Proteiner - hvilket produkt? Det koster jo en arm


izyr
 Share

Recommended Posts

Hejsa

Jeg har lige spist det sidste af mit proteinpulver [slettet]

og står nu og overvejer hvorvidt jeg skal købe mere, finde et nyt og billigere mærke eller helt undlade at spise det. jeg gav 400kr for de 1100g ved en kammerat og det skulle efter sigende være meget billigt... Men eftersom jeg er på SU og har rigeligt med andre faste udgifter har jeg ikke råd til at bruge 400kr på pulver om måneden.

Jeg bestilte nogle smagsprøver [slettet] hvilket mildest talt smagte hæsligt! Det andet jeg havde smagte af tuttifrutti og smagte VIRKELIG godt!

Findet der nogle produkter derude som er billige, har et rigtig godt indhold og som smager godt?

Og hvis, hvilke? meget gerne med links til steder hvor det kan bestilles...

Bør jeg indtage kreatin samtidig med, eller kan jeg nøjes med en af delene og måske kun spise kreatin?

Der findes jo mange produkter på markedet til alverdens forskellige priser, og eftersom jeg er forholdsvis ny i dette står jeg på herrens mark når der skal handles ind.

Alle reklamerer jo for deres eget produkt som værende det bedste. flere shops reklamerer for flere forskellige produkter som alle er det absolut bedste... hvilket er så det bedste? :unsure:

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Nu var det også længe siden vi har haft en tråd om hvilket protpulver man skal købe! Surf du lidt rundt og køb så det billigste ;)

Vi må desuden heller ikke nævne nogen ved navn, da visse firmaer snyder siden for reklamepenge og reklamerer for deres produkter via indslag fra fiktive personer :angry:

Link to comment
Share on other sites

Det med kreatinen er op til dig selv. Kender folk der ikke syntes de fik resultater, og andre der syntes der er rigtig godt. Så det er 100% op til dig selv. Det er dog desværre ikke billigt, som så meget andet.

Link to comment
Share on other sites

hmmm.... det begynder sku at stinke, bare en lille smule, denne censur - methinks ... men meninger er selvf som ".", alle har en...

nejda.. tænk når vi engang får lov til at tale om de kosttilskudsfirmaer som har bannerreklamer her på MOL... kun positiv omtale forstås! :a-okhand:

Edited by -Anders-
Link to comment
Share on other sites

hehe ja, det er sq en pudsigregl - og tvivler lidt på den kan retfærdiggøres af normalt tænkende personer :D

er lidt surt at man som aktivitetsudøvende personer ikke kan hjælpe hinanden med kosttilskud,priser osv :-) er jo trods alt en stor del af ordet MOTION for mange (hint: Motion-online.dk):-)

nå, der ødelagde jeg vidst lige en tråd - sorry :-)

Edited by Bastardo
Link to comment
Share on other sites

Piiv, piv, piv :thumb_down:

Der er alt for mange, der brugte dette til at få gratis reklame.

Og som bruger af denne MOTIONS-hjemmeside, synes jeg det stinker, for de penge kunne jeg have haft gavn af, lige som I andre ville have det.

Hvis I har noget, I gerne vil dele med nogen er der ingen der forhindrer jer I at sende en PM, vel?

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

det gav overhovedet ingen mening jsc, 99% ude af kontext, prøv igen :blink:

bortset fra den sidste linje synes jeg det gav fint mening.

hvis diverse kosttilskudsfirmaer kan få gratis reklame i foraerne er der jo ingen grund til at købe bannerreklamer, hvilket gør at MOL ikke har nogen penge at købe server/forbindelse for.

Men for lige at gøre det 100% klart, så gælder reglen naturligvis for alle kosttilskudsfirmaer, uanset om de reklamere via bannerreklamer på MOL eller ej.

mvh

Mod

Link to comment
Share on other sites

fordi

1. Det er censur baseret på kommercielle interesser, analogt at det skulle være forbudt at diskutere andet end HST på http://www.hypertrophy-specific.com/cgi-bi...3/ikonboard.cgi, hvilket i sidste ende ville give hst et troværdighedsproblem. De *frie* markedskræfter tak.

2. Den kvalitative og kvantitative dybde du kan få ud af at stille et sprøgsmål i et åbent fora på ingen måde kan sammenlignes med at "at sende en PM, vel?"

Og en hel masse andre ting der irreterer mig ved jsc's post som jeg ikke gider fyrer krudt af på nu.. (noget af det samme kunne siges om -Anders- post (muligvis hvad der har provokeret jsc ? så lader han sig provokere for nemt!)) ..

Slutteligt kan jeg godt se problemet OG konflikten .. Jeg mener dog at konflikten er hvad den er, mens problemet, disse individer der med 5 poster under bæltet der reklamrer til højre og venstre, bare skal sparkes ud ? Hvorfor overhovedet begynde at retfærdiggøre HVORFOR de får sparket, tildele 'advarsler' osv, ban og ban-ip.. hele ideologien bag sådan en 'retsprocedure' synes jeg iøvrigt ikke falder i hak med 'censuren' ...

Kort sagt, henret de skyldige og lad de uskyldige diskutere kosttilskud i fred ! ;)

Det er bare min mening... på ingen måde anledning til holdnngsskifte eller paradigmeskift, jeg har bare mit "." ... slut.

Link to comment
Share on other sites

fordi

1. Det er censur baseret på kommercielle interesser, analogt at det skulle være forbudt at diskutere andet end HST på http://www.hypertrophy-specific.com/cgi-bi...3/ikonboard.cgi, hvilket i sidste ende ville give hst et troværdighedsproblem. De *frie* markedskræfter tak.

2. Den kvalitative og kvantitative dybde du kan få ud af at stille et sprøgsmål i et åbent fora på ingen måde kan sammenlignes med at "at sende en PM, vel?"

Og en hel masse andre ting der irreterer mig ved jsc's post som jeg ikke gider fyrer krudt af på nu.. (noget af det samme kunne siges om -Anders- post (muligvis hvad der har provokeret jsc ? så lader han sig provokere for nemt!)) ..

Slutteligt kan jeg godt se problemet OG konflikten .. Jeg mener dog at konflikten er hvad den er, mens problemet, disse individer der med 5 poster under bæltet der reklamrer til højre og venstre, bare skal sparkes ud ? Hvorfor overhovedet begynde at retfærdiggøre HVORFOR de får sparket, tildele 'advarsler' osv, ban og ban-ip.. hele ideologien bag sådan en 'retsprocedure' synes jeg iøvrigt ikke falder i hak med 'censuren' ...

Kort sagt, henret de skyldige og lad de uskyldige diskutere kosttilskud i fred ! ;)

Det er bare min mening... på ingen måde anledning til holdnngsskifte eller paradigmeskift, jeg har bare mit "." ... slut.

>>Brain: Hvilke mange andre ting ved min post ireterer dig? Det ville jeg da gerne vide. Måske var den sidste linie lidt sløret i sin mening/udformning og givet også over stregen, hvorfor den fjernes, men resten står jeg ved. Jeg synes bastardos og Anderses indlæg var noget brokkeri og piveri. Man kan stadig snakke om kosttilskud generelt, men så ikke informere hinanden om, at dette eller hint kosttilskud er lidt billigere end konkurrenternes. Det er da ikke umuligt at diskutere over PM.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan da lige nævne at jeg har støttet en af vores kære banner reklame betalere med et af deres produkter der er i nævnte kategori til 599 for 5 kilo - det er ok smagende, nemt at blande op, billigt og godt (valle) - så mu du selv finde resten.

Det jeg ikke kan finde ud af her er .... måtte jeg nævne navnet når nu jeg kan se et banner med selvsamme firma 10 cm. over det jeg skriver nu - for hvis ikke, så er det sq absurde regler.

Link to comment
Share on other sites

Brain: Hvilke mange andre ting ved min post ireterer dig? Det ville jeg da gerne vide. Måske var den sidste linie lidt sløret i sin mening/udformning og givet også over stregen, hvorfor den fjernes, men resten står jeg ved. Jeg synes bastardos og Anderses indlæg var noget brokkeri og piveri. Man kan stadig snakke om kosttilskud generelt, men så ikke informere hinanden om, at dette eller hint kosttilskud er lidt billigere end konkurrenternes. Det er da ikke umuligt at diskutere over PM.

Har da intet med piveri at gøre ? - er kritik af siden, fra en der ikke nødvendigvis deler samme mening med MOL som du gør :-)

Sjovt som folk skal kalde alt negativt for piveri osv. - er da sundt at folk har kritiske meninger til det som de bruger noget af deres tid på. Hvis alle bare sagde ja og amen - hvor ville vi så være henne af ?

Men jeg har desuden fuld forståelse for det koster penge at drive et site som det her, og de penge sikkert hovedsaglig kommer fra producenter der betaler for banner-reklamer.

Men derfor syns jeg stadig det burde være muligt, at give sine medudøvende motionister ideer til hvor man billigt kan købe diverse ting - og der duer det sq ikke med en pm, det når jo kun ud til een person og ikke til mængden. Det er jo ingen hemlighed at det vi propper i os, generetl koster en kæmpe bunke penge - og heller ingen hemlighed at ting ikke har den samme pris overalt :-)

Jeg opfatter det som MOL gør mht. producentnavne og priser som direkte censur og ren beskyttelse/fremhævelse af de producenter som betaler for reklamen - jeg savner den anden side af sandheden.

Er vel et frit land vi lever i ? - og hvis man nu virkelig var så utilfreds med stilen, så ville man jo bare vælge et andet forum at snakke om tingene i. Der kommer nok en løsning på kritikken på et tidspunkt - pt. har jeg ingen fornuftige løsning på det selv, udover at det da er enormt plat af selve producenten/forhandleren ikke at betale for sin reklame.

Sådan er der så meget, og vi er alle heldigvis som sagt af forskellige opfattelse af situationen her i verdenen :-) det er en god ting.

Link to comment
Share on other sites

Det er jo ingen hemlighed at det vi propper i os, generetl koster en kæmpe bunke penge - og heller ingen hemlighed at ting ikke har den samme pris overalt :-)

Hvor lang tid tror du det vil tage dig at tjekke 3-5 udbydere ud, for at finde en god pris. Tror du virkelig det er ved den 6-7 du finder et tilbud, der er markant under din initale søgning. Svaret er selvfølgelig: Nej. <_<

Og selv om vi skulle forestille os DEN HELT HYPOTETISKE SITUATION, at dem der reklamerer her på siden er 10 kr dyrere end EN konkurrent. Så er du da en rimelig småtskåren, hvis du ikke vil benytte lejligheden til indirekte at sponsorere denne fantastiske hjemmeside. ;)

Link to comment
Share on other sites

Det er jo ingen hemlighed at det vi propper i os, generetl koster en kæmpe bunke penge - og heller ingen hemlighed at ting ikke har den samme pris overalt :-)

Hvor lang tid tror du det vil tage dig at tjekke 3-5 udbydere ud, for at finde en god pris. Tror du virkelig det er ved den 6-7 du finder et tilbud, der er markant under din initale søgning. Svaret er selvfølgelig: Nej. <_<

Og selv om vi skulle forestille os DEN HELT HYPOTETISKE SITUATION, at dem der reklamerer her på siden er 10 kr dyrere end EN konkurrent. Så er du da en rimelig småtskåren, hvis du ikke vil benytte lejligheden til indirekte at sponsorere denne fantastiske hjemmeside. ;)

mmm lad os endelig gemme de gode tilbud for os selv - og lade alle de andre lede selv - sq en god indstilling du har der.

Hvorfor skulle jeg betale mere for et produkt, når jeg kan finde det billigere. Er ikke alle der render rundt med guld i pungen, sømand :-)

At de reklamerer her, tror jeg ikke giver dem markant størrer salg - end de allerede har. Meget af den slags går efter mund til mund metoden - det er i hvert fald min opfattelse.

Og så skal du så også tænke på der er mange nybegyndere på området - som ikke bare lige går ud og laver en google søgning og finder deres produkter selv.

Syns det er en meget egoistisk opfattelse af sagen, men dig om det :-)

Link to comment
Share on other sites

Og så skal du så også tænke på der er mange nybegyndere på området - som ikke bare lige går ud og laver en google søgning og finder deres produkter selv.

Der tror jeg måske du undervurderer folk? :unsure:

En anden ting er, at nybegynderne måske generelt for hurtigt går ind på MOL og stiller spørgsmål, i stedet for at surfe lidt rundt som mange af vi andre gør/gjorde.

Selvfølgeligt kunne det da være sjovt at kune diskutere kosttilskud herinde også, men jeg synes STADIG det er lidt noget piveri, at brokke sig over det, når vi har så meget andet gavn af denne side.

Og som een, der HAR surfet RET meget rundt efter proteinpriser i årenes løb, kan jeg da orientere om, at hvis man vil have proteinpulver med smag, så kommer det sku generelt ikke billigere end hos de firmare, der har bannerreklamer her på MOL, det er sikkert.

Og nogen af os er i hvert fald kritiske mht hvorvidt, det giver mening at tale om hvilket proteinpulver, der er bedst. Der er ingen videnskabelige sammenligninger, så vidt jeg er orienteret, ud over dem diverse firmaer selv står for.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share