Hvid Cola


Roberto Baggio
 Share

Recommended Posts

Hos mig hed de nu altså "Klar cola" - Men ja, det var faktisk ret sjovt.. Jeg har ikke smagt en i årevis, men det kunne faktisk være meget sjovt hvis de bare lavede dem i light udgaver.

Men prøv at kigge i nogle små lokalbrugse, af en eller anden grund tror jeg de er nemmere at finde der end i store supermarkeder.

Link to comment
Share on other sites

Klar/hvid cola

mmmmmm klar cola......rent nostalgi   :lol:

:tongue::tongue::tongue:

hvilke forretninger forhandler Frem ?

emerko / super bedst, mener jeg...dog ikek helt sikkert på, om de har klar cola..

ok, hvilke foretninger man har hørt om i hovedstadsområdet forhandler frem.

De navne der har jeg godt nok aldrig hørt om. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Jeg troede kun det var mig ! De smagte fantastisk :) Jeg skal en tur forbi aktiv super.

Iøvrigt kunne man også engang (og stadigvæk ?) få klar cola i USA men der hed(der) de 'crystal coke' (hvis nogen skulle være interesseret)

Det smager altså bare bedre... det er svært LIGE at sætte fingeren på hvad det er <_<

Det smager mere 'klart'. De har ikke sådan en tung cola-smag men en mere frisk smag.... JA til information for dem som ikke har smagt denne 'trylledrik'.

Jeg kan kun i bedste 'always ultra stil' sige; PRØV DEN, PRØV DEN ;) :)

Edited by Ice eye
Link to comment
Share on other sites

HA HA HA

Var lige et smut i Aktiv super, og gæt hvad jeg faldt over :tongue:

Blev nødt til at købe den, da jeg lige have læst tråden her :lol:

Nårh ja er i tørstige :angelgrin:

Bwt jeg drikker ikek sukkersødet stads, så mon ikke den ryger i kloaken :jester:

Edited by Granhof
Link to comment
Share on other sites

Daw

Det er mig der kører chipsguiden.dk som der linkes til :)

For dem der ikke kan huske smagen, så synes jeg mest af alt det smager som en blanding af sport og cola.

Vi ringede til et par bryggerier før vi fandt Frem, der tilsyneladende er de eneste der stadig laver disse herlige sodavand. De kunne oplyse at det kun var butikken i grindsted der forhandlede gudedrikken, i nærheden af trekantsområdet, så det gælder om at bo tæt på en aktiv super :)

Ronson

Edited by Ronson
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share