Ømt knæ


DaDane
 Share

Recommended Posts

Jeg har fået ondt i mit højre knæ :angry:

Det er kun - eller stort set kun - ømt når det bøjes mere end 45 grader eller deromkring. Jeg kan altså sagtens gå uden at det gør ondt, - men at rejse sig er ikke rart.

Det startede nok allerede med en ganske svag ømhed efter et par timers havearbejde i torsdags (alt arbejde er uvant for mig, så det spiler sikkert også en rolle).

Fredag lavede jeg squat og bemærkede godt at knæet stadig var ømt, men det var ikke ret meget og jeg tænkte at man sagtens kan træne med lidt muskelømhed.

Lørdag hjalp jeg med at reparere hus i 9 timer (inkl. et par måltider og lidt). Jeg stod meget op og havde nogle udpræget flade og om muligt endnu mere udpræget slidte sko på. Så det har sikkert også været hårdt for knæet. For at sætte prikken over i'et måtte jeg gå hjem (det tog 70 minutter). Efter denne tur var knæet meget ømt.

I går var jeg til Picnic i Århus - gik noget men ikke meget.

I dag slapper jeg og knæet af.

I morgen er jeg inviteret til at hjælpe med at reperare hus igen. Denne gang dog kun en 5 timer. Jeg tror det bliver hyggeligt. - Er det noget jeg roligt kan gøre eller bør jeg holde mit knæ hjemme?

Nogle gode råd til hvordan det går over lidt hurtigere?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share