Mit Program.:! hvad synes i?


Breaker
 Share

Recommended Posts

Mandag: Bicept - ryg (4 øvelser pr gruppe. af 3 rep.).

Tirsdag: Bryst - tricept (4 øvelser pr gruppe. af 3 rep.)

Onsdag: Skulder - Ben - Nakke (4 øvelser pr gruppe. af 3 rep.)

Torsdag: Bicept - Ryg (4 øvelser pr gruppe. af 3 rep.)

Fredag: Bryst - Tricept (4 øvelser pr gruppe. af 3 rep.)

og så ellers mave når jeg har tid og lyst

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor skal Triceps have træning to gange om ugen og ben kun en gang?

Tror det er nødvendigt at se dit program for at vurdere det.

men umidlbart synes jeg der er nogle prioriterings fejl. Feks skulder og ben.

og 4 øvelser pr gruppe er voldsomt, feks 4 øvelser til biceps med 3 sæt i hver øvelse dvs du kører 12sæt biceps to gange pr uge, 24 sæt biceps på en uge. Det lydder altså ikke optimalt. ben får jo kun 12sæt. Og generelt skulle det ikke være nødvendigt med så mange øvelser.

Link to comment
Share on other sites

biceps kan efter min mening køres med en øvelse. HVis du tilmed også træner nogle rows og nogle chins for ryggen, så skulle du vist have en ret go chance for at få dit behov dækket. Det gælder efter min mening også triceps. En øvelse pr. træningsgang. Så kan man træne den et par gange i ugen med forskellige øvelser. HVis man træne triceps efter de andre presseøvelser og biceps efter  sine rygøvelser, så skal man køre med en rimelig lav intensitet for ikke at få sit behov dækket.

Link to comment
Share on other sites

ja jeg træner også kun min biceps med en øvelse pr gang. Så det kan vi godt blive enige om.

Det holder ikke at du ikke træner ben mere end en gang. Du vil også få større overkrop hvis du optimerer din ben træning.

Mht at få markede ben, hvor fedt er det så at få markede ben hvis man ikke har gode ben muskler.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share