Danmark-Bulgarien


jarvig13
 Share

Recommended Posts

Nå, hva' så drenge.

Hvad stiller vi op med og hvordan går det?

1. Jeg tror på følgende opstilling (4-3-3):

Sørensen

Helveg - Henriksen - Laursen - N. Jensen

Gravensen - C. Jensen - Poulsen

Grønkjær - Tomasson - Jøregensen

2. En oplagt 2. mulighed (4-3-3)

Sørensen

Helveg - Henriksen - Laursen - N. Jensen

Gravensen - C. Jensen - D. Jensen

Grønkjær - Tomasson - Jørgensen

3. En oplagt 3. mulighed (4-2-4)

Sørensen

Helveg - Henriksen - Laursen - N. Jensen

Gravensen - Poulsen

Grønkjær - Tomasson - Sand - Jøregensen

4. Min yngling (en frækkert) (4-3-3)

Sørensen

Helveg - Krøldrup - Laursen - N. Jensen

Gravensen - C. Jensen - D. Jensen

Grønkjær - Tomasson - Jørgensen

Jeg tror på 1. og håber lidt 4. <_< ;) :)

Ingen tvivl hos mig - efter D. Jensens pragtpræstation mod Italien er han (efter min mening)nu næsten selvskrevet. ;) En "usikker" Morten vælger Poulsen. En angrebslysten og selvsikker Morten vælger D. Jensen.

Og Krøldrup er klar er jeg helt sikker på (underforstået - selveom stor forsvarssamarbejde skabes over masser af kampe, så tror jeg godt Krøldrup-Laursen kombinationen kan finde ud af det - og de to er fremtiden på landsholdet).

BTW: Alt efter opstilling er jeg ret sikker på resulatet. Bulgarien er bedre end 0-5 til Sverige antyder, men omvendt er jeg helt sikker på Danmarks kvaliteter. Dansk sejr er jeg sikker på. Men ikke stor. 2-0 eller måske 2-1 er realitisk. :)

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

Danmark - Italien 0-1

Sverige - Bulgarien 3-0

Bulgarien - Danmark 1-2

Italien - Sverige 0-0

Danmark - Sverige 1-2

Italien - Bulgarien 0-0

Slutstillingen:

1. Sverige 7p 5-1

2. Italien 5p 1-0

3. Danmark 3p 3-4

4. Bulgarien 1p 1-5

Nu lavede Italien jo uorden i mine forudsigelser ved at være dårligere end forventet. Mon ikke Spåkonen Miranda har byttet om på første og sidste kamp på listen, så det bliver Bulgarien Italien slår med 1-0?

Men Bulgarien levede helt op (eller ned) til forventningerne ved at gå i opløsning mod Sverige. Mon ikke også spådom nr. 3 holder? Danmark vinder en kneben sejr.

Link to comment
Share on other sites

Kan vi ikke frygte at Danmark laver en klassiker, og undervurderer bulgarierne fordi sverige bankede dem 5-0 ?

Jeg håber det sørme ikke, men jeg frygter det.

Det tror jeg ikke der er nogen chance for overhovedet (heldigvis). :)

Moderne fodbold er sådan konstrueret at selv Malta kan lave et godt resultat mod f.eks. Spanien, hvis de undervurderes. :o

Og det ved Danmark kun alt for godt. Altså ikke at de undervurdere "dårlige" modstandere, men derimod at alle danske landshold i nyere tid har haft det svært mod næsten alle "dårlige" modstandere de har mødt. Og sådan er det bare. Spanien-Malta med et kun 90 % motiveret Spanien havner simpelthen bare i måske 1-0 til spanolierne.

Nej, et lille land som Danmark undervuderer ikke nogen modstander som har kvalificeret sig til en slutrunde. Det er kun lande som Italien, Spanien og England forundt at tænke sådan - og skidt for dem, for de taber EM på det. ;)

Link to comment
Share on other sites

PS: Hvis det endelig skulle være nogen som undervurderer Bulgarien, så det enten pressen eller den danske befolkning, der ofte næsten vil "kræve" at Danmark da skal vinde over et hold Bulagarien og derfor pisker en sejrsstemning op som faktisk intet land kan leve op til. <_< ;)

Link to comment
Share on other sites

Håber os du får ret i nummer 4. henriksen er sq for langsom til gamet efterhånden.. ;)

Jeg vil nu mene, at Henriksen mod Italien spillede sin bedste kamp for landsholdet siden VM for 2 år siden.

Jeg tror Olsen stiller med følgende hold:

Sørensen

Helveg - Henriksen - Laursen - N. Jensen

Gravensen - Poulsen

Grønkjær - Tomasson - Jørgensen

Sand

Personligt ville jeg foretrække følgende 11:

Sørensen

Helveg - Henriksen - Laursen - N. Jensen

Gravensen - C. Jensen - D. Jensen

Grønkjær - Jørgensen

Tomasson

Sand har ganske enkelt ikke klassen længere og Jon Dahl virker langt giftigere. Krøldrup kunne være et alternativ til Henriksen, men kampen er for vigtig til at lave rokeringer i den sammenspillede forsvarskæde.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share