Træningscentre


Lasse T
 Share

Recommended Posts

Er der nogle af jer der har styr på det?? jeg træner selv i ny helse og motion i Århus N, men ku godt tænke mig et nyt sted, dog ska det ikk være for dyrt.. Grunden til jeg spørger, er fordi jeg selv lige er flyttet til Åhus og han ingen anelse om hvor tingene befinder sig.. hehe.. tak

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

AUS!????? 800 kr??? det lyder næsten for godt til at være sandt.. Ved du om det er godt?

Ska man ikk læse på uni så, eller skal man blot være studerende? Jeg har studiekort som viser jeg er studerende..

Edited by ltp68303
Link to comment
Share on other sites

Det er i starten af september.

Jeg er dog ikke helt klar over det, da det er lang tid siden, jeg har været dernede.

Men hvis en AUSer læser dette, kan de nok fortælle det. :)

Det er temmelig kikset ja, men der er ikke så meget at gøre ved det.

Du kan dog godt komme med mig derned næste gang, jeg skal skal træne dernede. Jeg ved bare ikke hvornår.

Det er dog lidt risikabelt, at tage folk med, da man risikerer, der er kontrol, og det er ikke lovligt, at tage folk med. Jeg kan dog ikke tro, de kan have noget imod én, der bare vil kigge. :)

Link to comment
Share on other sites

overhovedet ikk.. men hørte lig prisen på AUS' og tænkte at det måtte jeg bare se.. det er stor penge at spare for mig, når jeg er på lorte SU! ingen kritik af Ny helse.. fedt sted og helt kanone mennesker!!

Edited by ltp68303
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share