MOL Cardiotræf......


Niske
 Share

Recommended Posts

Da MOL-træf tråden er gået helt død, ser jeg ingen grund til at ofre energi på at gå igang med den store planlægning, MEN - skal vi ikke lave et cardio-træf med en ordentlig omgang spinning i København?

Interesserede bedes skrive sig på listen(den gode gamle copy/paste model):

Og det er ikke bindende, blot for at finde interesserede.

Niske

Link to comment
Share on other sites

Da MOL-træf tråden er gået helt død, ser jeg ingen grund til at ofre energi på at gå igang med den store planlægning

MOL-træf tråden er vel ikke gået død. Den er bare nået til det stadie, hvor der skal noget konkret på bordet, hvis den skal komme videre. Du gik forrest med et glimrende oplæg til et stævne i Aalborg, som der var stor opbakning omkring. Så mon ikke mange egentlig bare venter på, at du skal spille ud med en tilmeldingstråd?

Derfor er det også lidt overraskende, at du istedet erklærer MOL Træf tråden for død og åbner en tilmeldingstråd til et spinningsarrangement for københavnere. Hvis du stadig er villig til at stå bag det MOL Træf 5, som tråden handlede om, ville det være mere naturligt at lave en tilmeldingstråd til det for at lodde om stemningen for træffet stadig er der.

Og hvis du alligevel ikke ønsker at stå bag MOL Træf 5 i Aalborg, så er det fair nok. Men så ville det være rart at høre det i klart sprog, så eventuelle andre interesserede kan overveje, om de så vil overtage tjansen.

Link to comment
Share on other sites

Hej Niske...og velkommen tilbage!

Jeg har ikke læst hele tråden igennem omkring træffet i Ålborg, men ideén lyder

rigtig god. Nu ved jeg ikke hvad der kræves for at gennemføre et sådan træf, men

måske kunne jeg være behjælpelig her i Århus.

VH

Ulrik

Link to comment
Share on other sites

Da MOL-træf tråden er gået helt død, ser jeg ingen grund til at ofre energi på at gå igang med den store planlægning

MOL-træf tråden er vel ikke gået død. Den er bare nået til det stadie, hvor der skal noget konkret på bordet, hvis den skal komme videre. Du gik forrest med et glimrende oplæg til et stævne i Aalborg, som der var stor opbakning omkring. Så mon ikke mange egentlig bare venter på, at du skal spille ud med en tilmeldingstråd?

Derfor er det også lidt overraskende, at du istedet erklærer MOL Træf tråden for død og åbner en tilmeldingstråd til et spinningsarrangement for københavnere. Hvis du stadig er villig til at stå bag det MOL Træf 5, som tråden handlede om, ville det være mere naturligt at lave en tilmeldingstråd til det for at lodde om stemningen for træffet stadig er der.

Og hvis du alligevel ikke ønsker at stå bag MOL Træf 5 i Aalborg, så er det fair nok. Men så ville det være rart at høre det i klart sprog, så eventuelle andre interesserede kan overveje, om de så vil overtage tjansen.

Jeg savnede udsagn fra folk om hvornår, og hvad de ønskede. Efter sidste tælling var der lidt over 10 personer der havde givet tilsagn, samtidig med at størstedelen af styrkeløfterne nok skal på den der "styrke-camp". Min tanke var egentlig at foreslå et MOL-træf mens de var deroppe, det er jo samme sted, og så hygge igennem.

Cardio-træffet var bare en indskyldelse, for at samle nogen af de folk der spinner meget. Det kunne da være meget sjovt at træne sammen med f.eks. Arne, Spock, Fast, og resten af københavner-cardio-folket.

Kan i bagklogskabets ulidelige bakspejl da godt se at mit første indlæg i denne tråd var uheldig formuleret.

Men jeg vil følge op på dit indlæg allerede i morgen, Bruno J., så der skulle gerne komme flere oplysninger i løbet af denne uge.

Niske

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share