Synes du det er "for pumpet"?


JPetersen
 Share

  

66 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ja, det er sku virkelig noget pis, men de kender prisen for deres forbrug, så det må de sku selv om, men det ødelægger desværre bare hele sportens ry.

Personligt syntes jeg de bliver grimmere og grimmere, maverne er sku snart deres største kropsdel...

Se på deres kropsbygning, i forhold til de gode gamle dage, f.eks. Larry scott han mindede meget om Arnold i kropsbygning ("slank" talje)....

Deres valg og deres krop.....

Link to comment
Share on other sites

jeg bliver selv mere og mere fan af BB'erne fra 50'erne og starten af 60'erne , som Larry og Reeves. På det tidspunkt var stereoider ikke specielt udbredt, og de kroppe, som folk byggede var mere symmetriske, og mindre groteske.. Derudover er de, for mig, bedre rollemodeller, fordi det mere ligner noget man kunne nærme sig selv. Derudover så de rent faktisk sunde ud...man kunne se dem ha' sjov på stranden, dyrke andre sportsgrene, og mange af dem var også særdeles dygtige vægt/power løftere (for deres tid) Det minder mig mere om "stærke drenge, der har det sjovt" end nutidens hormonbomber, der da er imponerende, men også lidt sørgelige.

Venlig hilsen Blackmoore

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan kun være enig, men det at stereoider ikke var specielt udbrud, det blev de ihvertifald hurtigt i løbet af 60´erne, taget ud fra et interview:

Marnul introduced Arnold to steroids, which were then legal. Back in the early 1960s, the trainer claims, "There was no weightlifter in the world who did not take them. You could get prescriptions for them from the doctor. Arnold never took them, though, without my super-vision

Okay jeg ved godt det kun er en påstand, men alligevel...

Link to comment
Share on other sites

Jeps...Hvor skal man starte: Insulin? Væksthormon? Diverse vanddrivende stoffer?, Thyroid hormoner?, Astma medicin?..Det er sgu sundt at være prof BB'er. :(

BB bliver aldrig en "rigtig" sport, og får aldrig en ny Arnold, så længe dopingproblematikken er SÅ udtalt...

Venlig hilsen Blackmoore

Link to comment
Share on other sites

Jeps, det er mere et freakshow end et show, der viser hvor velbygget man kan blive. Men magasiner som Flex og MF gør intet for at aflive dette. De viser stadig billeder af afsindigt store BB'ere på forsiden..men prøver til gengæld at bilde os ind, at man kommer til at se sådan ud hvis man træner som dem, og tager sin creratin, sin megamass 800000000 BullS*** og sin glutamin.

Link to comment
Share on other sites

Det er vigtigt at forstå forskellen mellem en seriøst trænende person og en trænende person.

- Den seriøse fokuserer ikke på hvor meget han kan løfte, men hvor meget muskel han kan opbygge...

Plus, jeg har en hemmelighed jeg vil fortælle. Hvis man vil være større, så skal man også blive stærkere. En muskel vokser i direkte respons på den belastning man udøver på den, så progressivitet i form af mere vægt er YDERST vigtigt. Klart, en bodybuilder kan være lige glad med om han går fra 100 til 150 kg, eller om han går fra 50 til 100 kg. Pointen er dog at det er ligeså vigtigt for ham at der kommer flere kg på vægtstangen, som for styrkeløfteren. Hvor mange er bare ikke vigtigt. Så bemærkningen holder ikke rigtigt vand. Jeg vil nærmere sige, de personer som er bange for hård og tung træning, undskylder det med at vægten ikke er vigtig. De snyder bare sig selv.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Synes at sådan som Skip La Cour ser ud ser ret godt ud.. Og Jay Cutler... Ville ikke have noget imod at se ud som dem..

Jeg kan ikke rigtig se sammenligningen mellem Skip La Cour og Jay Cutler. Jay Cutler er et KÆMPELOKUM ligesom Ronnie O, og er 100% også et roidhead"". Skip La Cour er et mål man kan opnå naturligt. Jays konkurrence vægt ligger omkring de 260lbs ? 118kg, jeg tror tilmed at der er gammel info, han vejer nok nærmere de 270lbs ? 122kg efterhånden.

Skip La Cour derimod vejer ca. 235lbs ? 106kg og han er tilmed 5 cm HØJERE end Jay...

B -> Hvad med Frank Sepe? er han heller ikke din kop the? Jeg synes han er en goodlooking mofoo!!! (Jeg vil endnu engang pointere at jeg NYGIFT, med en KVINDE!!!) :D

fs119.jpg

Link to comment
Share on other sites

Xax og Thomas J>>> jeg har ændret det ;) jeg oversatte det hurtigt fra engelsk og lagde ikke så meget i det, måske giver det større mening hvis i får original teksten:

IT'S IMPORTANT TO KNOW THE DIFFERENCE BETWEEN A BODYBUILDER AND A PERSON WHO TRAINS AT THE GYM.

"BODYBUILDER" IS A TITLE THAT'S EARNED.

A BODYBUILDER DON'T FOCUS ON HOW MUCH WEIGHT HE CAN MOVE, HE FOCUSES ON HOW MUCH MUSCLE HE CAN BUILD."

Det er denne herre, som citatet stammer fra www.michalkindred.com

Jeg kan også bedre li' mit nye citat

Link to comment
Share on other sites

Åh nej, ikke Gregg Valentino. Den mand er til grin og en skændsel for hele det vægttrænende samfund. :devil:

Nååå, Olietankeren.... :)  Mr Olivenoliebiceps himself...eller "synthol armen".. jeps, han er totalt til grin... biceps som flodheste,, ben som barbie..sørgeligt :)

Synthol /olie er en skændsel...

Så er det sdagt

venlig hilsen Blackmoore, der nu vil hjem og æde nogen æg :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share