Motions CrossFit


Guest DBM
 Share

Recommended Posts

Dagens træning:

KB Swings:

3x20 x 24kg

Combo 1: Clean/FrontSquat/Pushpress:

5x5 x 2x24kg

Combo 3: Pushups/Renegade Rows:

5x5 x 2x24kg

Dragon Flags:

3x10 x BW

Ikke så meget energi i dag. Især første combo var hård, og jeg var ikke helt tilfreds med teknikken - det var dog lækkert at få lavet lidt! I aftes spillede jeg 1,5 times basketball.. jeg har lidt svært ved at begrænse mig! :innocent:

Ja, jeg måtte jo også prøve comboen C-Fs-pP - den er en djævel, men en god djævel. Flot med 5x5, det magter jeg ikke lige endnu.

Hvordan laver du Pu-Rr, er det 5 pushups, så 5 rows venstre 5 højre eller hyr?

Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg måtte jo også prøve comboen C-Fs-pP - den er en djævel, men en god djævel. Flot med 5x5, det magter jeg ikke lige endnu.

Hvordan laver du Pu-Rr, er det 5 pushups, så 5 rows venstre 5 højre eller hyr?

Hey Doc,

Det er også en KILLER combo :devil: Første gang jeg lavede den, så jeg et kraftigt hvidt lys og hørte noget smukt musik.... :blink::devil::devil:

Mht. Pushups/RenegadeRows laver jeg først en pushup og så en row med hver hånd - det er EEN rep!

Link to comment
Share on other sites

Hey Doc,

Det er også en KILLER combo :devil: Første gang jeg lavede den, så jeg et kraftigt hvidt lys og hørte noget smukt musik.... :blink::devil::devil:

Mht. Pushups/RenegadeRows laver jeg først en pushup og så en row med hver hånd - det er EEN rep!

Tak.

Det der rare hvide lys - det kender jeg godt. Det så jeg engang i sidste rep af 5x5 frontsquat. Bagefter havde jeg det SÅ godt :superman:

Edited by Dochylle
Link to comment
Share on other sites

Hey Hr. Hebnes - Ja, jeg laver dem med albuen tæt på kroppen. Det er der klart mest udfordring i. Der er mange, som siger de kan lave så maaaaange one arm pushups, og når de så skal vise det, er det med elendig teknik og latterlig ROM. Desuden er det klar det mest skuldervenlige at holde albuen tæt til kroppen. Steve Maxwell har skrevet nogle gode tips omkring dem. De står på nogen af de første sider i min log.

Tak for det.

For andre læsere er linket til siden her.

/Michael

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

KB Snatch:

8x10 x 24 kg tid: 09:40 min (PR!!)

- jsc havde kørt lidt på mig på sms, så jeg måtte lige slå min rekord. Jeg lavede de første 5x10 på 04:40 min, men gik så lidt død. Anyways, 160 reps i alt på under 10 er ok for nu!

Pistols:

5x5 x BW

Supersæt:

A) KB Military press: 3x5 x 2x24kg

B) KB Rows: 3x5 x 2x24kg

Sluttede af med lidt KB Static-L sits

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

KB Snatch:

8x10 x 24 kg tid: 09:40 min (PR!!)

- jsc havde kørt lidt på mig på sms, så jeg måtte lige slå min rekord. Jeg lavede de første 5x10 på 04:40 min, men gik så lidt død. Anyways, 160 reps i alt på under 10 er ok for nu!

Pistols:

5x5 x BW

Supersæt:

A) KB Military press: 3x5 x 2x24kg

B) KB Rows: 3x5 x 2x24kg

Sluttede af med lidt KB Static-L sits

YAAAAAAAAAY!!! :4thumbup: Tiløxe med den NYE PR!!! .. Respekt for dét!!!!

.. ender sQ med, at jeg køber et par KB´s.. bliver sQ altid inspireret, af din KB træning.. Tak!

Hold Humøret i Top & Ha en superfantastisk Weekend - Lars B

style7,BAD-spc-BOY.png

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

KB Snatch:

8x10 x 24 kg tid: 09:40 min (PR!!)

- jsc havde kørt lidt på mig på sms, så jeg måtte lige slå min rekord. Jeg lavede de første 5x10 på 04:40 min, men gik så lidt død. Anyways, 160 reps i alt på under 10 er ok for nu!

Same as they said... Respekt!!

.. sig til hvis du skal psykes en anden gang.. jeg smider gerne en bunke sms efter dig, hvis det får dig op på de 100 :wink::tongue:

Btw: Godt at læse, at skulderen er kampklar til Dips!

:ninja: kram, Tania

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Brazilian Jiu-Jitsu: 1,5 time

- Rigtig fed træning med en masse hård sparring!

Og så tak for de mange :4thumbup: i loggen. Det betyder sgu altid noget, når det kommer fra folk som selv giver den MAX gas!! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Søndags BW-Workout:

Pistols:

5x5 x BW

1x10 x BW

One arm pushups:

5x3 x BW

1x5 x BW

Dragon Flags:

3x8 x BW

Styrken/teknikken er så småt ved at vende tilbage i 1-arm pushups. Der er reps i banken - og jeg mærker ikke noget til skulderen! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Søndags BW-Workout:

Pistols:

5x5 x BW

1x10 x BW

One arm pushups:

5x3 x BW

1x5 x BW

Dragon Flags:

3x8 x BW

Styrken/teknikken er så småt ved at vende tilbage i 1-arm pushups. Der er reps i banken - og jeg mærker ikke noget til skulderen! :smile:

Lyder godt!! :4thumbup: :w00t:

Hva' siger formen for tiden? :smile::cool:

Link to comment
Share on other sites

Lyder godt!! :4thumbup: :w00t:

Hva' siger formen for tiden? :smile::cool:

Hey Patrick,

Hvis du tænker på cardio, har den nok været bedre. I hvert fald mht. løb, som er nedprioriteret for tiden. Dog skal man ikke undervurdere effekten af high reps snatch osv. så grundformen er da ok. Styrkemæssigt ser det fornuftigt ud - især når der også skal være plads til de andre ting i DBM's Mix-It-Up workout! :smile:

now THAT is sweeet news.. :devil::devil::devil:

Yup, det er rigtig godt... den skulderskade har sgu været en trist fornøjelse. Nu håber jeg, at den for alvor er på retur. Hvis jeg skal se positivt på det, så er jeg sgu glad for, at jeg blev ved med at træne, det jeg kunne. Havde ikke været sjovt at skulle starte fra scratch igen! Tak for opbakningen i øvrigt! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

KB Snatch:

10,9,8,7,6,5,4,3 x 24kg

KB Clean&Jerk:

5x5 x 2x24kg

Pistols:

1x5 x BW

1x2 x 24kg (PR!)

1x1 x 2x16kg (PR!)

One arm pushups:

3x5 x BW

½ KB Turkis get ups:

3x5 x 16kg

Og lidt Static-L sit's at slutte af på!

Min døgnrytme var lidt underlig pga. arbejde, så jeg sov fra BJJ :nonono: Synes ellers der er fremgang for tiden! Fik i stedet lavet en god træning med PR's på pistols! :devil: Jeg havde luret lidt i MaxPowers log, hvilket gav mig inspiration til at gå efter en PR. Det er det fede ved MOL - man får rykket nogle grænser. Jeg missede den første på 32kg på venstre ben, men i 2. forsøg blev den griiiindet op... kunne med nød holde balancen. Der var i hvert fald ikke til 2 reps...

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Pistols:

1x5 x BW

1x2 x 24kg (PR!)

1x1 x 2x16kg (PR!)

...

Min døgnrytme var lidt underlig pga. arbejde, så jeg sov fra BJJ :nonono: Synes ellers der er fremgang for tiden! Fik i stedet lavet en god træning med PR's på pistols! :devil: Jeg havde luret lidt i MaxPowers log, hvilket gav mig inspiration til at gå efter en PR. Det er det fede ved MOL - man får rykket nogle grænser. Jeg missede den første på 32kg på venstre ben, men i 2. forsøg blev den griiiindet op... kunne med nød holde balancen. Der var i hvert fald ikke til 2 reps...

Nice :devil:

Altid til tjeneste med at opfordre og inspirere til PR's eller andre alternative udfoldelser :superman:

Link to comment
Share on other sites

Top dollar... tillykke :devil:

Hvorfor halve... er det skulderen..?

/Michael

Tak! Nej, det er ikke pga. skulderen... det er for at lave den specifikt for maven. Kenneth Jay mindede mig om den for et par uger siden, og jeg synes den er god som afveksling!

Hvordan laver man halve get-ups? :blink: Hedder det så ikke bare sit-ups? :baaa:

Tjo, jeg har også hørt den nævnt som turkish sit-ups, men jeg har altid kaldt den ½TGU

Link to comment
Share on other sites

Dagens Bodyweight Workout:

Pistols:

5x5 x BW

1x10 x BW

One Arm Pushups:

5x5 x BW

Dragon Flags:

3x8 x BW

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :devil: missede BJJ i dag, da en bestemt "situation" gav nogle timers overarbejde! :mad: Det er ikke optimalt, da jeg har skumle BJJ-planer!

Link to comment
Share on other sites

KB Swings:

3x20 x 24kg

Combo 1: Clean/FrontSquat/Pushpress:

5x5 x 2x24kg

Combo 3: Pushups/Renegade Rows:

5x5 x 2x24kg

Janda situps:

3x8 x BW

Ingen energi, ingen gejst og ingen flow på en i forvejen skod dag!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share