Vægtstang - er den god nok eller?


Cheat-freak
 Share

Recommended Posts

ligner ikke noget der kan holde til noget.

ved ikke hvad sådan noget koster generelt.

men med den højde den ser ud til at havde, vil du ikke kunne køre ordenligt bænk.

du skal også tænke på hvorlænge du kan nøjes med de kilo.

jeg vil anbefale at du kikker i den blå avis, og finder noget brugt.

jfk

Link to comment
Share on other sites

Jeg købte et stativ akkurat magen til, for ca. 1 ½ år siden (dog et andet mærke, men sikkert lige så skod!). Det kostede mig 995' kr , dog uden vægte. Jeg ville ikke anbefale dig at købe sådan et monstrum, jeg har ihvertfald ikke haft "møj" glæde ud af det! Du skal jo også selv samle det, og når du kører benøvelser, knirker og knager det, da monterings boltene ALDRIG passer ordentligt!!

Og det er jo heller ikke nogen fordel at at du skal "Fatte" om stangen, uden for stativet! Dine arme bliver simpelthen "Spærret" inde, og det er ikke behageligt!!

Link to comment
Share on other sites

Det lyder meget godt... Belastning på 100 kg lyder måske umidbart ikke som noget særligt for jer, men jeg kan ikke bænke ret meget mere end 30 kg nu. Har dog ingen anelse om nogle af de andre øvelser overhovedet, men det går nok noget tid inden jeg kommer til 100 kg. Anyway, dårlig kvalitet til overpris... Det lyder også rigtigt nok, men kan en af jer ikke lige give mig et link til et sted hvor de sælge bedre kvalitet billigere...!? Helst i Danmark...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share