kan udelukke steroider i mange tilfælde, men selvfølgelig ikke udelukke det helt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share