Træningstid


Tjalfen
 Share

  

62 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Plejer at træne i ca. 1 time og 15 min. pr. gang. Hvis jeg skulle nå under en time ville det betyde jeg skulle splitte mit program op i yderligere en dag (dvs. 3) og så føler jeg ikke de forskellige muskelgrupper bliver trænet ofte nok, medmindre jeg begynder at træne yderligere en dag om ugen (dvs.4) og det føler jeg ikke for!

Desuden tror jeg det er noget pjat det der med man skal holde sig under en time! Jeg føler sagtens jeg kan presse mig selv i træningens sidste sæt! Tror ikke på det fis med man går ind i en muskelnedbrydende fase efter 1 time eller hvor lang tid det nu er!!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror vi skal sige at vi snakker om den tid det tager fra man laver sit første sæt til man afslutter det sidste. Ellers bliver det jo for de fleste en umulig opgave at svare på. Jeg ved sgu hvor lang tid jeg er under stangen pr. gang, hvis vi trækker pauserne fra. Pauserne er jo iøvrigt en vigtig del af ens træningsprogram, da de er bestemmende for træningsdensiteten, og for hvor restitueret man er inden hvert sæt (ATP regenerering, affaldsstofsfjernelse osv.).

Jeg tager generelt mellem 1 time og 1½ time. Når jeg kører 3 dages programmer, hvor jeg kører de forskellige løft oftere, som f.eks Sheiko programmet, så tager det mellem 1½-2½ time at gennemføre.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Nu træner jeg jo mange forskellige ting... men snakker vi vægttræning, ligger den normalt på 1 time og 15 min. - måske 1,5 time.

Jeg kommer meget sjældent under, men hvis jeg har totalt meget overskud kan jeg godt kommer over 2 :)

Link to comment
Share on other sites

Efter hvad tjalfen spørger om så har ingen svaret rigtigt!

Han snakke om den tid I bruger på selve løftene. Jeg ved godt det ikke er muligt at regne ud, men man kan komme med et ca. tal

Selv bruger jeg langt ca. 30 min tror jeg. Det tager jo ikke længe at køre et sæt bænkpres fra man starter første rep til man lægger stangen fra sig igen!

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Jeg træner ligenøjagtig 1 time og har efter træning 5 minutter til badet og efter det går der 3 minutter før bussen kører igen, så min tidsplan er stram!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share