Middel mod myggestik


klausjensen
 Share

Recommended Posts

Hej

Til en havefest forleden aften blev jeg forulempet. Desværre ikke i tilstrækkeligt grad af den søde pige på den anden side af havebordet, men af en fundamentalistisk mygge-terrorcelle. Jeg har ca. 70 myggestik på kroppen, mest benene - og det klør så meget jeg er ved at blive vanvittig!

Hvilke effektive midler kan man bruge til at smøre - på for at lindre kløen?

Hvis ikke jeg får fat i det snart ender jeg med 70 sår, når jeg skærer myggestikkene ud med en døv skrællekniv.

- Klaus

Ps. Krads krads

Edited by klausjensen
Link to comment
Share on other sites

Som jeg netop har skrevet i Blackmoores log, så er der en akupunktør i Aalborg, der hævder at kunne gøre dig immun overfor myg. Har selv prøvet det, og medmindre jeg var svineheldig, så virkede det!

Under alle omstændigheder var det dengang 300 kr. for en behandling af én sæsons varighed. Hvis det ikke virkede, ville man få pengene tilbage.

Ellers kan du jo prøve med en våddragt og en Anders And-maske. ;)

Link to comment
Share on other sites

Høfeber piller, ved ikke hvorfor, men det virker. Har også fået sygt mange myggestik i de sidste par dage, og fik sådan en tablet og det tog altså kløen, kan ikke huske hvad de hed, men det ved de sikkert på apoteket, og det er uden recept... :)

Link to comment
Share on other sites

Takker for rådene. Jeg købte sådan en stick på apoteket i eftermiddags efter at ha læst Silenced råd. Nu er den brugt helt op.

Jeg har talt dem, der var over 70 styk. Fik også en del bemærkninger til det idag til træning.

Det klør helt sinddsygt. nu har jeg smurt noget Aloe Vera på, det er det jeg kan inden apoteket åbner igen i morgen og jeg skal ned og have en six-pack med myggestift. :D

Link to comment
Share on other sites

Høfeber piller, ved ikke hvorfor, men det virker. Har også fået sygt mange myggestik i de sidste par dage, og fik sådan en tablet og det tog altså kløen, kan ikke huske hvad de hed, men det ved de sikkert på apoteket, og det er uden recept... :)

zyrtec, clarityn , benadryl mm... pretty mutch the same.

Link to comment
Share on other sites

Et lille gratis tip. Hvis man opholder sig et sted hvor man ingen stift har, så kan jeg anbefale at bruge sit eget spyt til at smørre på.

Jeg ved ikke hvorfor det hjælper, men det tager lige 5-10 minutter så virker det! Kløen forsvinder, men kan dog blusse op igen næste dag.

Det må være nogle enzymer eller sådan noget.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share