Failure træning !!


Thomas J
 Share

Recommended Posts

  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg er helt klart også med.

Forøvrigt den simpleste måde at distribuere bogen på er vel bare at printe den til en virtuel printer som acrobat PDF writer og så gemme den i rent pdf format herfra? Næsten alle printer drivere tillader jo at alligevel udskrivning til fil, så jeg forstår ikke hvordan de vil lave sikkerheden.

Link to comment
Share on other sites

Kom så med alle e-mail addresserne. Så sender jeg filen med det samme! Jeg har prøvet at gemme filen til et pdf. format og det ser ud til at det er lykkes.

Hvis pdf. filen ikke virker så sender jeg den fil som jeg hentede fra dragon door til jer. Når i åbner denne fil skulle der gerne så to numre som i så skal poste herinde for lige at se om det er de samme numre som jeg fik frem på skærmen. Så poster jeg koden som i skal trykke ind.

En ting der undrer mig er at de gider lave den sikkerhed vdr. e-bogen. Da jeg skrev til webmaster hos dragon door.com spurgte han mig ikke om hvornår jeg havde købt eller mit OrderID. Han stak mig bare det nr. jeg skal trykke ind for at åbne bogen.

Frem med addresserne!

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg sendt pdf. udgaven af Power to the People og filen som jeg fik fra dragon door til Don Kane. Det kan være han kan finde ud af noget. Men problemet er ikek større end at jeg sender den analoge udgave til Donkane som laver den om til et wordformat som alle kan læse.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har satme haft så travlt de sidste par dage, og det foresætter, men jeg har leget lidt med det, men jeg kan ikke helt få den til at åbne den, indtil videre er jeg kommet udenom hvor den spørger after noget authorizationshit, men den vil ikke helt, hvis du MR vil sende den analoge udgave så skal jeg lave den digitalt.

Men jeg skal nok kigge videre på det, når jeg får tid til det.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har printet den ud. Så jeg mangler bare en addresse at sende den den.

Lige et citat fra Power to the People "Ladies resort to pathetic high rep programs that do nothing to improve their muscle tone og strength. Indeed bodybuilding is the worst thing that ever happened to strength training"

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ok, nu er det altså ikke for at være flabet - men er det noget nyt omkring bogen?? :)

Jeg savner noget god godnat læsning... måske man skulle købe nogle bøger af Mr. Stykker i stedet - not!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share