Forberedende øvelser til milli


tutifruti
 Share

Recommended Posts

En meget mere værdifuld egenskab som nyudklækket soldat er at kunne sige "Javel!" og se glad ud mens man gør det. Det er der mange der godt kunne arbejde lidt på....

Rommel

Rommel > Det kan man ikke forvente at folk hvis de er blevet tvunget ind....

Værne-tvangen er det jo ikke alle der synes er lige fedt... om man så vælger militær-nægter eller ej er det en straf under alle omstændigheder.

Du kender mine holdninger til det spørgsmål fra en anden tråd. Lad os ikke træde mere rundt i det. Udgangspunktet var en fyr der frivilligt ville melde sig.

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Du mener ikke alvorligt at du med 24.000 kalorier begynder at nærme dig 70.000  Hvis ikke mine matematiske færdigheder er forsvndet helt (hvad noget kunne tyde på), så har du kun redegjort for godt en tredjedel. 24.000 kalorier er vel rundt regnet 3,5kg - så du mangler altså 6,5kg 

Du tror ikke du glemte at tage basis af før du vejede dig før øvelsen ?

Nu forstår jeg det bedre :lol: :blink:
1. minimalt søvn.

2. minimalt protein indtag.

3. At Fysisk aktivitetsniveau (PAL) nok er højere end nogen af dem beskrevet på listen.

For at gentage mig selv. Problematikken ligger i når du bruger dine muskler uden nogen synderlig form for energi, går kroppen katabolske tilstand (dvs. nedbrydende)

Ikke nok med at du tære af dine egne depoter (Fedt og muskeler) bare ved din blotte tilstedeværelse. Så vil musklerne i hele din krop vil have en generel degenerering, resulteret af for lidt søvn og for lidt næring.

Det er umuligt at stille et regnestykke op i det skema i stofskifteberegnneren hvis der tale om en rekstur. Stofskifteberegnneren skemaet var en hypotese om hvor meget energi du eks. vil bruge hvis du får nok søvn og nok mad, og der har jeg lidt svært at placere reksturen.

Arghhh pis bedre kan jeg ikke forsvare/forklare det.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Forberedelse til milli:

- Gå nogle små hyggelige ture med lidt på ryggen.

- Træn dig op til at kunne løbe 2600m på en cooper

- Styrketræning af: mave, ryg, skulder og læg/skinneben

- Find nogle støvler at gå i, for at undgå skinnebensbetændelse.

- HVIS du gerne vil svømme, så gør det du synes er sjovest! (måske med tøj på)

- Og som Rommel siger: Træn dig op til at smile, selv når du er træt, våd og sulten :-)

Endvidere vil jeg lige gøre opmærksom på at kravene til svømmemærkerne er lavet om, og de nye krav er noget anderledes.

God fornøjelse!

- Tolle

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share