Bands


Hippo
 Share

Recommended Posts

hey,

idet at vi nok snart (eller omsider vil de fleste nok mene...) får købt bands i OBBC,

ville jeg lige høre hvordan folk herinde bruger dem ?

har ikke selv helt styr på hvordan jeg skal få dem inkorporeret i mit program såå... :)

kører I en bestemt cyklus ? og med hvilke procenter ?

og er der forskel på den måde I bruger dem på i de forskellige løft ? :unsure:

hvis I har nogle guldkorn eller links til samme, så vil det være helt cool :)

Link to comment
Share on other sites

Det nemmeste ville jo være at træne wsb også bare implementere Bands'ne... kun din fantasi sætter grænser for hvordan du kan bruge dem... de kan bruges i Box-squats af forskellig art både alm og reverse... det samme gælder for goodmornings og dødløft... synes du skal gå igang med at læse en masse wsb-litteratur Hip :) du skal tage højde for hvor du er svag og hvor udstyret hjælper dig... på den måde kan du gennemskue hvilke opsætninger der vil kunne hjælpe dig mest

Link to comment
Share on other sites

Nå, spøg til side.

Til squat bruger jeg bandsne til både ME og DE træning på box. Til DE træning kræver det at man sætter vægten på stangen en smule ned. Min erfaring er at man i squat får meget mere ud af at have bandsne op over stangen fremfor en reverse band opstilling, hvor stangen hænger i bandsne fra toppen af powerracket. Til bænkpres bruger jeg primært bandsne i en reverse band opsætning på ME dage, men af og til kører jeg DE bænkpres med minibands lagt dobbelt op over stangen. I dødløft bruger jeg dem kun til tung reverse band træning.

Husk altid at lave en opstilling, hvor der er spænding på bandsne i både toppen og bunden af løftet. Den eneste undtagelse til dette er reverse band dødløft, hvor det kan være en fordel at bandsne slipper stangen i toppen af løftet. :)

Link to comment
Share on other sites

Ellers kender jeg to fantastiske dyr, der allerede har læst en masse om emnet... B)

Har du nu drukket igen Måås :blink::tongue: troede de tjekkede mindreårige i diverse supermarkeder før de langede sprutenwasser udover disken :w00t: ;)

:beerchug:

Nææææææææh :tongue:

Desuden ligner jeg i hvert fald ikke mindreårig :baby: :devil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share