Proteiner - hvilket produkt? Det koster jo en arm


izyr
 Share

Recommended Posts

mmm lad os endelig gemme de gode tilbud for os selv - og lade alle de andre lede selv - sq en god indstilling du har der.
Hey, lad os alle sammen lede efter et tilbud, hvor du MÅSKE (MEGET USANDSYNLIGT) kan spare 10 kr, i forhold til at hvis du klikker på en af bannerreklamerne her på siden og på den måde sponserer MOL, - sq en god instilling du har der. ;)
Hvorfor skulle jeg betale mere for et produkt, når jeg kan finde det billigere. Er ikke alle der render rundt med guld i pungen, sømand :-)

Du skriver som om at der er store penge at spare. Du for ikke standard-varer, som jsc skriver, billigere end ved de bannerreklamer der er på siden.

At de reklamerer her, tror jeg ikke giver dem markant størrer salg - end de allerede har. Meget af den slags går efter mund til mund metoden - det er i hvert fald min opfattelse.
Og hvad har det med sagen at gøre?
Syns det er en meget egoistisk opfattelse af sagen, men dig om det :-)

Det burde næsten koste penge at bruge en så fed hjemmeside som det her. Så hvis man kan yde lidt ved at trykke sig igennem bannerreklamerne og på den måde støtte MOL, så er det da alt andet end egoistisk.

Edited by Torben F.
Link to comment
Share on other sites

:unsure: "De frie markedskræfter" og "demokrati" og alle de andre fine ord mister lidt deres betydning i et forum som dette, hvor enhver kan oprette 20 alias´er og spamme os alle med reklamer for netop deres side med kosttilskud.

Jeg synes det er en god idé at forbyde snak om specifikke kosttilskud. Før var der ikke tale om nogen reel vejledning men snarre en vildledning idet hovedparten af dem som havde en mening om kosttilskud - og hvor de skulle købes - selv solgte dem.

Link to comment
Share on other sites

Men iøvrigt - efter at have læst resten af debatten - er jeg da ganske enig i at det er en god idé at støtte dem som støtter MOL med bannerreklamer.

Inge støtte til annoncørerne --> ingen støtte til MOL --> ingen MOL if remtiden --> :(

Link to comment
Share on other sites

For at afslutte min mening om dette punkt - så kan jeg da nævne til de superkloge hoveder herinde, at jeg lige har købt proteinpulver og sparet 200 kr for en spand på 4 kg (gav 449kr hvor bannerreklamerne herinde er oppe på en 600-650kr for samme slags )- så hvad med om du Torben lige venter med de smarte bemærkninger til du selv har undersøgt markedet.

Ved godt de populærer 10kr var for at pointere nogle ting - men jeg kunne self. oxo havde startet med at sige jeg snakkede om en besparelse på ca 200kr for 4 kg, med smag og 80% :-)

Det syns jeg da er noget der batter - og surt jeg ikke kan dele det med andre :D

Men nok om det - MOL er et fint forum sq, og dem der vil støtter bannereklamerne skal da gøre det, jeg støtter dem så bare med at klikke på reklamerne og se om der nu er specille tilbud - ellers finder jeg varen et andet sted :-)

peace out.

Link to comment
Share on other sites

Men iøvrigt - efter at have læst resten af debatten - er jeg da ganske enig i at det er en god idé at støtte dem som støtter MOL med bannerreklamer.

Inge støtte til annoncørerne --> ingen støtte til MOL --> ingen MOL if remtiden --> :(

Hvoefter du beder om en PM vedr. et produkt der IKKE er købt via bannerreklame..... :unsure::blink:

Er vi ikke ude i lidt med at "moral er godt - dobbeltmoral er dobbelt så godt" <_<

Link to comment
Share on other sites

Tjaa... det har du ret i.

Jeg forventer dog heller ikke at jeg vil få nogen PM, da jeg simpelthen ikke tror at der kan spares 200,- Formålet var vel mest at teste hvorvidt bastardos påstand kunne holde vand.

Men selvfølgelig viser det sig at være rigtigt at jeg kan spare 200,- vil jeg da nok overveje IKKE at støtte MOL´s sponsoere ;)

Link to comment
Share on other sites

Tjaa... det har du ret i.

Jeg forventer dog heller ikke at jeg vil få nogen PM, da jeg simpelthen ikke tror at der kan spares 200,- Formålet var vel mest at teste hvorvidt bastardos påstand kunne holde vand.

Men selvfølgelig viser det sig at være rigtigt at jeg kan spare 200,- vil jeg da nok overveje IKKE at støtte MOL´s sponsoere ;)

Det er da ikke fordi jeg vil nøgte nogen at spare penge, og havde måske selv gjort det samme - det var mere ironien i det..... :)

Link to comment
Share on other sites

Nu må i lige styre jer lidt - hvorfor er det lige man skal sidde og beskyldes for at være en løgner ?

Det er jo problemet med man ikke må poste den slags ting - folk nægter at tro på en, man blir kaldt for løgner og man må ikke bevise man taler sandt. Lækkert :(

Jow hvis man sender en PM til samtlige læsere :(

Link to comment
Share on other sites

jsc -> nu skal jeg jo huske tilbage, og indlægget er ændret, men basalt var det "tør øjnene og spis en kiks" mentaliteten, som du jævnt og ukritisk trækker hen over alle der måtte have en anden mening om emnet, dernæst stiller med et løsningsforslag som jeg ikke kan se relevansen af .. det virker arrogant og ignorant .. ignorant fordi du ikke har taget dig tiden til at reflektere over sammenhængen, men har taget dig tid til at pisse folk af...

NU spurgte du jo selv ;)

Det være sagt ... så fuck det ... jeg finder nok nogle billige kosttislkud alligevel... derfor kan jeg godt synes det er lidt ærgeligt alligevel, for jeg SYNES at det giver et 'lille' troværdigheds problem... en karakter-fejl... Der MÅ være andre måder at slå en mønt af sådan et site her(jeg ville da selv have et par ideer..)! Men det er selvf. 100% op til MZ, og måske arrogant af mig(os?) overhovedet at ytre vores mening om det, som om det betød noget som helst ?

Link to comment
Share on other sites

Grunden til Chico kommer frem til en besparelse på sølle 7.55 kr/kg er, efter en snak sammen via PM at han har fundet en pris på 599 for 5kg whey80 mod min på 450 for 4kg whey80.

De priser jeg har sammenlignet med er også fra en bannerreklame, dog en anden end chico - hvor 4 kg koster 639kr :-)

Så nu må jo indrømme at her i hvert fald er en sælger af proteinpulver, som er billigt udover den jeg har fundet :-)

BriainRoid -> der ramte du lige bullseye mht. min opfattelse af samme person indlæg :-)

Link to comment
Share on other sites

jsc -> nu skal jeg jo huske tilbage, og indlægget er ændret, men basalt var det "tør øjnene og spis en kiks" mentaliteten, som du jævnt og ukritisk trækker hen over alle der måtte have en anden mening om emnet, dernæst stiller med et løsningsforslag som jeg ikke kan se relevansen af .. det virker arrogant og ignorant .. ignorant fordi du ikke har taget dig tiden til at reflektere over sammenhængen, men har taget dig tid til at pisse folk af...

NU spurgte du jo selv ;)

Det være sagt ... så fuck det ... jeg finder nok nogle billige kosttislkud alligevel... derfor kan jeg godt synes det er lidt ærgeligt alligevel, for jeg SYNES at det giver et 'lille' troværdigheds problem... en karakter-fejl... Der MÅ være andre måder at slå en mønt af sådan et site her(jeg ville da selv have et par ideer..)! Men det er selvf. 100% op til MZ, og måske arrogant af mig(os?) overhovedet at ytre vores mening om det, som om det betød noget som helst ?

Nej, ikke alle. Det var to indlæg, er var lidt for selvretfærdige. Man kan godt sige, at man synes det er en forkert ide, uden at skulle bitche. Hvis du prøver at se de to indlæg, der kommer før mit, vil du se, hvad der pisser mig af.

Når det nu engang er de regler, der er kan man da enten komme med konstruktive forslag til den mand, der har oprettet den hjemmeside vi alle sammen boltrer os på, eller også acceptere tingenes tilstand. Det er jo ikke for MZ's egen vinding han har opstillet disse regler. Det er for at siden kan løbe rundt og vi kan få ny server etc.

Det virker utroligt selvcentreret og barnagtigt på mig og så er tonen i indlæggene også lidt dum.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share