Træning i Kolding og omegn


Jørgen L
 Share

Recommended Posts

Billigste sted er nok City Fitness som ikke er på center guiden. Det har Squat rack og håndvægte til 80 eller noget i den stil kan du vist lave dem til. Det ligger midt i gågaden lige over Føtex.

Bare lad være med at komme der mellem 16-18 da der er proppet.

Deres stænger er nogle ordentlige 20 kilos stænger og ikke det 10 kilos bras andre steder har. Jeg mener det er det billigste sted.

Link to comment
Share on other sites

Nej det gør der desværre ikke. Der er kun fire steder som jeg kender til.

Der er fire steder.

Der er Equinox som er stort og flot indrettet med spabad og frisør. Det at der er frisør siger vist alt om stedet <_<

Jeg kan ikke huske hvordan deres ting er med hensyn til rack og sådan, men jeg ved de har håndvægte op til 24kilo uha uha :blink: derudover er det temmeligt dyrt med +300 per mdr.

Derudover er der Fin Form. Stedet har jeg heller ikke været i et godt stykke tid. De har en fin maskin park hvis det er det man er til, derudover har de masser af motions gejl.

Deres frivægts afdeling er derimod ikke noget at skrive hjem om. De har håndvægte til 30kilo en bænkpres med en elendig 10 kilos stang, hvilket er den eneste stang de har :blink: ud over nogen små bicepsstænger. De har også en smithmaskine men ikke noget squat rack.

Det sidste sted er KIF centeret som også ligger i den billige ende med omkring 200 i mdr. Jeg mener de har håndvægte til 40-50kilo og de har ihvertfald også Squat rack. Dog er det 100år siden jeg sidst har set det så kan sgu ikke huske hvordan det ellers er.

Eneste ulempe er at det ligger lidt uden for selve centrum.

Hvis du er ude på at løfte tunge vægte så vil jeg enten vælge City Fitness eller KIF centeret. Begge steder er rimeligt billige. Ved city fitness kan du hvis du kun vil træne om formiddagen tror det er til klokken 2 kan du slippe med 100 per mdr.

Her er det tilladt at smide vægtene med måde altså og du må også brøle alt det du vil.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share