Equinox


Skjold
 Share

Recommended Posts

1. Det siger ikke meget om holdningen på MOL
Nej, det gør det ikke, men det var det sidste jeg havde læst. Desuden mente jeg ikke hele MOL, men en gruppe fra MOL.
2. Det er skrevet for at underholde.
Ja da, men ikke alt sagt i sjov er lige passende. Desuden er der altid noget alvor i det man "bare siger for sjov".
3. Hvis du kigger kan du også sagtens finde tråde på mol, hvor der bliver skrevet om sjove typer osv. og af og til kan det da også tage overhånd, men fordi man synes en enkelt person i centret træner sjovt/mærkeligt/ineffektivt betyder det jo ikke man er nedladende overfor "hr og fru danmark"
Det er muligt der ikke er så mange eksempler på at hr og fru Danmark har været under angreb - men jeg synes forståelsen for hr og fru Danmark nok kunne være bedre.

Henning Friis:

Tja, måske, måske ikke, det er da menneskeligt. 

Yes, men derfor kan man godt være en smule bevidst omkring det :)

Edited by Michael Soerensen
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 104
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hvad med forståelsen den anden vej, Michael? For det er jo manglen på denne der er årsagen til denne tråds eksistens. Kan man forvente at en gruppe der bliver marginaliseret og groft karikeret skal have større forståelse den anden vej?

Nu er jeg selv en bette spirrevip på 69 kg og jeg har ikke mødt andet en venlighed og hjælpsomhed fra vægtløftere og BB'ere der hvor jeg træner, så uanset tonen her på MOL er MINE erfaringer ihvertfald milevidt fra det billede af intolerance du prøver at male af seriøst trænende folk. Faktisk vil jeg mene at disse folk der ved hvad de laver burde være en FORDEL at have i sit center, da begynder kan drage stor nytte af dem. Dt gør jeg ihvertfald. :) Men måske er problemet at deres ansatte kommer til at virke dumme i forhold?

Og hvad har tonen på MOL egentlig at gøre med tonen i et center? At skrive på nettet er en HELT anden ting end at gebærde sig ude i virkeligheden. Desuden går jeg ikke ud fra at "hr. og fru Danmark" bruger dette forum ret meget. Dem der gør er folk der gerne VIL træne seriøst, og derfor opsøger noget viden.

Edited by pugilist
Link to comment
Share on other sites

jeg har nu prøvet tre gange at se den side på dr.squat men jeg kan ikke... er der andre der har problemer? synes aldrig links til dr.squat virker for mig. kræver det login eller noget ?

At det er deres politik kan man vel acceptere, men måden de melder det ud på er bare
jeg qouter lige mig selv B)
jeg er ligeglad med hvor andre folk vælger at træne men jeg bryder mig ikke om at visse fitness centre lever på folks fordomme imod mig. disse fitness centre lever jo på at skabe fjende billeder af mig hos hr og fru danmark.

derfor tror jeg hun bevidst kommer med den slags kommentarer.

att: MZ

det er naturligvis fornuftigt det du siger. problemet er bare at de vælger en markedsføring der mere ligger vægt på at de beskytter dem mod os end de fokuserer på den anden kundegruppe. hvis et center åbnede og tydeligt bekendtgjorde at det var beregnet til en anden målgrupper tror jeg folk vil være ligeglade. men nun vælger istedet at udtale at de smider BB'ers ud fordi de ikke hører til. hvorfor ikke skrive at deres center var godt og velegnet for mere modne foilk med interesse for motion og ikke body building?

udover det skaber hun jo kløften mellem hr og fru danmark og os når hun siger "...du hører ikke til her".

att: Michael Soerensen

du har betalt lige så meget kontigent som de har. men mindre det ikke er tilladt at pruste kan jeg ikke se der er noget galt i det :)

Det er muligt der ikke er så mange eksempler på at hr og fru Danmark har været under angreb - men jeg synes forståelsen for hr og fru Danmark nok kunne være bedre.

det er omvendt også klart at vi for et forbitret forhold til hr og fru danmark med den markedsføring. og jeg tror ikke en yderliger adskillelse i medierne vil hjælpe på fjendebillederne.

Edited by Don Nors
Link to comment
Share on other sites

Hvad med forståelsen den anden vej, Michael? For det er jo manglen på denne der er årsagen til denne tråds eksistens. Kan man forvente at en gruppe der bliver marginaliseret og groft karikeret skal have større forståelse den anden vej?

Nu er jeg selv en bette spirrevip på 69 kg og jeg har ikke mødt andet en venlighed og hjælpsomhed fra vægtløftere og BB'ere der hvor jeg træner, så uanset tonen her på MOL er MINE erfaringer ihvertfald milevidt fra det billede af intolerance du prøver at male af seriøst trænende folk. Faktisk vil jeg mene at disse folk der ved hvad de laver burde være en FORDEL at have i sit center, da begynder kan drage stor nytte af dem. Dt gør jeg ihvertfald. :) Men måske er problemet at deres ansatte kommer til at virke dumme i forhold?

Og hvad har tonen på MOL egentlig at gøre med tonen i et center? At skrive på nettet er en HELT anden ting end at gebærde sig ude i virkeligheden. Desuden går jeg ikke ud fra at "hr. og fru Danmark" bruger dette forum ret meget. Dem der gør er folk der gerne VIL træne seriøst, og derfor opsøger noget viden.

Hørt , hørt...

Så kan det ikke siges meget bedre :a-okhand:

Link to comment
Share on other sites

Det er muligt der ikke er så mange eksempler på at hr og fru Danmark har været under angreb - men jeg synes forståelsen for hr og fru Danmark nok kunne være bedre.

Personligt har jeg intet imod hr. og fru danmark - har faktisk kun respekt for at folk der letter sig selv fra sofaen og befinder sig i centeret.

Jeg tror vitterlig ikke dette drejer sig om at "bb'ere / styrkeløftere" er værre mennesker, at vi render rundt og griner og peger fingre af folk - jeg er overbevist om at det er noget de andre render rundt og bilder sig ind.

I sidste ende; hvis "vi" gør det - så er det harmløst - "vi" bliver derimod smidt udaf centrene - hvor ligger forståelsen helt præcist ?

Link to comment
Share on other sites

>Pugilist

Jeg gentager gerne:

QUOTE 

Nu skal vi ikke skære alle over en kam

De fleste, hvis ikke alle, elastiktosser her på MOL er da ganske flinke mennesker som gerne hjælper andre. 

Selvfølgelig er de det  Du finder sikkert ikke mere hjælpsomme folk i centeret

Dem jeg mener ofte har lige lovligt travlt med at pege fingre ad andre er bestemt meget sympatiske og hjælpsomme både i og udenfor centeret.

Forståelsen den anden vej kommer aldrig. Det er folk med helt andre mål og vidensniveau. Jeg tror ikke det nytter at beklage sig over at 40-årige Jytte ikke kan eller vil se lyset i dødløft.

Vi kan alle bedst lide at træne blandt ligestillede, sådan er det bare. Forskellen er at en styrkeløfter eller BB`er træner uanset hvor mange Jytter som er i centeret, mens Jytte kaster røg hvis der er for mange af de store fyre.

Edited by Michael Soerensen
Link to comment
Share on other sites

Michael Sorensen:

Vi kan alle bedst lide at træne blandt ligestillede, sådan er det bare. Forskellen er at en styrkeløfter eller BB`er træner uanset hvor mange Jytter som er i centeret, mens Jytte kaster røg hvis der er for mange af de store fyre

Det var tilgengæld ok formuleret, og det har du nok ret i.

Link to comment
Share on other sites

Equinox er vel berettiget til at have den holdning de nu har. Selvom jeg ikke synes det er særligt positivt at de ytre sig på den måde de gør.

"Hvis jeg ser en bodybuilder her, så går jeg da lige hen og spørger ham, hvad han laver. For vi ønsker ikke at have dem her", siger Rikke Weinreich, marketingansvarlig for Equinox
Ovenstående fatter jeg heller ikke helt er sket hos dem. For hvis de ikke accepterer bodybuilder i deres center, så tegner de vel ikke medlemskab for bodybuildere, og så er der vel heller ikke nogen at smide ud ;)

Om ikke andet så mangler de at melde klart ud hvad deres holdning er til bodybuildning, styrkeløft og hvad de ellers er imod. Der står f.eks. intet på deres hjemmeside. Dog står der følgende lille sætning under noget de kalder Nyt Liv-medlemskab

Uanset din alder, størrelse og tidligere erfaringer med motion, kan du gennem regelmæssig træning, forbedre din form samt dit velvære i det daglige. Nyt Liv hjælper dig med at klarlægge dine mål og med at finde vejen til dem. Kort sagt skabe overblik og sikre, at du får det bedste udbytte af din træning i Equinox.

Det synes jeg er totalt modsætning til det som Rikke Weinreich stiller sig frem og siger og det ligger op til - i mine øjne - at alle er velkomne :thumb_down:

Og så er det uheldigt at de på den måde er med til at underbygge den "offentlige teori" om at alle der er bodybuilder er på anabolske ved at melde ud at nu skal der gøres noget ved doping, så nu smider vi bodybuilderne ud.

Der udover kan jeg godt forstå at hr. og fru danmark kan blive lidt skræmte af de "store" gutter. Det samme synes jeg, at man kunne fornemme der hvor jeg træner - et ubemandede lukkede center. Men det pudsige er, at når hr og fru danmark har stået og diskuterede et eller andet træningsmæssigt og ikke er blevet enige, så henvender de sig altid til de "store" gutter dernede - ikke at jeg er kæmpestor, men med 193 og 108 kg, så fylder man da alligevel lidt :lol: . Og det må da alt andet lige være en kæmpe fordel at der er nogle der kan hjælpe med at opklare usikkerheder, hvis der ikke lige er en af centres ansatte i nærheden.

(blev lidt rodet, men jeg er træt, så bær over med det)

Edited by laraag
Link to comment
Share on other sites

Nu bevæger jeg mig måske en anelse off topic, men jeg føler en trang til at sige, at denne tråd har været et alvorligt slag i ansigtet.

Jeg har hele mit liv været overvægtig, og alene af den grund været afskrevet fra mange ting. Værst er decideret diskrimination, som når man bliver afvist i døren, selv om man overholder dress-coden bedre end de fleste, med begrundelsen, "vi vil ikke have fede ind", som en dørmand på et in-sted i København så diplomatisk sagde engang.

Klog af skade begyndte jeg for nogen tid siden at lægge mine vaner om, og er efterhånden ved at ligne et almindeligt menneske.

Men når jeg hører Rikke Weinreich udtale "hvis jeg ser en bodybuilder her, så går jeg da lige hen og spørger ham, hvad han laver. For vi ønsker ikke at have dem her", bliver jeg meget ked af det. Og med tanke på de mange andre tråde med mistanke om AS misbrug osv kan jeg se, at jeg hellere må droppe mine forsøg på at bænke 150 kg, og i stedet for satse på det middelmådige, og bare få en almindelig trimmet, men ikke muskuløs krop.

En skribent skrev tidligere i tråden, at hvis et trænings center tilsvarende udtrykte, at overvægtige var uønskede, ville det blive en skandale. Og det er jeg også overbevist om. Men hvis vi BBere prøvede at kontakte bemeldte avis, Ekstra Bladet, og klage vores nød, ville det ganske givet ikke blive taget seriøst.

Konklussionen må være, at en meget muskuløs krop er næsten lige så ilde set som en fed krop? Jeg ved det ikke, jeg har kun prøvet den fede, og snart den almindelige. Men jeg tror sgu jeg dropper min satsning efter den muskuløse.

Jeg kender ikke Rikke Weinreich fra andre sammenhænge end denne. Jeg kan sagtens forstå hendes motiv fra et forretningsmæssigt synspunkt, men jeg finder hendes måde at udtrykke sig på for beskidt og ulækker. Ja, selvfølgelig kan jeg være ligeglad, ingen tvinger mig til at komme der. Men når jeg dagligt kører forbi Valby station må jeg sige, at jeg mest af alt har lyst til at gå ind og spytte på deres fine reception, deres fancy maskinerier og især på døren til den marketingansvarliges kontor.

Men det er jo også på grund af min bodybuilding, alt det testosteron må have gjort mig aggressiv...

Jeg har på deres hjemmeside fundet en e-mail adresse, [email protected], og har dertil sendt min uforbeholdne mening om Equinox og marketingansvarlig Rikke Weinreich, og vil opfordre andre til at gøre det samme. Men opfør jer pænt, for vid, at hvis nogen sender en mail og sviner dem til, vil det helt sikkert vende 10 fold tilbage. Så hold den saglige tone.

Edited by EggFace
Link to comment
Share on other sites

Forståelsen den anden vej kommer aldrig. Det er folk med helt andre mål og vidensniveau. Jeg tror ikke det nytter at beklage sig over at 40-årige Jytte ikke kan eller vil se lyset i dødløft.

Vi kan alle bedst lide at træne blandt ligestillede, sådan er det bare. Forskellen er at en styrkeløfter eller BB`er træner uanset hvor mange Jytter som er i centeret, mens Jytte kaster røg hvis der er for mange af de store fyre.

Jeg synes det er en sørgelig holdning det der. På den måde er slaget om forståelse i hvert fald tabt på forhånd. :(

Desuden kan jeg ikke se hvad Jytte's fordomme mod dødløft har noget som helst med hvad jeg har sagt at gøre? Jeg beklager mig ikke, jeg siger netop det modsatte; at det faktisk er muligt at bygge bro mellem de seriøse og hr. og fru Danmark. Men man er nødt til at gøre forsøget. Equinox's holdning er med til at bekræfte fordomme og forværre problemet. Og desuden afskærer de hr. og fru Danmark fra nogle muligheder for at få et bedre udbytte af deres træning via den ekspertise man KUNNE have til at gå rundt i centeret. Men igen, jeg tvivler MEGET på Equinox er interesseret i andet en bundlinjen i regnskabet, om så det er på bekostning af klientellets udbytte af den service de skal levere (og der er stadig det der paradoks med hvad der skal ske med de kunder de har der rent faktisk begynder at få resultater med deres træning. Skal de sendes et andet sted hen? :blink: ).

Jeg vil da også gerne gentage mig selv og sige at det billede du maler ikke svarer, hverken til min holdning, eller den virkelighed jeg oplever der hvor jeg træner.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes det er en sørgelig holdning det der. På den måde er slaget om forståelse i hvert fald tabt på forhånd.

Selvom vi tar udgangspunkt i en lyserød verden hvor det regner med donuts :tongue: så vil en større forståelse nok alligevel ikke føre til at "almindelige" folk gider træne med bodybuilderne. Akkurat som bodybuildere og styrkeløftere helst vil træne blandt ligesindede. Blackmore nævnte f.eks. hvordan han ikke var så meget for de glanspolerte centre. Det går begge veje, og jeg kan ikke se hvorfor folk med helt forskellige mål og træningsfilosofi absolut skal træne det samme sted.

Jeg er iøvrigt enig med at den marketingsansvarlige udtaler sig uheldigt, hvis altså hun er blevet citeret korrekt, og det er jo ikke sikkert. Kunne være sjovt at se om hun svarede på Eggface`s mail.

Edited by Michael Soerensen
Link to comment
Share on other sites

Eggface, som Equinox bruger tør jeg godt garantere dig at det er dem som er galt på den, ikke os ;)

Så fordi en uvidende marketingsdirektør siger noget lort skal man sgu ikke lade sig slå ud, men jeg forstår 100% hvad du siger.

Og hvor bliver det en stor dag når min kontrakt udløber og jeg kan starte i et rigtigt center. (3 måneder tilbage)

Link to comment
Share on other sites

Jeg tænkte som Eggface på, hvad nu, hvis man i stedet afviste fede mennesker. På nettet er der en datingsite, som hedder Beautifulpeople.dk, hvor man kun kan blive medlem, hvis man ser godt nok ud. Dette koncept kunne man sagtens forestille sig udbredt til et træningscenter, måske kunne man ved indmeldelse få målt ens fedtprocent, og hvis den var over 30% (eller måske 20), så blev man ikke optaget.

Selvom denne praksis ikke er mere diskriminerende end equionx' , så ville den nok medføre en helt anden omtale.

Hvad det i øvrigt der adskiller os fra hr. og fru Danmark. De fleste af os, startede jo med de samme mål, som de har, men har måske nok ændret det efterhånden, når man er blevet klogere, mere ambitiøs eller andet.

Det er jo det valg, som hr og fru Danmark ikke får, fordi de træner et sted, hvor man slet ikke styrke- eller muskelmæssigt må have nået nogle resultater (og nok heller ikke har udstyret til det).

Men det største problem, specielt på grund af hendes negative formulering er at det endnu engang kraftigt bliver antydet overfor masserne at bodybuildere (og hvad der ligner) er en suspekt subspecies, som er skræmmende, dopede osv. Ligesom antidoping.dk hele tiden gør, og ligesom det også skete i forbindelse med forbuddet imod store håndvægte i fængslerne (de færreste herinde synes nok at det er syndt for Brian-dobbeltmorder, at han kun må træne med 30kg håndvægte, men der er stor signalværdi i at en offentlig myndighed ,som et fængsel kan siges at være, går ud og siger at tunge håndvægte=doping).

Så de store problem er at de seriøse styrketrænende folk endnu engang bliver mistænkeliggjort.

Link to comment
Share on other sites

Selvom vi tar udgangspunkt i en lyserød verden hvor det regner med donuts :tongue: så vil en større forståelse nok alligevel ikke føre til at "almindelige" folk gider træne med bodybuilderne.

Wee, jeg lever åbenbart i en lyserød verden hvor det regner med donuts!! :lol:

Nej, du har ret, lad os give op over for fordommene. :chicken:

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes det er en sørgelig holdning det der. På den måde er slaget om forståelse i hvert fald tabt på forhånd.

Selvom vi tar udgangspunkt i en lyserød verden hvor det regner med donuts :tongue: så vil en større forståelse nok alligevel ikke føre til at "almindelige" folk gider træne med bodybuilderne. Akkurat som bodybuildere og styrkeløftere helst vil træne blandt ligesindede. Blackmore nævnte f.eks. hvordan han ikke var så meget for de glanspolerte centre. Det går begge veje, og jeg kan ikke se hvorfor folk med helt forskellige mål og træningsfilosofi absolut skal træne det samme sted.

Jeg er iøvrigt enig med at den marketingsansvarlige udtaler sig uheldigt, hvis altså hun er blevet citeret korrekt, og det er jo ikke sikkert. Kunne være sjovt at se om hun svarede på Eggface`s mail.

Jeg er nu ikke særlig overbevist om at Hr og Fru Danmark ikke gider eller vil træne i samme center som "BB'ere". Det fungerede jo ganske fint i 80'erne og det fungerer stadigvæk fint i udlandet og i visse centre herhjemme som fx OBBC. Folk brokker sig snarere over generende adfærd, larm, folk der bruger AS og at personer "fylder" meget i centeret.

Det er langtfra en adfærd der er forbeholdt nogle "BB'ere". Men det er da helt sikkert lettere at skære alle over en kam og ligestille "BB'ere" med doping. Så kan man afvise folk udelukkende på deres udseende og slippe for at bruge penge på at lade dem teste, så man har en legitim årsag til at smide dem ud. Den attitude stinker så langt væk af at gå i små sko, at jeg slet ikke kan være ved det. Er man bare lidt muskuløs er det ud af vagten :blink:

Istedet må fremgangsmåden være at alle er velkomne, uanset hvordan de ser ud, og hvis de ikke overholder reglementet får de en advarsel, som fører til udelukkelse hvis det gentager sig. Derudover skal man lade sig teste, hvis ledelsen udtager én til test. På den måde slipper man for mistænkeliggørelse og udelukkelse af et helt kundesegment, som intet har gjort udover at se ud på en bestemt måde. Som Pugilist og Eggface er inde på, så ville det overhovedet ikke være acceptabelt, hvis det drejede sig om overvægtige, indvandrere eller folk med sort hår. Hvorfor skal det så være anderledes for muskuløse mennesker eller "BB'ere" hvad det så end er?

Man kan bortvise folk for forteelser, men bortvise dem på deres udseende og fordomme om at de måske skaber problemer?? :blink: Hvor er vi så henne?

Link to comment
Share on other sites

Det kan hvertflad umulig være lovligt. Tror da også Bjarne Riis ville kigge lidt underligt, hvis han ikke kunne købe en cykel ned i den lokale cykelforretning, for de er reserveret til hr. og fru. Danmark!

Fordi butikkens concept er "vi vil af med alle cykelryttere og epo".

Okay, ved ikke om Bjarne Riis var et dårligt eksempel :unsure::unsure::unsure:

Jeg er ret sikker på, at det er butiksejerens ret at kunne afvise at handle med folk uden grund, at det ikke er et godt PR trick er en anden sag. :)

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

Som Pugilist og Eggface er inde på, så ville det overhovedet ikke være acceptabelt, hvis det drejede sig om overvægtige, indvandrere eller folk med sort hår. Hvorfor skal det så være anderledes for muskuløse mennesker eller "BB'ere" hvad det så end er?

Faktisk er det, så vidt jeg kan forstå, kun ulovligt i det ene tilfælde du nævner, nemlig det med indvandrere, der antageligtvis må betragtes som af anden etnisk oprindelse.

Straffelovens §266b - racismeparagraffen - lyder således:

# "Den, der offentligt eller med forsæt til udbredelse i en videre kreds fremsætter udtalelser eller anden meddelelse, ved hvilken en gruppe af personer trues, forhånes eller nedværdiges på grund af sin race, hudfarve, nationale eller etniske oprindelse, tro eller seksuelle orientering, straffes med bøde eller fængsel indtil 2 år".

Hårfarve eller størrelse er altså ikke nok. Desuden kan diskoteker vist fint slippe ude om at lukke indvandrere ind, men de bryder måske også loven der.

Link to comment
Share on other sites

Første indlæg fra undertegnede, som ikke er enormt stor, men som de fleste herinde træner så tunge vægte som muligt, mange sæt-få reps og som ikke er bange for at svede og derfor ikke altid lugter lige godt efter/under en træning.

Jeg er da glad for en sådan udmelding fra Rikke fra Equinox. Man kan ikke tage bort, at hun er en kæmpe kegle, og at hun var blevet bedt om at pakke sine ting, hvis hun var ansat i mit firma. Men det giver mig da et klart billede af, Equinox´koncept, hvilket giver mig mulighed for at vælge træningscenteret fra.

Hvis deres primære kundegrupper er La Santa-keglerne og Lycra-tøzzerne, jamen så er det jo nok ikke et sted, hvor jeg vil føle mig tilpas-og hvor der i det hele taget er et squatrack..

Pointen må være,at de ikke ønsker seriøse mennesker, der træner med frie vægte, og at man så bare må tage det til efterretning.

/lathund

Link to comment
Share on other sites

Desuden kan diskoteker vist fint slippe ude om at lukke indvandrere ind, men de bryder måske også loven der.

Så længe de bruger et andet argument end etnisk baggrund, så kan de (hvilket de efterhånden har lært), at de så i realiteten gør det fordi vedkommende har anden etnisk baggrund, er noget andet. De må ikke afvise dem alene på grund af etnisk oprindelse, ligesom taxa-chauffører heller ikke må afvise på det grundlag, ligegyldigt hvor mange somaliere der har givet deres kolleger flade.

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

Maxpower og Baloo, tak for støtten. Måske ser jeg anderledes på det, når jeg om ca 20 kgs tid kan kalde mig selv veltrænet. Den forhåbentligt større selvtillid vil måske gøre mig i stand til at se stort på mistanker, fordomme og forskelsbehandling.

Jeg er iøvrigt enig med at den marketingsansvarlige udtaler sig uheldigt, hvis altså hun er blevet citeret korrekt, og det er jo ikke sikkert. Kunne være sjovt at se om hun svarede på Eggface`s mail.

Hun har svaret.

Citatet "Landets fem store motionscenterkæder vil af med bodybuildere og doping" skal efter sigende stå for journalist Per Munchs regning. Det er ikke Rikke Weinreichs udtalelse, men Per Munch som har lavet denne sammenkædning af bodybuilding og doping.

Hvis nogen skulle have lyst til at kommentere dette, sagligt selvfølgelig, er adressen til Politikens indlands redaktion følgende: [email protected]. Jeg vil i hvert fald selv sende en opfordring til ovenstående, hvor jeg foreslår, at artikler om fittness centre læses igennem af en journalist fra sports redaktionen, da Per Munchs syn på bodybuilding vist er lidt unuanceret.

For så vidt angår citatet "de er ikke ønskede her" afventer jeg stadig et mere præcist svar fra Rikke Weinreich. Men hun skriver dog, at alle er velkommen i Equinox, hvis man respekterer husets regelsæt. Om der så er en uskreven regel der siger "Du må kun være bodybuilder, indtil du får strækmærker" eller lignende, det står stadig lidt hen i det uvisse.

Jeg afventer svar fra hende og Politiken indland.

Link to comment
Share on other sites

Sad lige og surfede lidt her på denne kedelige nattevagt, og faldt over denne artikel:

Hvis jeg ser en bodybuilder her, så går jeg da lige hen og spørger ham, hvad han laver. For vi ønsker ikke at have dem her«, siger Rikke Weinreich, marketingansvarlig for Equinox' nye center på 7.000 kvadratmeter i Valby.

For det atter til at fremstå som alle BB'ere tager doping og er uvenlige mennesker der skræmmer den alm. fintess udøver væk....

Sikke en lam og uvidende kommentar syntes jeg.

Hende Rikke Weinreich skal da nok blive populær i visse kredse på den.

Føj for satan et koncept siger jeg bare.. :thumb_down:

<{POST_SNAPBACK}>

Enig. Det er syg verden - når man vil gøre en sport populær ved at udelukke dem der er seriøse.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share