Pavel´s videoer !!


Thomas J
 Share

Recommended Posts

Der er mange herinde som synes om Pavel Tsatsouline´s træningsteorier. Jeg synes han er yderst karismatisk og han kan sit kram, når det drejer sig om russiske træningsteorier. Her er et par reklame videoer, for nogen af de videoer man kan købe på dragondoor.com. Han er en utrolig tynd mand, når man tænker på at han har dødløftet 270 kg. Men Pavel er ikke interesseret i muskelmasse overhovedet. Han er interesseret i funktionel styrke, smidighed og rock hard abs. Check bare den sjove kettlebell video. Det er sgu da funktionel styrke.

Beyond Crunches

Forced Relaxation

Relax into Stretch

The Russian Kettlebell Challenge

Thomas

Link to comment
Share on other sites

apropos ham råsseren.....er  der nogle der har læst: "power to the people"  Jeg så noget reklame for den, og den lød ret god, men igen, det er jo også gerne det, reklamer er til for.

men er den anbefalelsesværdig?? (hvis der altså er nogle der har læst den)

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville gerne eje den. Jeg har hørt meget godt om den. Desværre er den rimelig dyr, i forhold til hvor mange sider den er på. Og den kan kun fåes meget få steder. Kræver at man har et VISA kort eller lignende, hvad jeg ikke har :(

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil også rigtig gerne eje den, men som Thomas siger er den ret dyr! :(

Jeg har istedet meldt mig til Pavels nyhedsbrev som også er ret cool! Jeg tror snart jeg smider nogle flere links ind under min "til alle os.." tråd!

Link to comment
Share on other sites

hvor meget er meget når vi snakker trænings bøger??

Jeg fandt den til 34.95 dollars for et nyt eksemplar, og 27.33 for et brugt... nu ved jeg ikke lige hvad dollaren står i for tiden, men hvis vi ganger de 34.95 med 8 så fås 279.60 . I getbigs webshop sælger de supertraining til 649.-

Muligvis er sidstnævnte mere omfattende, men alligevel.

Link to comment
Share on other sites

Hey TJ, ved du hvor man kan hente realplayer henne - gratis!!?

Alle de gange jeg har været ved at lede efter den, koster den altid røven ud af bukseren.. Men du bruger den tit har jeg lagt mærke til. Så du må vist vide noget, som jeg ikke gør...

Link to comment
Share on other sites

Hey TJ, ved du hvor man kan hente realplayer henne - gratis!!?

Alle de gange jeg har været ved at lede efter den, koster den altid røven ud af bukseren.. Men du bruger den tit har jeg lagt mærke til. Så du må vist vide noget, som jeg ikke gør...  :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share