Post nogle billeder


Henning Friis
 Share

Recommended Posts

hehe.. Arnold er stadig min farvorit bodybuilder...han har måske ikke de største ben og den allerbedste krop til tid, men han var sej, dum at høre på men alligevel pokkers god til at føre sig frem.. ;o)

Hercules in New York er ikke noget at råbe hurra for..den er synkroniseret til amerikansk, og den sux virkeligt slemt. Men fuck hvor har han bare en stor overkrop i den film

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

2 ting:

Jay Cutlers hoved passer slet ikke til hans store krop. Det kan godt være kroppen er pæn, men med det lille hovede er arbejdet sgu spildt...

Mht. vinger, så syntes jeg altså de forskellige personer på billederne ville være pænere uden de store vinger... Vinger er pænt, men absolut ikke når de bliver så store som f.eks. Jay Cutlers!

Link to comment
Share on other sites

Lagoon ->

Arnold lavde OGSÅ squat i Smith machine, men det var for at ramme sine quads mere, du kan se han står ret langt fremme med fødderne. Han begrundelse er, at pga hans høje statur blev han nødt til at læne sig kraftigt fremover i fri squat, hvorved quadriceps ikke bliver aktiveret i lige så høj grad, derfor kørte han også front squats eller smith squats.

Bortset fra det var han lår jo egentlig ikke noget særligt: 28" = 71cm...

Tilgnegæld var han INTENS! :D

curling.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Selvom de tager AS kan det godt være motiverende at ha' dem for sit indre blik når man træner! Før jeg tager til træning sidder jeg altid og kigger på freaky billeder/filmclip hvor den kropsdel jeg skal træne bliver poseret, det gi'r et kick!!! :D

Link to comment
Share on other sites

Damn anyone.. jeg synes du er vokset lidt på det sidste  :D

Kallemohr...  Jeg troede faktisk at den gamle myte var aflivet!!  men okay, der skal jo nok altid være nogle små (misundelige) typer til at holde den ved lige!!

Ikke alle har lyst til at være store??  næh, men det er også helt iorden!! Heller ikke mit største ønske..

Men at undskylde det med at store bøffer=små hjerner er altså ikke just tegn på einstein-I.Q. hos en selv  :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share