Hvordan går det Joachim B. Olsen i Athen?


ShotPut2008
 Share

Hvordan går det Joachim B. Olsen i Athen?  

59 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jeg har svaret andet metal. Jeg tror ikke, at 21meter er nok til en madalje, men jeg tror også at han kaster længere i Athen, da han jo har planlagt formen til at toppe ved Athen, og de 21meter viser, at han er på vej imod topformen. Så jeg siger 21,30m og sølv :)

Link to comment
Share on other sites

æv er jeg den eneste der tror han ikke kommer i finalen  :tongue:

Det tror jeg helt bestemt... Jeg havde egentligt tænkt mig at det ikke skulle være muligt at stemme på... :lol: Men alle skal have mulighed for at komme med deres synspunkter.

Jeg forslår at Devito tager afsted i stedet for Jokke... ;)

Link to comment
Share on other sites

Kan Olsen på en god dag løbe med OL-guldet?

Sagtens.

Selvom amerikanerne har højere PRs, så er specielt Nelson og Hoffa meget ustabile.

Godina er lidt mere stabil men har også dummet sig de sidste par år.

De øvrige kan han jo sagtens slå hvis han har dagen, medmindre der kommer endnu et uhyre fra Hvide Rusland :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jeg forslår at Devito tager afsted i stedet for Jokke... ;)

:lol:

NÅr der er OL i 2012 er jeg 31 og forhåbentlig et monster :devil: JEg overlader scenen til shotput2008 i 2008 B) Da jeg ik regner med at rykke 7m+ på 4år ;)

Edited by devito
Link to comment
Share on other sites

Jeg har stemt top 5. Jeg ved ikke om han kan nå en podieplads, men har plejer jo at være god i konkurrencer.

Er jeg i grunden den eneste hér der synes, at atletiktransmissioner oftest er en gang løbefascisme? Jeg kan ikke gennemskue hvorfor det er så vigtigt at se et helt 5000 meter løb, når der samtidig er finale i en kastedisciplin. Jeg synes tit man er udefor, at det kun er et par af favoritternes kast man får lov at se. I hvert fald i Golden League stævnerne.

Link to comment
Share on other sites

Er jeg i grunden den eneste hér der synes, at atletiktransmissioner oftest er en gang løbefascisme? Jeg kan ikke gennemskue hvorfor det er så vigtigt at se et helt 5000 meter løb, når der samtidig er finale i en kastedisciplin. Jeg synes tit man er udefor, at det kun er et par af favoritternes kast man får lov at se. I hvert fald i Golden League stævnerne.

Nope du er ikke den eneste....

Alt løb over 800m sucks for vildt....

Jeg mener at kunne huske at jeg var pænt stiv, da joachim vandt bronze, men det så man da vist heller ik en dyt af :angry:

Men der er jo op til produceren at bestemme hvad der vises. Og hvis en given kanal ikke har deres eget kamera dernede kan de heller ikke bestemme hvad de vil vise....

Link to comment
Share on other sites

Der bliver med 100% sikkerhed vist fra kuglestødskonkurrencen!

De har deres egen TV-transmission klokken 9.05 (kvalifikation) og 16.30 (finale) den 18. august. Det er blevet nævnt som et af OL's højdepunkter, da det foregår på det antikke olympiske stadion. Det er første gang i ca. 1500 år at nogen får lov at konkurrere derude...

KONKLUSION:

Der er lagt i kakkelovnen til to timer kun med kuglestød!!!

Link to comment
Share on other sites

Foregår de andre atletikkonkurrencer ikke på samme stadion. :blink:

Men helt enig i at der bliver vist alt for meget løb og for få kaste/spring-discipliner. Feks når man ser højdespring eller stangspring, som starter først og man ser alle springene lige indtil de indledende 5000m heat går i gang, så de når at vise to spring fra den spændende halvdel af konkurrencen.

Men i det mindste slipper vi for Poul Erik Andersson, som må være historiens ringeste atletikkommentator (og i øvrigt lød dybt fornærmet hver gang kameraerne skiftede fra løberbanen til de tekniske discipliner).

Verdensrekorden er i øvrigt 23,12m af Randy Barnes fra USA (som har mindst en dopingdom bag sig :thumb_down: )

Link to comment
Share on other sites

Foregår de andre atletikkonkurrencer ikke på samme stadion. :blink:

Verdensrekorden er i øvrigt 23,12m af Randy Barnes fra USA (som har mindst en dopingdom bag sig :thumb_down: )

Kuglestød foregår på det antikke olympiske stadion med 15.000 tilskuere, der udelukkende tager derud for at se kuglestød. Forestil jer lige den stemning!

Randy Barnes er testet positiv to gange, og havde det ikke været for det faktum at han testede negativ lige efter sin verdensrekord, så mener jeg at man burde slette hans rekorder (inde VR 22,66 og ude 23,12)

Men hvorfor skulle han begynde at dope sig EFTER han havde sat verdensrekord?

Link to comment
Share on other sites

Randy Barnes er testet positiv to gange, og havde det ikke været for det faktum at han testede negativ lige efter sin verdensrekord, så mener jeg at man burde slette hans rekorder (inde VR 22,66 og ude 23,12)

Men hvorfor skulle han begynde at dope sig EFTER han havde sat verdensrekord?

De to positive gange er efter VR eller :unsure:

Link to comment
Share on other sites

De to positive gange er efter VR eller :unsure:

Randy Barnes satte verdensrekord i 1990. Og blev testet positiv første gang i slutningen af 1990... Men hans obligatoriske test viste ikke noget lige efter verdensrekorden. Det er derfor den stadig står. Anden gang var i 1998, efter at han stødte 22,86 i Malmø...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share