Mere aggresiv pga. træning??


LOTTE
 Share

Recommended Posts

Jeg er også mere rolig når jeg har været nede og træne, men når man har drukket lidt og folk er provo blir jeg lettere sur, men måske fordi man ikke finder sig i noget hvis man er større end personen, eller for den sags skyld er mindre....

:lol::lol::lol:

Edited by HenneStar
Link to comment
Share on other sites

Før jeg begyndte at træne seriøst kunne jeg nemt blive aggressiv og få temperamentet i kog - det forekommer meget meget sjældent idag, jeg føler jeg får aggressionerne ud til træning.

Jeg kan dog godt nogle gange rende rundt i et forfærdeligt humør hvor min tolerence er meget lav, men det er pirmært i centeret - og ikke i den virkelige verden.

Men det jeg føler at træningen har givet mig er meget mere ro, men jeg kan da godt tænde stadigvæk, det er dog bare meget mere velovervejet når det nu sker.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ikke at det er pga. adrenalin, snarere at personen synes at de er en fandens karl.

Selvom adrenalin er et hormon som bliver udskilt i blodet, så er den primære effekt at det får hjertet til at slå hurtigere og kraftigere. Det sætter stofskiftet i vejret og øger blodsukkeret, så musklerne får mere nærring.

Adrenalin er altså et slags katastrofehormon, der gør organismen klar til hurtig og voldsom indsats..

F.eks. løfte noget super tungt.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Grunden til at mange føler sig mere afslappende i perioder hvor de træner, kan det hænge sammen med lavere niveau af testosteron og/eller andre hormoner?

I givet fald, hvordan kan man bedst sørge for ikke at opleve et fald i disse? - Mener i den forbindelse, at jeg læste et random sted på MOL, at Charles Poliquen anbefalede at holde deload hver 4 øge for at få test. niveauet genoprettet? (kunne ikke lige finde det vha. søgemaskinen).

Edited by Torben F.
Link to comment
Share on other sites

Min erfaring er, jo hårdere træning des mindre aggresivitet.

For mig har det desværre også indvirkning på lysten til, at rende efter damer <_< BITTERT

Ej søde Puma. Det kan da ikke passe :( .

Ærgeligt, at jeg ikke lige kender en lille styrkeløftaaa-tøs til dig :)

Link to comment
Share on other sites

Min erfaring er, jo hårdere træning des mindre aggresivitet.

For mig har det desværre også indvirkning på lysten til, at rende efter damer  BITTERT

høhø jeg synes helt klart også jeg kan mærke hvis jeg har givet den gas i centret i et stykke tid. - men det er vel kun positivt :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Poliquin anbefaler i et audio interview at man gradvist skal sænke volumen over 3-4uger for at booste testosteron.

Om det er denne test bostende effekt der er afgørende eller andre mekanismer er ikke til at sige IMHO

Det ser ud til at de har pillet filen af deres server hos t-nation.

Hvis der er nogen, der brænder efter at høre den, kan de prøve at maile mig :D

Men i skal have en mailservice der kan håndtere filer på 1,5MB og 3MB i alt (der er 2 filer ;) ).

Poul -Interviewpimp- Hansen

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Hmm.. Jeg er meget afslappet når jeg har været nede at træne..

Men f.eks. før i tiden da jeg ikke trænede, og var en tynd, smal slapsvans, ville jeg bare have løbet min vej hvis nogen spillede op i byen..

Nu ved jeg at jeg har kræfterne til at banke dem hvis jeg ville, så derfor går jeg ingen steder :devil:

På den måde bliver man vel mere voldelig..

Link to comment
Share on other sites

Hmm.. Jeg er meget afslappet når jeg har været nede at træne..

Men f.eks. før i tiden da jeg ikke trænede, og var en tynd, smal slapsvans, ville jeg bare have løbet min vej hvis nogen spillede op i byen..

Nu ved jeg at jeg har kræfterne til at banke dem hvis jeg ville, så derfor går jeg ingen steder

I mine øjne er man ikke sikker på sig selv før man griner, går sin vej vel vidende man kunne have taget ham.

Det grimmeste jeg ved er at se på 2 mennesker slås. I det øjeblik reduceres mennesket til et dyr.

Ikke sejt på nogen måde :(

Link to comment
Share on other sites

Hmm.. Jeg er meget afslappet når jeg har været nede at træne..

Men f.eks. før i tiden da jeg ikke trænede, og var en tynd, smal slapsvans, ville jeg bare have løbet min vej hvis nogen spillede op i byen..

Nu ved jeg at jeg har kræfterne til at banke dem hvis jeg ville, så derfor går jeg ingen steder

I mine øjne er man ikke sikker på sig selv før man griner, går sin vej vel vidende man kunne have taget ham.

Det grimmeste jeg ved er at se på 2 mennesker slås. I det øjeblik reduceres mennesket til et dyr.

Ikke sejt på nogen måde :(

Fuldstændig enig. Hvis man virkelig er den stærkeste hvad skulle pointen så være? At vise man er det, hvor omkostningen er at smadre en anden person?????? - Det viser virkelig at man er en person der hviler i sig selv, not.

Totalt lorte- og taberplat.

(uanset hvem der er den stærkeste så er slåskampe i 99,9999% af tilfældende tåbelige og meget meget triste)

Ligegyldigt hvor små de personer er der har spillet op til mig i tidens løb, har jeg altid snakket mig ud af det og givet dem ret. Også selvom jeg vejede 30 kg mere og havde 5 hærdebrede venner lige bag mig.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share