Advarsel: Polars onlineshop


Kenneth Lund
 Share

Recommended Posts

Jeg har handlet de første 500 gange på nettet i både ind- og udland og jeg kan ikke huske EN ENESTE gang, jeg er blevet snydt, der er blevet hævet for meget eller uretmæssigt.

Jeg har prøvet et par gange, at varen ikke er kommet, men så har en henvendelse fikset det problem også selvom forretningen har kunnet se, varen har været afsendt (men blot aldrig er kommet frem).

Så jeg er lige så tryg ved nethandel som ved at handle i fysiske butikker.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har handlet de første 500 gange på nettet i både ind- og udland og jeg kan ikke huske EN ENESTE gang, jeg er blevet snydt, der er blevet hævet for meget eller uretmæssigt.

Jeg har prøvet et par gange, at varen ikke er kommet, men så har en henvendelse fikset det problem også selvom forretningen har kunnet se, varen har været afsendt (men blot aldrig er kommet frem).

Så jeg er lige så tryg ved nethandel som ved at handle i fysiske butikker.

Jeg har præcis samme oplevelse som Klaus - jeg har ALDRIG haft et eneste problem.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har også handlet på nettet utallige gange, og jeg har kun haft det ene problem.

Der er åbenbart nogle butikker, der ikke forstår, hvordan man driver en forretning, så lad os da endelig få advaret folk om deres uduelighed, før de handler der.

Det skulle ikke være nødvendigt at ringe mere end en gang, når forretningen har lavet en fejl. Anden gang man er nødsaget til at ringe kan kun retfærdiggøres, hvis der er sket en misforståelse.

Når man er oppe på 10 gange, så viser det, at ledelsen er direkte inkompetent og burde have fundet en anden profession.

Lyder kanon at man retmæssigt kan få banken til at ordne det, specielt hvis der også er omkostninger forbundet med det for netbutikken. Så tak for tippene.

Link to comment
Share on other sites

Så jeg er lige så tryg ved nethandel som ved at handle i fysiske butikker.

Ditto. Jeg har to gange oplevet at udenlandske butikker ikke har leveret varen, begge gange blev beløbet refunderet af banken, første gang måtte jeg dog skrue bissen på - det var inden nethandel var almindelig kendt. <_< :)

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

Jeg har heller aldrig oplevet fejl ved handel paa nettet og det er her jeg fx koeber alle mine flybilletter.

Det eneste der kan irritere mig er at mange danske netbutikker, - tiltrods for at jeg kan betale med dankort, for saadan et har jeg, - ikke vil levere til min adresse i udlandet. :angry:

Link to comment
Share on other sites

Ugh: Jeg tror du vil stå stærkere i din sag med banken, hvis du tog udskrifter af de mails og svar du har, printede dem ud og tog dem med i banken. Så kan de se at du har gjort et forsøg på at få pengene tilbage. Når det er telefonisk korrespondance er det jo sværere at påvise at du har gjort en indsats for at få pengene igen. Men held og lykke med det og jeg håber da at du får pengene tilbage.

Link to comment
Share on other sites

Mr. freeze:

Ja det kunne have været en idé. Problemet er bare, at de ikke har svaret tilbage på nogen af mine mails, hvorfor jeg også begyndte at ringe i stedet.

Jeg tager bare min betalingsudskrift med. Banken kan jo se, at det 8 måneder siden, at jeg har betalt. Jeg har ikke skrevet under på nogen modtagelse, så det er dem, der skal bevise at varen er blevet sendt.

Når jeg har ringet og brokket mig, så virker de ellers altid så flinke i telefonen, så jeg køler helt ned. Problemet er bare, at der ikke sker noget, og ved 8 måneder er min tålmodighed sluppet op.

Ellers har de en butik tæt på, hvor jeg bor, så ellers tager jeg bare forbi og snakker med dem face to face. Så kan de ikke sno sig udenom.

Men tak for det. Jeg skal nok få dem tilbage. Også når det kommer til sådan noget, så er jeg stædigheden selv, også selvom det i realiteten er småpenge det drejer siog om. Det er sgu princippet i, at man ikke vil tages i røven <_<

Link to comment
Share on other sites

Ugh, 8 måneder er for lang tid, hvis det drejer sig om betaling med Dankort eller kreditkort, PBS, der skal trække pengene tilbage, opererer normalt med en grænse på omkring 60 dage. Hvis du har betalt på anden vis, så tvivler jeg på at banken vil hjælpe dig. En ide kan være at gå til et led højere i fødekæden i den pågældende virksomhed, BT, EB, DR og i sidste ende melde dem til politiet.

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share