fåknønet og ondt i halsen


TF vol. II
 Share

Recommended Posts

At man skal holde sig fra vægttræning når man ikke er rask er der vel ingen tvivl om.

Og vel heller ikke selv om det ikke er så slemt. Jeg er lidt stoppet i næsen dog ikke mere end at den ikke skal pudses, men hoster til gengæld lidt slim op nogle gange om dagen (især om morgenen - lidt pudsigt for jeg hoster mest om aftenen) og her "noget" ondt i halsen. Sådan har det været nu i snart to uger.

Hvad med nogle nogenlunde stille og ikke alt for lange trilleture, naturligvis på spinningcyklen så jeg ikke kommer ud i kulden, vil det forlænge tiden inden jeg kommer på toppen igen?

Eller nogle triks - udover frugt og grønt, vitaminpiller, enchina force og bio-strath?

Link to comment
Share on other sites

Tjah... Har også næsten lige ligget syg :mad:

Jeg synes dog ikke der lå nogen komplikationer i at træne en smule :smile: Trænede f.eks. lidt BP tidligt på dagen (ikke for mange sæt og ikke for tungt), og så måske en anden øvelse senere på dagen.

Anyways - tror sagtens du kan træne, hvis bare du ikke presser kroppen for meget. Uanset hvad tror jeg det hjælper med lidt øget blodcirkulation, men det er blot spekulationer fra min side af :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Du skal i hvert fald ikke uden for!! Jeg har også ondt i halsen og er helt VILDT forkølet af at løbe udenfor.  :ill:

<{POST_SNAPBACK}>

Du bliver ikke forkølet af at løbe udenfor - du bliver forkølet af ikke at vaske hænder :smile:

Hvis man ikke fryser, skulle udendørs ophold - selv i frostvejr - ikke være grund til sygdom.

Link to comment
Share on other sites

Hæhæ - jeg er frygtelig kuldskær, så jeg kunne aldrig finde på at løbe udenfor. Desuden kan mine bronkier ikke lide hurtig vejrtrækning når det er mege tunder 10 grader, så udendørs løb er på denne årstid 112% udelukket. Men det kan godt være jeg tager nogle trilleture på spinneren, for nørj hvor jeg savner at bevæge mig.

Edited by TF vol. II
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share