Little Mr. Big's log


Little Mr. Big
 Share

Recommended Posts

Smileys status: OVERLOAD!!!!

Ja, jeg fatter heller ikke det overforbrug af smileys :crazy:

Keld - du er uden for pædagogisk rækkevidde! Det er jo tydeligvis dig der på ingen måde kan håndtere kritik af dine holdninger - det er fair nok, men så burde du ikke ytre dig offentligt på boards som motion-online.dk!

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 430
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Men nævner hvad der har virket på mig :superman: Har så tjekket dine billeder ud :4thumbup: Og måske burde du også lytter efter

Hvor er du dog umådelig infantil af en mand af din alder at være. Det er enormt trættende at læse om, og se på andre der skal krybe til tilsvining af andres form for at få egne argumenter til at stå bedre.

Du burde tage din deltagelse i offentlige boards op til overvejelse. Dette sker gang på gang i tråde du deltager i.

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Keld, you're talking out of your ass. Hans tidligere billeder viser at brystet er fint med. For nogles vedkommende forsvinder brystet hurtigt når BFen stiger lidt. Og så sidder du og kommer med stikpiller til essensen, BWHAHAHAHAHA :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Først og fremmest tak for svarene - alle sammen! Jeg har selvsagt ikke meget at tilføje til diskussionen, da jeg - idet jeg ikke er kvalificeret til andet - selvfølgelig deler samme overbevisning som de fleste kloge hoveder på MOL.

Keld Erland: Har du tænkt på, at der måske er en grund til, at du er ret ene om din holdning til træningen?

Jeg vil give dig ret i, at ryggen mangler noget, og jeg har også fokus lagt på denne - ligesom jeg har fokus på alt det andet. Der skal nok komme et billede af mine ben snarest. Der er ét af dem i galleriet, og jeg skulle mene, at jeg har add'et 4-5 cm til deres omkreds siden.

Muligvis dropper jeg mit split-program inden alt for længe og går i gang med HST, hvilket er, hvad jeg har haft størst succes med.

essensen: Tak for svaret! :o) Jeg tror dog ikke, at jeg vil cutte før om en del måneder, hvis jeg overhovedet vil det der. Det er helt uvant og dejligt at være lidt buff, når nu jeg har været en pind så længe. Omend der sidder spæk, som især ses på maven og brystkassen, gør det mig intet. Men måske jeg vil skrælles lidt til sommer?

Sortis: Mange tak for kommentaren! Og yes, jeg er sgu mother fucking stærk i dødløft... :innocent:

Tunen: Tak for svaret!

Edited by Little Mr. Big
Link to comment
Share on other sites

Rygtræningen fra i eftermiddags. Det var slet ikke meningen, at der skulle have været nogen; jeg stod op kvart i 4 i morges og sov kun halvanden time.

I eftermiddags lå jeg og læste og havde ondt af mig selv. Gik så online, hvor Thue/What(s) gav mig besked på at komme ned og træne. Turde ikke andet end at adlyde. Udmærket træning, energien taget i betragtning, og der var godt befolket i træningskælderen.

Dødløft, TJ's singles cyklus

Opvarmning

8 sæt á 110 kg. - De var hårde til at starte med, men da jeg endelig kom ordentligt i gang, gik det fint.

Bent over row - sammen med BB'eren Thue

5*8 á 75 kg - Gik fint. :o)

Træk til bryst med ||------|| stang.

5*8 á 65 kg - Æv, det skulle have været 70 kg, men jeg havde ikke briller på, såeh...

Dumbbell rows

3*8 á 38 kg - Peanuts!

Lidt biceps-lal

Fik også lige lært lidt snyd af hr. BB. Ski'e smart! :4thumbup:

Edited by Little Mr. Big
Link to comment
Share on other sites

Fællestræning med Thue/Watts. En af de bedste længe!

Bænkpres

1*10 á 60 kg

1*8 á 60 kg

1*5 á 80 kg - Hurtig opvarmning, da jeg skulle være med på Thue's vilde løft.

Worksæt:

5*3 á 100 kg - Volumen PR! :bigsmile:

5*8 á 80 kg - Med bredere greb, da jeg tilsyneladende holder en smule smalt. Som vi snakkede om, er det sikkert derfor, jeg har sådan et lille bryst (Keld Erland...).

Incline håndvægtspres.

Mange*8 á 31,5 kg - :wink: 4 eller 5 sæt, måske 6?

Decline

4*8 á 31,5 kg.

Lavede lidt cable flyers, og de sad røv godt. Brystet fik rigeligt med tæsk, må man sige!!

Så daffede Thue med sin musik (læs: sin mobil fyldt med pop og fulde menneskers sang. Genialt at træne til... ...), og pludselig var jeg alene uden musik og selskab i træningsrummet. Dét var en smule steneren. Og nu var det også slut med at få trøst; jeg har så små patter...

One arm standing shoulder press

1*8 á 21,5 kg - Pressemusklen (He...) var ristet.

4*8 á 18,5 kg - Let

Triceps pushdown

2*10 á hele stakken/70 kg - PR!

2*10 á 67,5 kg

1*10 á 65 kg

French press

2*10 á 38 kg

3*10 á 35,5 kg

Squat

2*10 á 60 kg

2*2 á 90 kg

1*1 á 100 kg

Worksæt:

5*3 á 110 kg - Volumen PR! :superman: Der burde være til 5*5, men jeg manglede en spotter, ligesom jeg er i tvivl, om opspændet i ryggen kan holde det. Må få lidt råd af brødet.

Lateral raise

2*8 á 13 kg

Dejlig, dejlig træning.

Tid: 2:15 timer.

1 L Mathilde blev hældt ned som altid.

Aftensmad nu.

Edited by Little Mr. Big
Link to comment
Share on other sites

Den står på stor opgaveskrivning i aften (lidt nat), men Thue fik mig lige hevet ned i kælderen til lidt ko-unge-afbrænding.

Smith-stativ kalve-rejsning.

10*10 á 110 kg + 110 kilos friktion.

Første rigtige lægtræning siden... '04 eller sådan noget. Men det kan man også godt se på dem - og styrken.

Link to comment
Share on other sites

Træning set i går aftes helt alene.

Dødløft

2*8 á 60 kg

1*1 á 90 kg

TJ's singles cykus - let dag. ca. 65 % af 1RM:

15*1 á 100 kg - God fart på dem

Bent over rows

1*10 á 75 kg

4*8 á 75 kg - Det gik fint. Jeg synes, at jeg så småt er ved at få styrke i denne øvelse igen.

Træk til bryst med ||--------|| stang.

5*8 á 70 kg - PR

Read delt row

5*8 á 31,5 kg - Peanuts. Det er første gang, jeg laver øvelsen.

Preacher curls

3*8 á 38 kg

Hammer curls

2*10 á 18,5 kg - Let

Argh, jeg havde planer om at køre både pullover og tungt shrugs. Ærgerligt, at jeg glemte dem, men alligevel en god træning!

Link to comment
Share on other sites

Underlig, men efter omstændighederne en rigtig god træning her til aften - trænede alene, men der var et par andre i træningslokalet.

Bænkpres

2*12 á 40 kg

1*8 á 60 kg

1*3 á 80 kg

1*2 á 90 kg

Worksæt:

5*3 á 100 kg - Faktisk relativt let, men jeg kunne nu godt have tænkt mig en spotter, så jeg kunne have presset lidt mere.

5*8 á 80 kg - Let!

Incline dumbbell press

5*8 á 31,5 kg - Tungt!! Er træt af, at de tunge håndvægte ikke passer sammen, således at man selv skal konstruere dem.

Decline dumbbell press

5*8 á 31,5 kg - Meget tungt?!

One arm standing shoulder press

5*8 á 21 kg - Tungt!

Front press

3*6 á 40 kg

Triceps pushdown - Tæt på failure

2*12 á 70 kg - Jeg var ved at dø i andet sæt

2*10 á 67,5 kg

2*10 á 65 kg

French press

2*8 á 38 kg

2*8 á 35,5 kg

1*8 á 33 kg

Squat - Med rigtig god dybde, men jeg følte nærmest, at det var goodmornings. Ryggen var selvfølgelig pænt ret.

1*8 á 100 kg - PR. Endelig kunne jeg klare lidt flere reps. Hvis jeg kan finde overskud til det, vil jeg til at køre squat på samme måde som bænkpres.

3*6 á 100 kg

Lateral raise

3*8 á 13 kg

Træningstid: Næsten 3 timer, hvor 1½ L kakao blev hældt ned. Jeg har øget pausen mellem sættene grundet råd fra BB'eren Thue/What(s).

Snakkede en del med en selskabelig fyr fra Sydafrika. Sjovt (Tragikomisk?), så elendig jeg er blevet til engelsk blot på de måneder, jeg ikke talt.

Men da han var gået, blev der igen stille, da jeg ingen musik havde - igen i dag.

Slutteligt kom der så en underlig type. Jeg gav udtryk for, at jeg glædede mig over, at han havde en cd med. Satanedme om det så ikke var Safri Duo, Junior Senior, Jalla-musik og tøsetechno?!?! Fuck, hvor var det svært at holde ud! 2 stive timer hørte jeg på det lort. Han havde egen lille cd-afspiller med. Dét var godt nok belastende. Prøvede flere gange at få lidt løs snak i gang, men ikke et ord kom over hans læber - før til allersidst, da jeg, efter endt træning, er nået 5 m væk, hvor jeg hører ham synge med på Endless Summer.

Note til mig selv: Få brændt noget godt træningsmusik, så en lignende episode ikke sker igen!

Godnat.

PS Jeg er sej! Har sagt nej tak til at komme i byen!

Edit: Men jeg vil tilføje, at det ikke var benene, som ikke kunne mere i squat. Det var klart lænden grundet dødløft i går.

Edited by Little Mr. Big
Link to comment
Share on other sites

Nogle fede træningspas du får kørt mr. workcapacity!

Tak og oui, monsieur 4-dages-træning-8-dages-pause. :tongue: Vi ses i morgen in den Keller, ja? Kan du efter 19? Sms!

Og apropros work capacity:

Dagens træning

Dødløft

Opvarmning

TJ's singles cyklus - kind of

8*1 á 120 kg - Kort pause mellem sættene, ca. 1 min.

Bent over rows

5*8 á 77,5 kg - Jaaaa, let!

Træk til bryst

2*8 á 80 kg - PR og tungt

3*8 á 75 kg

Shrugs

5*10 á 80 kg - Underlig øvelse! Den skrottes igen, hvis ikke jeg, inden to måneder, ved et lille træk på skuldrene, kan mørklægge hele indre København ved højlys dag! :devil:

Pullover

superset

Rear delt row

4*8 á 31,5 kg - Det var egentlig let nok for begge øvelser, men supetsets er hårde. Og den tungeste håndvægt i træningslokalet vejer 31,5 kg. Man skal selv skrue de andre håndvægte sammen, hvis man ønsker nogle tungere. Og disse skal jeg ikke have hængende over hovedet!

Preacher curl

3*8 á 30 kg - Let, men meget koncentreret for en gangs skyld. Altid med narrow grip.

Hammer curls

2*10 á 18,5 kg

Lidt mave til sidst.

Link to comment
Share on other sites

Træning her aften - alene, omend der var proppet af semi-trænende medkollegianere i træningsrummet.

Bænkpres

Opvarmning

5*4 á 100 kg - Der var til 5*5, er jeg sikker på. Rep PR alligevel.

5*8 á 85 kg - Det er vist også en rep PR.

Squat

Opvarmning

1*110 kg

1*120 kg - PR og dårlig stil. Manglede den gode Thue til at kunne gribe mig.

5*2 á 110 kg - Fint.

Incline bænkpres med håndvægte

5*8 á 31,5 kg - Måske man skulle forsøge sig med flere kg i denne øvelse.

Decline

3*8 á 31,5 kg

Cable flyers

3 sæt

Tissepause

One arm standing shoulder press

5*8 á 21,5 kg - Det gik udmærket, selvom jeg godt kunne mærke de mange presseøvelser.

Triceps pushdown - Med 1 min. pause mellem sættene.

2*10 á 70 kg

2*10 á 67,5 kg

2*10 á 65 kg

French press

5*30 kg - Concentration! De sad godt grundet den lave vægt.

supersættet med

Lateral raise

3*8 á 13,5 kg

Jeg flyttede den anden basisøvelse, squat, op i starten af sessionen. Underligt nok følte jeg ikke, jeg havde mere energi til den end tidligere. Tværtimod næsten.

Stadigvæk en rigtig god træning på 2 t og 15 min.

1 L kakao blev selvfølgelig hældt ned, og jeg havde købt en prot-shake på dåse i Superbest til lige efter træning.

Btw, jeg så en fyr snakke om, at han var i gang med HST. Han var i gang med første 15-reps-cyklus, men kørte til failure i alle sæt, ligesom røven blev løftet så meget som muligt i bænkpres osv. osv. Jeg kunne ikke finde ud af med mig selv, om jeg skulle kommentere lidt høfligt og fortælle, at han som BB'er ville kunne få LANGT større kasser, hvis hans nummer blev i sædet. Det er nok bedst at lade folk træne?

Godnat

Edited by Little Mr. Big
Link to comment
Share on other sites

Hva søren, det er vist et par år siden jeg har set dig sidst, dengang på fitforum :bigsmile:

Det lader til at træningen går godt? Lige over herfra. Du er så vidt jeg husker, blevet lidt mere bulket at se på - og det er jo positivt ment :tongue:

Tak, tak, hr. Det er dælme lang tid siden, jeg var på Fitforum.

En smule mere bulket, jo. :o) Og du er blevet styrkeløfter? Underligt stads!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share