Udstrækning af triceps ?


Dresse
 Share

Recommended Posts

M'jallo ? :)

Davs allesammen.. er ny her, håber på nogle gode svar på alle de åndssvage ting jeg ikke fatter :unsure:

.. det første jeg vil høre er hvordan I strækker ud i triceps?

Fordi den eneste måde jeg kan finde på, og bruger.. er ved at løfte armen om bag hovedet og rører den modsatte skulder.. hmm, lidt svært at forklare :P Håber I ved hvad jeg mener..

Men den metode synes jeg bare ikke virker sindsyg effektiv, jeg er alligevel altid kanon øm dagen efter træningen <_<

Link to comment
Share on other sites

Det er umiddelbart også den jeg selv bruger, men du kan altid variere udgangsstillingen lidt så du måske kan mærke et kraftigere stræk. Men det kan sagtens være du udfører den helt korrekt og får det helt rigtige stræk, uden at det hjælper på træningsømheden, da den nyeste forskning tyder på, at udspænding ikke hjælper mod netop det. Men derfor er det stadig en god idé at strække ud. Du kan læse lidt om emnet på dette link.

http://www.fysio.dk/sw31394.asp

Jeg håber du kan få lidt ud af det ;)

Link to comment
Share on other sites

.. hmm, som jeg læser den tekst som du linker til, så er det eneste jeg kan gøre (da jeg ikke er en rigmandsøn og har råd til min egen massør <_< ) er at strække ud som jeg plejer... og evt. lave en let træning dagen efter? Eller hva' ?

.. btw, tak for velkomsten :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share