Lidt fra Mr fitness


Claus Dietz
 Share

Recommended Posts

Hehehe, enig med Fitt, de er nogen nips.

Hvad sker der LIIIGE for Dennis Parlov??? :blink:

Samir Di Johanssons runtie kunne jeg faktisk godt li'. Hvis han smækker lidt mere kampsport i den og lidt mindre fimseri, så er den perfekt.

Christian Sløks rutine var bare downright dårlig. <_<

Link to comment
Share on other sites

LOL! :lol: Ja, hvad fanden skete der lige der?! Hvad er det manden laver? Kjole og rejehop er ikke go' stil...

Tjah, jeg synes det er fed selvironi. Jeg tror selv at jeg ku være tilbøjelig til at lidt pis på det hele i den frie runde. Men det er jo ikke lige det man score point på. Han burde næsten have gået hele vejen og taget pink tyl på B)

Link to comment
Share on other sites

Det er sgu da en tand for fimset! :thumb_down:

Helt ærligt. Vi snakker altså om en flok fuldvoksne mænd, der hopper rundt i små trusser til ingen verdens nytte... Jeg fatter simpelthen ikke hvorfor så atletiske fyre ikke dyrker en rigtig sportsgren (læs: fodbold, basketball, atletik eller lign.).

Håber ikke jeg træder nogen over tæerne, men det er altså min første indskydelse når jeg ser de klip! Sorry...

Link to comment
Share on other sites

Den frie rutine er da til grin <_<

Enten laver de pis med den, har en ekstremt dårlig rutine, eller også minder det om en talentkonkurrence, hvor de viser lidt springgymnastik, kampsport eller hvad de nu har dyrket før..

Det er da useriøst. Afskaf den eller lav nogle strengere regler til hvad der skal vises.

Link to comment
Share on other sites

Den frie rutine er da til grin <_<

Enten laver de pis med den, har en ekstremt dårlig rutine, eller også minder det om en talentkonkurrence, hvor de viser lidt springgymnastik, kampsport eller hvad de nu har dyrket før..

Det er da useriøst. Afskaf den eller lav nogle strengere regler til hvad der skal vises.

Det heddder Body Fitness. ;)

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Smag og behag er vist forskellige......... B)

SaintPauli Postet den 13. Apr 2004, 13:53

  QUOTE (MaxPower @ 13. Apr 2004, 13:45)

Den frie rutine er da til grin 

Enten laver de pis med den, har en ekstremt dårlig rutine, eller også minder det om en talentkonkurrence, hvor de viser lidt springgymnastik, kampsport eller hvad de nu har dyrket før..

Det er da useriøst. Afskaf den eller lav nogle strengere regler til hvad der skal vises. 

Det heddder Body Fitness.

Kom nu... Du vil jo gerne stille op i Mr fitness....

Du skal bare lære at danse..... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Maxpower:

Det er da useriøst. Afskaf den eller lav nogle strengere regler til hvad der skal vises.

Helt enig - nu ved jeg ikke om det kun er her i Danmark at man vælger at tolke "fri rutine" som et eller kikset optrædenummer, argumentet som jeg har hørt det er "at de skal vise funktionel styrke og udstråling" - men kunne de ikke finde noget der var bare en ANELSE mere mandigt - noget hvor der måske var nogle målbare rammer og noget der viste lidt om styrke (udenom forhindringsbane tingen).

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan slet ikke forstå hvor vi ikke har Athletic-fitness i DK

Se nu de for nyligt afholdte kvalifikationer til SM

I den korte herreklasse var der 31 deltagere

I den lange hele 35 stk

... det er sgu da noget der batter!!!

Interessen er kæmpe stor netop fordi det er råstyrke fremfor danserutine samt fysikken skal være stor og velbygget dog uden at være BB'er - det er sgu fedt at kunne kombinere disse ting!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan slet ikke forstå hvor vi ikke har Athletic-fitness i DK

Se nu de for nyligt afholdte kvalifikationer til SM

I den korte herreklasse var der 31 deltagere

I den lange hele 35 stk

... det er sgu da noget der batter!!!

Vil du ikke forklare lidt næmere?

Jeg har ikke hørt om Athletic-fitness før....

Link to comment
Share on other sites

Det er

1) Symmetri

2) Styrkerunde med chins og dips

3) Forhindringsbane eller romaskine på tid

4) Finale symmetri

Der gælder de samme regler for både mænd og kvinder - dvs. vi kvinder får også lov at lave chins og dips til den store guldmedalje :D

Sporten er kæmpe stor i både Sverige og Norge - har været afsted et par gange og ærger mig grænseløst hver gang over at vi ikke har den i DK - dvs. at der heller ikke afholdes nordiske mesterskaber fordi Lisser Frost (Workout&fitness) ikke gider have den form for konkurrence herhjemme!!! :(

Hun siger at den ikke er publikumsvenlig.... BAAAHH

- de må åbenbart være mere vant til at kede sig i Norge og Sverige så siden de kan holde ud at afholde så mange konkurrencer om året!!!

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Det der Dennis laver er så til grin. Victors er lidt federe. Men han er for fimset.

Lars hyttel, hvad sker der lige der?

Det er jo mest af alt et danse show.

Nu er han jo også flere gange junior danmarksmester i rock´n´roll-dans! Mon ikke også du ville ty til dine færdigheder inden for den genre, hvis du kunne det :tongue:

Men ok, det var en lidt kedelig performance fra hans side af :)

Link to comment
Share on other sites

Synes godt nok det er nogle nips  :unsure:

Der må jeg så også give dig ret. Jeg syntes umiddelbart ikke de er så "store" som jeg umiddelbart ville tro :o Men det er jo også bodyfitness, og ikke BB

Nok er de ikke bodybuildere i størrelsen. Men i pausen rente Hyttel og Moos rundt blandt publikum, Hyttel i bar overkrop, de er altså ikke så små - men tilgengæld harmonisk trænede.

Det er

1) Symmetri

2) Styrkerunde med chins og dips

3) Forhindringsbane eller romaskine på tid

4) Finale symmetri

Der gælder de samme regler for både mænd og kvinder - dvs. vi kvinder får også lov at lave chins og dips til den store guldmedalje

Sporten er kæmpe stor i både Sverige og Norge - har været afsted et par gange og ærger mig grænseløst hver gang over at vi ikke har den i DK - dvs. at der heller ikke afholdes nordiske mesterskaber fordi Lisser Frost (Workout&fitness) ikke gider have den form for konkurrence herhjemme!!!

Hun siger at den ikke er publikumsvenlig.... BAAAHH

- de må åbenbart være mere vant til at kede sig i Norge og Sverige så siden de kan holde ud at afholde så mange konkurrencer om året!!!

Lyder som et godt konceptet.

Virkeligt ærgelidt at vi ikke har det i Danmark. Med den stemning der var til Mr Fitness i år, skulle det da undre mig om ikke man også kunne få fyret godt og grundigt op med et Athletic-fitness koncept!

Jakkedrengen :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes de virker ret ærw'lige rent størrelsesmæssigt, især deres wheels. Der er åbenbart meget mere fokus på overkroppen i fitness end i BB. Først efter jeg gjor mig umag for at kigge godt efter - lagde jeg mærke til at de faktisk også havde to ben :blink:

Jeg ved godt at det er fitness og ikke BB (bla bla bla), men der burde mere til end det der plus en runde hvor man laver et eller andet tåbeligt for at vinde Mr Fitness.

... Ellers er det bare mig der har et urealistisk billed af folk der stiller op til diverse konkurrencer, om at de allesammen er kæmpe store og mega onde. :unsure:

Edited by Anton
Link to comment
Share on other sites

... Ellers er det bare mig der har et urealistisk billed af folk der stiller op til diverse konkurrencer, om at de allesammen er kæmpe store og mega onde.

Det tror jeg. Det er jo ikke menigen at de skal være vildt store og pumpet....

Meeeeeeeen billederne jeg synes at snyder lidt. Hyttel vejer lidt over 90kg, er 184-186cm høj. Det synes jeg er okay stort, uden at være voldsomt.....

Link to comment
Share on other sites

Meeeeeeeen billederne jeg synes at snyder lidt. Hyttel vejer lidt over 90kg, er 184-186cm høj. Det synes jeg er okay stort, uden at være voldsomt.....

Hans vægt skal nok passe, men højden???

Jeg er 180cm og følte mig virkeligt lille i forhold til ham. Prøv også at se hvor høj han er i forhold til alle de andre deltagere!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share