Mad budgettet pr. måned?


JessPedersen
 Share

Hvor meget bruger du på mad om måneden?  

97 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jeg er blevet lidt nysgerrig - hvor meget bruger I på mad om måneden?

For mig selv, varierer det selvfølgelig lidt fra måned til måned, men gennemsnitslig bruger min kæreste og jeg ca. 2400 til mad.

Vi køber desuden primært ind i netto. Dog enkelte gange i Aldi og Føtex.

Hvad siger I folkens - hvor meget spenderer I på mad?

Edited by JessPedersen
Link to comment
Share on other sites

Ups jeg kom til at stemme under 999 selv om jeg mente 1500-1999.

Jeg har ikke noget budget, men bruger vel ca. 60 kroner om dagen, hvilket er omkring 1800 om måneden. Hvis jeg en dag skal bulke vil det sikkert blive meget mere ;)

Link to comment
Share on other sites

Sidst jeg lavede regnskab brugte jeg omkring 500kr men mon ikke jeg bruger omkring 700-800 for tiden. Jeg bruger så også en del tid på at købe ind og tilberede maden og jeg har en stor fryser.

Desuden køber jeg aldrig færdigretter, de kan virkelig ødelægge et madbuget.

Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår seriøst ikke, hvordan folk kun kan bruge 800,- eller for den sags skyld 1000!!

jeg synes ihvertfald ikke 1000,- rækker særlig længe, og jeg er også omhyggelig med at udvælge de billigste varer, og køber heller aldrig færdig retter.

Men flot hvis man kan få det til at strække, med så lidt penge :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Vi bruger som altid, alt for meget. Ca. 4500-5000 kr om måneden, men så er det også til 2 voksne og 2 børn. Jeg er ikke særlig god til at spare, men arbejder på det...ihvertfald i slutningen af måneden ;) Jeg handler mest i Føtex og Netto.

VH Mette :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg er også tilbudsjæger, men jeg har ikke meget fryser- eller køleskabsplads, så det er begrænset hvor stort jeg kan købe ind når der er tilbud. Jeg handler for det meste ind i Kvivkly, men går også i Fakta, Superbrugsen, Føtex og Bilka.

Link to comment
Share on other sites

Bruger ca. 1800 om måneden, men køber grøntsager hos min lokale grøntfætter, kød hos en halalgut og selvfølgelig fisk hos en fiskefætter. Det koster mere, men er efter min mening bedre. Resten købes hos Ghetto eller Aldi/Fakta.

Niske

Link to comment
Share on other sites

Ved egentlig ikke hvad jeg bruger. Jeg køber hvad jeg har lyst til at spise den pågældende dag. Jeg har formentlig et forbrug på mindst 3000 kr/md. Til gengæld får jeg hvad jeg har lyst til og gider at lave - ganske udmærket ordning, som passer godt til mit temperament. Men formentlig ikke den mest økonomiske ordning.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share