Vægttab


Stubbe
 Share

Recommended Posts

Der har tidligere været snak om en Vægttabs FAQ. Jeg ville høre om der er interesse for det og ideer til hvad den skulle indeholde/forklare. Hvis der er interesse for det kan det jo være der er en der gider gøre noget ved det :) .

Link to comment
Share on other sites

Det er en god idé. Mange spørgsmål i dette forum ligner hinanden ret meget.

Hvorfor falder min vægt ikke efter jeg er begyndt at motionere? (MZs nyeste artikel)

Hvorfor er mit vægttab gået i stå selv om jeg er på samme kur?

Hvad er en refeed dag?

Metoder til at tabe sig (motion, tælle kalorier, spise mere grønt etc.)

Og så videre. Har ikke lige tid til at skrive flere ned pt :)

Link to comment
Share on other sites

Rigtig god idé!!

Andre interessante emner kunne være: Antal af måltider?? (Må man spise inden sengetid) - Feder det mere, hvis jeg får min energi fra fedt end fra kuldhydrat og protein?? - Vægttab og motion - hvilken kost?? - Hvor hurtigt må jeg tabe mig?? - Min vægt står stille selvom jeg kun spiser 1200 kcal og løber 30 km om dagen??

Og alle de andre spørgsmål som bliver gentaget gang på gang....

Go for it, Stubbe ;)

Link to comment
Share on other sites

hvorfor det stadig er vigtigt at få fedt selvom man er igang med væggtab.. vægttab for gravide.. vægttab for børn... få aflivet de myter der er omkring ananas, æblekurer ovs.... hvorfor man ikke bør indtage alkohol mens man er igang med vægttab... Hvorfor et stort kcalunderskud er skidt...

Hvis jeg kommer i tanke om flere så skal jeg nok skrive dem... :)

Link to comment
Share on other sites

Er det en faq du gider stå for Stubbe?  :)

Ja, det tænker jeg. Jeg har snakket med MZ og han synes også det var en god ide.

Der er kommet en masse gode spørgsmål, lækkert, så er der noget at arbejde med. Hvis der er flere spørgsmål er de meget velkomne. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share