Failure træning !!


Thomas J
 Share

Recommended Posts

  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tja, i sidste ende kan du vel bare sende den analog? Ellers kunne man måske lave en kopi af den, og sætte over i et andet dokument? Ved ikke om det ville hjælpe?

Link to comment
Share on other sites

Det lyder jo som om, der kun bruges data, som er tilgængelige fra internettet, så som PC navn, login navn, email adresse o.l.

Så DK vil nok have en chance for at få det til at virke på en anden maskine.

D.v.s. hent filen og få det til at virke på din maskine, send derefter filen og alle øvrige oplysninger til DK.

(Man kunne jo også scanne udskriften ind igen?)

Link to comment
Share on other sites

Så hvad siger i? Skal jeg hente filen og så sende den til DK uden at jeg gør noget ved den. Derefter åbner jeg den selv og så må vi se om DK også kan åbne den?? Hvis det går helt galt kan vi vel bare sende den analog eller som et worddokument.

Link to comment
Share on other sites

Så er den i vinkel. Jeg bestiller e-bogen nu. Har du (Don Kane) en e-mail addresse som jeg kan sende filen til?? Skal jeg ikke sende den uåbnede fil til dig? Og så når jeg har sendt filen til dig åbner jeg den selv??

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg fået filen. problemet er bare at jeg ikke kan komme ind i bogen. Der er et felt hvor man skal taste sit OrderID ind og derefter trykke på connect og vente at der bliver sendt endnu et password til dig. Det virker bare ikke. Jeg har sendt en mail til dragonddor i håb om lidt hjælp.

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg fået filen. problemet er bare at jeg ikke kan komme ind i bogen. Der er et felt hvor man skal taste sit OrderID ind og derefter trykke på connect og vente at der bliver sendt endnu et password til dig. Det virker bare ikke. Jeg har sendt en mail til dragondoor i håb om lidt hjælp.

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal lige have åbnet bogen. Jeg ved ikke helt hvad jeg gør galt når jeg prøver at åbne bogen. Jeg har mailet til dragon door om problemet.

Det bedste er at jeg har sendt en e-mail til dragon door vedrørende problemet. De lover så at når jeg har modtaget et bestemt "input String" så vil de sende mig en kode som kan bruges uendeligt mange gange. Det betyder så at vi slipper for at printe bogen ud.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share