Little Mr. Big's log


Little Mr. Big
 Share

Recommended Posts

Træning i dag sammen med Thue/Watts. Jeg starter stille og roligt op og øger vægten støt. Bortset fra squat var dette også en overkommelig og let træning.

Bænkpres

Opvarmning

5*6 á 85 kg - Samme konklusion som sidste træning. Hvis jeg holder et meget stramt opspænd, mærker jeg intet til skuldrene.

One arm standing shoulder press

4*6 á 23 kg

1*8 á 23 kg - Jeg stod i mine egne tanker og glemte at stoppe. Skuldrene sagde intet til lidt belastning. Dejligt!

Board press

1*5 á 100 kg

1*3 á 100 kg

1*5 á 110 kg

5*6 á 120 kg - Lidt tungt.

Squat

Opvarmning

1*110 kg - Jeg kunne mærke, at der var godt spark i benene

1*120 kg - Uden bælte. Gode ben, selvom jeg så lidt stjerner.

2*130 kg - Med bælte. PR! De var dælme hårde!

3*120 kg - De sad godt, omend de var hårde.

½+1*120 kg - Jeg mistede balancen i den eccentriske fase på første rep. Jeg lavede noget, der lignede en halv goodmorning. Dog var der energi til andet rep.

2 sæt sit-ups.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 430
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Lidt hurtig og let træning her til aften i Bramming.

Bænkpres

(Grundig) Opvarmning

4*8 á 90 kg - Let, men skulderen brokkede sig lidt.

Military Press

3*6 á 58 kg - WOOOT! PR!! Ikke ventet. Jeg ville løfte tungt (fordi jeg lige havde set de stærke drenge på Eurosport :tongue: ), men det var dog uventet, at der var så meget overhead styrke. NICE!

Squat

3*8 á 107 kg - Semi-tungt. Jeg var så dum at spise umiddelbart inden træning - og det kunne mærkes her.

Tirsdag og onsdag var jeg i sommerhus på Fanø. Begge dage gik jeg 7 km i hurtigt tempo for at få mig lidt rørt.

Link to comment
Share on other sites

Prøvetræning i City Fitness i Esbjerg i dag

Dumbbell Bench Press

2*12 á 27 kg

6*7 á 80 lbs/36 kg - Let, og da jeg i de sidste sæt fik opspændet i orden, kunne skulderen heller ikke mærke noget

Incline Dumbbell Bench Press

5*10 á 27,5 kg - Meget let.

One arm standing dumbbell press - Jeg forsøgte mig først med 25, men jeg glemte at svinge den op. Det gjorde afsindigt ondt. Men da jeg prøvede med 22,5 at svinge den op, gik det fremragende!

5*8 á 22,5 kg

French Press - Uden skulderproblemer

4*8 á 40 kg - Det var lettere end forventet, og jeg fik det vildeste pump i triceps. Det er længe siden, jeg har prøvet det.

Pushdown - Uden skulderproblemer.

4*8 á 5 plader?

Squat

5*8 á 100 kg - Der var alt for varmt for bamsen her, og jeg manglede luft, så de var sgu hårdere end forventet. :sneaky2: Jeg manglede også min yndlingsspotter... :unhappy:

Lateral raise - uden skulderproblemer

3*8 á 12,5 kg - Let

Alt i alt en god træning i Esbjerg. Der var kun én chick, som var alt for svær at holde øjnene fra, og kun 3 unge knægte (med bælter og huer), som larmede og forstyrrede. Jeg ville gerne have haft mere energi til sidst, så benene kunne have fået sig en god omgang. Jeg har været vant til at lægge bentræningen til sidst, men det var tydeligvis dumt.

Der manglede flere barbells og langt mere gulvplads. Der ville ikke være mulighed for dødløft. Men alle deres tungeste håndvægte fra 80-110 pund/36-49 kg lå i en bunke for sig selv. Det virkede dejlig old school - selvom de ikke sagde noget, når de blev slået sammen pga. den enormt tykke gummibelægning.

Ah, skønt at træne ordentligt igen!

Godnat!

Link to comment
Share on other sites

En lille update om det personlige:

Grundet manglende motivation til at læse holder jeg pause med jura ind til september, hvor jeg - bortset fra én enkelt overstået eksamen - starter forfra igen. Jeg er flyttet fra staden og midlertidigt hjem til de gamle igen. Forhåbentlig smutter jeg til New Zealand i starten af februar, hvor jeg har planer om at blive i 3-4 måneder. Jeg håber på at komme til at arbejde, opleve en masse og slappe gevaldigt af. Bortset fra en masse bøger tager jeg afsted alene.

Men min verden bryder sammen, hvis jeg ikke kan træne og æde.

Jeg har læst mig til, at de har beef jerky i New Zealand... Så kan det da ikke gå helt galt!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Efter nogle måneder med minimal motivation og lidt løs skulder-genoptræning tog jeg mig sammen i forgårs og trænede.

Træning d. 26.

Bænkpres

5*8 á 80 kg - Meget let

Goodmornings

1*5 á 58 kg

5*5 á 70 kg - Ganske let PR!

Militrary Press

5*6 á 50 kg - Overraskende let

Dumbbell bent-over Row

5*5 á 51,5 kg - PR

Flyers

3*12 á 13,5 kg - Jeg ville blot prøve den. Det sker ikke igen.

Chins

3*5 á mig - Tuuungt!

supersættet med

Triceps extension med EZ-bar

3*12 á 25 kg - Ret let. De sad godt.

EZ-curl med EZ-bar, very narrow grip, concentrated

2*12 á 25 kg - Meget let! Klokken var blevet mange, og jeg gad ikke sætte flere skiver på.

Generelt en stille og rolig træning. Det var bare dejligt at komme i gang igen.

Træning d. 27.

Squat

Opvarmning

1*10 á 83 kg

3*8 á 83 kg - Jeg er så fantastisk dårlig til squat og ikke mindst til høj-rep squat

Lex extension

3 sæt

Leg curl

3 sæt

Crunches på swiss ball

2 sæt

Udmærket.

Jeg smutter til New Zealand om én uge. Torsdag d. 6.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share