kreati,protein,weigtgainer osv


jfk
 Share

Recommended Posts

Herhjemme køber jeg hos Coloserum.dk som forhandler ProLab produkter.

Som Tigerdyr siger, så er der styr på tingene og hurtig levering.

Getbig har jeg endnu ikke købt noget fra, deres "forretningsmetoder" appelerer ikke lige til mig!!

Sublim-sport er for "smarte"!

Bodycore er for dyrt!

Og sådan kunne jeg blive ved....

Link to comment
Share on other sites

Min erfaring er at det slet ikke kan betale sig at købe proteinpulver og andre kosttilskud i Danmark.

Hos Coloserum koster 2.3 kg Prolab Pure Whey 549 kr.

Det kan købes for 32 pund (ca. 380 kr.) i England, se f.eks. www.healthy2day.co.uk

Hvor utroligt det end lyder, er leveringstid og pris ca. den samme.

www.healthy2day.co.uk har for nylig sat leveringsprisen op. Før det, var leveringen billigere fra England, end internt i Danmark!

Enten scorer de kassen i DK, eller også er markedet for lille til små priser???

Link to comment
Share on other sites

Simon V> Du kan udmærket køre flere kosttilskud samtidig. På grund af sammenhængen mellem proteiner og aminosyrer, vil du nok ikke få så meget mere ud af at køre glutamin ved siden af proteinen. se disse indlæg hvor sammenhængen mellem proteiner og aminosyrer er forklaret:

 

http://www.motion-online.dk/cgi-bin....;t=1619

Men f.eks. er kreatin og protein sammen en rigtig god ide. Du opnår de gode egenskaber fra begge kosttilskud. Proteinen som giver dig de rigtige næringsstoffer, på de rigtige tidspunkter. (primært lige efter træning) kombineret med kreatinens positive effekt via øget energi til musklerne, samt en øget muskelstyrke og udholdenhed.

Jeg kan således kun varmt anbefale en sådan cocktail. Tag kreatinen umiddelbart inden træning, og proteinen lige efter.  

Good luck :medieval:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share